Dzisiaj jest 18 sty 2025, 13:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sie 2016, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Nowe uszczelki silnika założone. Skuter zaczął odpalać i o dziwo jechać!! Problem jest w tym, gdy otwierasz przepustnice na max kicha i go zdusza. Na półowie i 3/4 gazu można jechać. Ale przyśpieszenie tragedia, totalny muł. Nie wiem przylewa go z wydechu ''plumka''. Jako tako dojdzie do 70 ale nie pałuje




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 sie 2016, 20:48 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
ŚWIECA O CIEPŁOCIE 8 - DOTARŁO! POTEM REGULACJA GAŹNIKA .AMEN.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2016, 0:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
n0ooRt pisze:
ŚWIECA O CIEPŁOCIE 8 - DOTARŁO! POTEM REGULACJA GAŹNIKA .AMEN.


OKEJ. JUTRO SIĘ ZA TO ZABIERAM! Jak mówisz to wsadze świece o ciepłocie 8 i dopiero zaczne regulacje.

-- 04 sie 2016, 1:49 --

Teraz sobie skojarzyłem. Mając pełny fabryczny zestaw chińskiego cylindra 70cc jadąc ok 95km/h była nagła,chwilowa blokada koła. Schamowało silnikem (spuchł tłok) i w tej chwili nie mogło przyciąć klinu wału? Stąd by były te strzały z wydechu, brak mocy bo magneto przeskakuje nieraz i iskra jest zła. Również przez złą iskre mógłby się grzać. Czy jest to możliwe? Po tym zablokowaniu koła nie odpalałem tylko wsadziłem tłok i zaczęły się problemy ze strzelaniem, brakiem mocy itp.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2016, 9:22 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jest to możliwe.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2016, 19:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
I jak ten klin wygląda według was?

https://zapodaj.net/1451b2bc337cb.jpg.html




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2016, 20:27 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zasadniczo to wygląda nieźle, ale nie dowiesz się jak nie ściągniesz magneta.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2016, 22:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Jak łapie w rękę magneto i ruszam kopką to wszystko jest ok, klin trzyma. Chyba że to nie tak się sprawdza czy jest sprawny. Nie wiem co mu jest... wsadziłem świece 8 nic to nie dało. Regulacja gaźnika nic nie poprawia. Jak jest zimny muszę zdejmować filtr i łapa w gaźnik zapali i już na ciepłym na strzała. Ale to się ledwo turla kicha z wydechu, nie ma mocy... Co mam jeszcze sprawdzić? :roll:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2016, 7:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Najlepiej to sprawdzić jak on pracuje. Tzn. gładko schodzi magneto i wchodzi na klin to jest dobry bo jakby był ścięty to magneto byś młotkiem wbijał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2016, 8:22 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zdejmij magneto to:
1) zobaczysz czy z klinem wszystko OK (prawdopodobnie tak będzie).
2) zobaczysz stan cewek iskrownika i ocenisz impulsator wizualnie.
3) Zobaczysz stan uszczelniacza ( jeszcze musisz zdemontować koło napędu dozownika jeśli masz zamontowany)
Odkręć także wariator i sprawdź drugi uszczelniacz.
Sprawdź króciec i połączenia gaźnika z silnikiem i z filtrem powietrza.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2016, 22:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Uszczelniacze sprawdzałem z tydzień temu właśnie przy tym problemie (ale wtedy skuter pracował tylko na wolnych obrotach), uszczelniacze obydwa siedziały wszystkie na swoim miejscu i 0 przecieków. Sprawdzę jeszcze raz (bo jeździłem).

Co do gaźnika króciec nie jest dziurawy ani sparciały. Nowe uszczelki pod króćcem i pod membrankami. Filtr oraz gaźnik mocno zaciśnięte opaskami na śrubowkręt.\

Co do zapłonu,klinu,magneto,impulsatora to się nie przyglądałem. Dzisiaj kolega przyjedzie ze ściągaczem i sprawdze ten impulsator,klin czy się jakiś kabelek nie urwał od zapłonu. Jeszcze jak magneto siedzi aktualnie na swoim miejscu, zauważyłem że kręcące magneto przetarło jakiś kabelek od zapłonu. Nie jest przerwany tylko nie ma tej swojej osłonki na kabelek w jednym miejscu. Mogę ten kabel np. zaizolować?

-- 05 sie 2016, 17:08 --

Zauważyłem, że gdy skuter zimny mało ma siły ruszyć w czasie drogi się krztusi, ale po 1km jazdy (gdy się rozgrzeje) zaczyna znacznie lepiej chodzić. Rusza z miejsca bez problemu i jedzie max 70km/h przyśpieszenie ma jak zwykła 50. Mi się wydaje, że to przez te małe przetarcia na cylindrze

-- 06 sie 2016, 23:30 --

Jutro się zabieram za sprawdzenie zapłonu za magneto. Jak to nie pomoże sprawdzę też z inną cewką zapłonową.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2016, 12:15 
*

Rejestracja: 07 kwie 2016, 21:07
Posty: 4
Pojazd: Skuter
Laik jestem, ale może to coś pomoże:

https://youtu.be/4XWp7M6Nbhs?t=14m20s

14m 20s

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2016, 22:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Neuron pisze:
Laik jestem, ale może to coś pomoże:

https://youtu.be/4XWp7M6Nbhs?t=14m20s

14m 20s

Pozdrawiam



Dzięki za jakąkolwiek odpowiedź w tym temacie, ale tego sposobu wykorzystuję tylko do odpalenia na zimnym silniku. Problem tkwi w tym, że skuter ma mało mocy i zawrotne 70km/h. Przy nagłym otwarciu przepustnicy na maxa zaczynają się strzały z wydechu i skuter się zdusza.

-- 09 sie 2016, 23:40 --

Również zastanawiam się czy to może być przez przyśpieszony zapłon. Pękła mi kiedyś podstawa zapłonu, normalnie impulsator był na samej górze, a kolega dał mi podstawkę od aprilli sr i impulsator poszedł o wiele bardziej w prawo co skutkowało przyśpieszonym zapłonem. Skuter jeździł tak na chinie 70, streetrace 70cc, i na tej chinie fabrycznej + tej z tłokiem naraku są problemy. Skuter po przyśpieszeniu zapłonu dostał niezłego kopa na przyśpieszeniu, aż w końcu przestał jeździć tak jak powinien z tłokiem naraku




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2016, 18:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Grubek pisze:
Pękła mi kiedyś podstawa zapłonu, normalnie impulsator był na samej górze, a kolega dał mi podstawkę od aprilli sr i impulsator poszedł o wiele bardziej w prawo co skutkowało przyśpieszonym zapłonem.

Nie lepiej było od razu o tym napisać? Zmieniłeś tym sposobem kąt wyprzedzenia zapłonu i to nie jest wina tłoka. Jak wiadomo w starych 2T była taka możliwość i kto przy tym dłubał to korzystał z tego dobrodziejstwa. U Ciebie sprawa wygląda tak, że tej regulacji nie masz i jeżeli iskra podawana jest zbyt wcześnie to właśnie dzieją się tego typu cuda. Moim osobistym zdaniem katujesz tym tylko wał korbowy ale to tylko moje osobiste zdanie, może wypowie się który z kolegów na ten temat i go rozwinie, bo mi się po prostu dzisiaj już nic nie chce :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2016, 11:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Zamawiam najszybciej jak mogę oryginalną,seryjną podstawkę zapłonu do longjia i przy okazji klin wału.

-- 11 sie 2016, 12:05 --

Jeżeli mam dać za podstawkę 10-15zł, to nie lepiej dla mnie dołożyć i zapłacić 50zł za cały nowy zapłon? W nowym jest wszystko, podstawka,cewki, impulsator, nowe okablowanie.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2016, 17:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Ale to jest oryginał, czy zamiennik? Bo jak oryginał to bym się nawet nie zastanawiał. Stare bebechy zostawisz sobie na ewentualne "przeszczepy" w przyszłości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2016, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Oryginał to to raczej nie jest. Chodzi mi o coś takiego: (https://motor-x.pl/stator-iskrownik-6-p ... -2t,p.html) lub (http://allegro.pl/skuter-quantum-2t-isk ... 06552.html). Tylko nie wiem,bo ja przy okablowaniu zapłonu i podłączenia do modułu mam 3 patyczki (wejścia żeńskie) i 1 kostka dwu pinowa.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2016, 14:52 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jeżeli widzę link z allegunwo to nawet nie mam zamiaru tracić ułamka sekundy swojego życia, by to oglądać. Allebędzie działać, Allebonie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2016, 17:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Przepraszam za zamieszanie, zapłon będzie pasować. Pomyliły mi się kabelki od czego innego :lol: Sam się zdziwiłem bo impulsator seryjnie miałem prawie na samej górze, a teraz jest prawie totalnie w prawo :shock: Wychodzi, że zapłon wraz z impulsatorem jest przyśpieszony o ok. 30-40 stopni. Mam teraz podstawkę od aprilli sr i pękniętą seryjną. Dziś wywierciłem dziury w podstawce na identyko jak w oryginalne, impulsator byłby na swoim miejscu, gdyby nie fakt, że podstawka od aprilli jest o wiele wyższa na mocowaniu impulsatora i sam impulsator jest wyższy i blokuje się o karter :| Wychodzi na to ,że muszę zamówić tylko podstawę zapłonu no i przydałoby się z impulsatorem. Przecież nikt nie mówił, że muszę wsadzać ten zapłon :twisted: Kupię cały zapłon, a wezmę samą podkładke z impulsatorem. :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2016, 8:27 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Grubek Więc dziękuję Tobie za to, że sam odkryłeś przyczynę Twojego problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2016, 5:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
ekhem... Witam, cały zapłon nowy (podstawka,impulsator,cewki), nowy klin, nowy kabel wn bosch, nowa fajka ngk, inna cewka, inny moduł. Nic się nie poprawiło jest tak samo... testowane również na gaźniku 17,5mm. Uszczelniacze całe nic nie puszczają, łączenie karterów suche. Został tylko i wyłącznie CYLINDER Z TŁOKIEM, bo cały silnik jest nowy. Cylinder miał minimalne przetarcia, które by się wyrównały w trakcie docierania, a tłok co zawsze miałem z okienkami o strony gaźnika, aktualnie nie mam. Nie mam już siły :evil:

-- 20 sie 2016, 10:30 --

+ tłok nie dochodzi na samą górę cylindra, tak samo było z seryjną 70cc ale jeździło.

-- 28 sie 2016, 6:29 --

Czy strzelanie oraz brak mocy może być przez nie szczelne pierścienie? Bo na cylindrze są przetarcia delikatna a wsadziłem sam nowy tłok




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy