Dzisiaj jest 22 sty 2025, 7:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sie 2016, 5:00 
*

Rejestracja: 07 sie 2016, 0:51
Posty: 5
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Motobi Quest
Siema! Mam pytanie odnośnie zmiany silnika wraz z podzespołami w moim 4t z 50cc na 90cc (82cc). Na dniach będę zamawiał najprawdopodobniej cylek z głowicą, tłokiem, pierścieniami etc. 82cc - dodatkowo mam też zamówiony gaźnik 80/90ccm.
Pytanie brzmi czy do cylka 50mm koniecznie musze zamówić gaźnik czy wystarczy zmienić dyszę na większą? Jak tak to jaką?
Drugie.. czy przy tych rozmiarach będzie dobra kompresja? Zależy mi na tym by skuter po dotarciu [cenzura] :)

średnica cylindra: 50mm, śr sworznia: 13mm
średnica zaworów: ok: 18mm i 16mm
rozstaw osi otworów szpilek cylindra: 50mm
wysokość głowicy: 59,5mm, wysokość cylindra z tuleją: 70mm, bez: 54mm
średnica kanałów w głwoicy: dolot: 17mm, wydech: 18mm

Mile widziane inne propozycje, pozdro!


Ostatnio zmieniony 08 sie 2016, 13:33 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 sie 2016, 9:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:00
Posty: 59
Pojazd: Zipp Steed | Derbi Predator LC
Jakiej firmy zamawiałeś ten zestaw? I gaźnik dobrze zmienić aczkolwiek inni wymieniają dysze na 103 i jeżdżą. Tylko tutaj już przymusowy jest filtr powietrza lepszej jakości nie jakieś stożki z tesco za 30 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2016, 10:18 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Gazior może zostać al dysza z przedziału 82-90

Stożka nie dawaj bo będzie wył jak krowa i ciężko wyregulować ale co kto lubi

Seryjny filtr powietrza wystarczy w zupełności




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2016, 20:06 
*

Rejestracja: 07 sie 2016, 0:51
Posty: 5
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Motobi Quest
Zestaw jest jakiś tajwański czy japoński.. po prostu noname tzw ^^ zamówiłem również dyszę 4mm 0,98..
filtr powietrza zostawiam póki co seryjny ale w niedalekiej przyszlości myślę o zmianie gaźnika bądź filtra na stożkoowy(oczywiście ten z gabką)..

Co myślicie o tej dyszy.. i co wymieniać później jak troszkę już skuterek dotrę? Wariator, sprzęgło? Co po kolei?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2016, 20:24 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dysza za duża,było zamówić kilka aby było dobrze wyregulować

Wario warto zmienić na lepsze,sprzęgło może zostać seryjne




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2016, 1:22 
*

Rejestracja: 07 sie 2016, 0:51
Posty: 5
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Motobi Quest
A co myślicie o luzie tłoku? Ten cylek 50mm a tłok 47mm bedzie git?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2016, 2:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2016, 8:40
Posty: 19
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Pojazd: speedfight 50 AC
Ja myślę że na tak dużym luzie pomiędzy tłokiem a cylkiem mogą być ogromne problemy z uruchomieniem silniczka :mrgreen: gdzieś kiedyś widziałem na forum że taki luz nie powinien przekraczać 0.04 mm ale nie jestem całkiem pewny bo to trochę czasu temu było :)




_________________

Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2016, 2:32 
*

Rejestracja: 07 sie 2016, 0:51
Posty: 5
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Motobi Quest
Dzięki za podpowiedzi.. myślicie, że ten zestaw będzie lepszy?

1. CYLINDER 50MM
2. TŁOK WKLĘSŁY 50mm
3. PIERŚCIENIE 50MM
4. SWORZEŃ TŁOKA 13MM
5. ZABEZPIECZENIA SWORZNIA TŁOKA
6. USZCZELKI (POD CYLINDER, POD GŁOWICĘ)
7. GŁOWICA KOMPLETNA Z ZAWORAMI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2016, 9:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2016, 8:40
Posty: 19
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Pojazd: speedfight 50 AC
Cytuj:
4. SWORZEŃ TŁOKA 13MM
wejdzie ci to w korbowód? bo patrząc na temat to domyślam się ze masz silniczek 139QMB a tam nigdy się nie spotkałem ze sworzniem większym niż 10mm a trochę chińczyków już przerobiłem :wink:




_________________

Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2016, 10:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
hmm 139qmb ma 13mm sworzeń, może pomyliło ci się z 2T :P




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2016, 10:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2016, 8:40
Posty: 19
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Pojazd: speedfight 50 AC
Może i tak co silnik to inne wymiary tego sworznia. Normalną rzeczą jest się pomylić :wink:




_________________

Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2016, 12:42 
*

Rejestracja: 07 sie 2016, 0:51
Posty: 5
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Motobi Quest
Wszystko weszło - cylek i głowica wraz z klawiaturą złożna.. teraz problem bo nie chce odpalić.. wachluje manetką około 3 minuty a paliwa w filtrze paliwa dalej nie przybywa.. tak jakby ciśnienie w filtrze wypychało paliwko z niego.. nie chce po prostu tam wlecieć.. co robić bo śmigać już się chce ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2016, 14:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Dobrze podpiąłeś podciśnienie? :P odłącz końcówkę podciśnienia od króćca i zaciągnij ustami, powinno polecieć paliwo przewodem do gaźnika, jak nie leci to kranik do wymiany, ewentualnie odwrotnie podpiąłeś - podciśnienie do gaźnika, a przewód paliwowy do króćca .




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy