Dzisiaj jest 21 sty 2025, 13:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2016, 6:49 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zanim wydasz kasę na nowe to sprawdź kompresję (od tego trzeba było zacząć). Nie wiem czy nowa głowica ale sprawdził bym szczelność zaworów i ew. je dotarł. Sprawdź czy ci czasem na wale nie ścięło klina. Bo jeśli tak to nie ustawisz poprawnie rozrządu ani zapłon nie będzie w odpowiednim momencie.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 sie 2016, 14:46 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
przeczyscilem gaznik znowu(ostatni raz czyscilem 2 dni temu) i znowu odpalil tylko teraz jak juz pochodzil z 5 min na wolnych to odpalal normalnie tylko teraz kompletnie nie ma mocy jak dam mu manetke na full to tak jakby chcial ale nie moze i kolo sie ledwo kreci max 5/10 pojdzie i dodatkowo olej wywala pod gaznikiem na silniki to jak odpale go to sie leje normalnie ciurkiem caly czas.teraz odpalilem odpala git od razu oleju nie widac zeby ciekl juz tylko problem mocy daje full gaz mu to tak jakby przerywa kolo sie lekko kreci jakby chcial a nie mogl.znalazlem przyczyne sciagnalem pokrywe filtra i o wiele wiecej mocy teraz ma tylko pytanie co zrobic bo przeciez bez filtra nie bede jezdzil.postanowilem sie nim przejechac(jezdzilem okolo 10/15 minut) to maksymalnie z wiatrem pojechalem 40 a na prostej 30-35 bez filtra tak jak mowilem i pod koniec jazdy jechalem okolo 30 i tak jakby sie zaplon wylaczyl zwolnilo go calkowicie.przegrzal sie czy co bo jak go po chwili odpalilem to chodzil tak samo i wgl na obroty nie wchodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2016, 21:00 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Teraz to jedynie można pogratulować pomysłu jazdy bez filtra.
Jak nie masz żadnego pojęcia co do mechaniki to lepiej oddaj to fachowcowi zanim coś zepsujesz. Skoro po zdjęciu filtra masz więcej mocy oznacza to, że masz zbyt bogatą mieszankę. Porządna regulacja załatwiłaby sprawę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2016, 10:34 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
zmniejszylem dawke paliwa na najmniejsza zalozylem filter i ma tyle samo mocy co bez filtra maksymalnie pojedzie 30/35 lecz jak gazowalem i podnosilem palcem przepustnice to normalnie wchodzil na obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2016, 12:24 
*

Rejestracja: 24 lip 2016, 21:45
Posty: 28
Pojazd: skuter 89
moze membrana przepustnicy uszkodzona?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2016, 1:19 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
dobra jest bo na 2 tez sprawdzalem i to samo bylo sprawdzalem na oby dwoch gaznikach i dalej to samo tylko ze teraz zeby odpalil musze zatykac ta rurke co jak jest nadmiar paliwa to sie przez nia ulewa jak jej nie zatkam to nie odpali musze caly czastrzymac palcem odpala i ladnie na obroty sie wkreca tylko jak przekrece manetke o ponad polowe to go dusi a jak puszcze palcem to gasnie

-- 05 sie 2016, 15:52 --

dobra zrobiony jezdzi git teraz kolejny problem jest bardzo mala iskra i nie chce odpalic ledwo widoczna czy to przez swiece czy co? bo akumulator mam padniety

-- 06 sie 2016, 2:19 --

przejechalem 10m i zgasl i caly czas tak jest to nie jest wina regulacji gaznika ani samego gaznika na 100% bo to chyba nie mozliwe zeby ylo to samo na 3 gaznikach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2016, 12:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Masz zatarty cylinder albo zawory przepuszczają, albo uszczelniacze zaworów, musisz to rozebrać i sprawdzić wszystko po kolei. Jeśli cylek zatarty to musisz kupić cały komplet - cylinder, tłok i pierścienie.
Jeśli coś z głowicą to nowa głowica + solidne docieranie zaworów, aż będą trzymały idealnie, chyba że bardziej będzie się opłacało naprawić starą głowicę.




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2016, 18:42 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
cylek raczej dobry zawory nowki wymieniane dotarte najbardziej wydaje mi sie ze tlok i pierscienie ale bede i tak kupowal caly komplet nowy wymienei i powiem czy cos dalo czy nie :p

-- 09 sie 2016, 17:36 --

wymienilem uszczelki tlok cylek pierscienie i to samo dalej musi byc ta rurka obcieta przy gazniku zatkana jest to samiutko dalej czyli raczej wina gaznika

-- 09 sie 2016, 17:51 --

do czego w gazniku musze zagladnac dokladnie zeby zobaczyc co sie tam dzieje bo to nie jest normalne ze na nowym cylku tloku to ssamo zeby odpalal tylko jak zatkam ta rurke w gazniku od przelewu paliwa a jak go tak odpale do polowy gam gaz i dusi sie i gasnie i przy zatkaniu tej rurki od razu podnosza mu sie obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2016, 19:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Wcześniej pisałeś coś, że wlałeś prawie 1l oleju, jaki masz teraz poziom?
Mierzyłeś kompresje? sprawdzałeś szczelność zaworów po ich dotarciu nalewając np. nafty?




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2016, 19:11 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
dzis zmienialem cylek caly ten olej spuscilem i wlalem nowy idealnie jest teraz na max na znacznikach na bagnecie

-- 09 sie 2016, 20:11 --

kompresja jest git,to moze byc wina zaworow jak zatkam to to sie rozpedza tak do 30 wiecej nie pojdzie i przerywa jak mial albo za duzo powietrza/paliwa albo za malo ale robilem juz wszystko i nic dalej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2016, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
kolor świecy? jaką masz dysze w gaźniku? próbowałeś podmienić gaźnik na inny?

O regulacji gaźnika http://www.motomik.pl/skutery/regulacja-gaznika/




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2016, 19:52 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
kolor swiecy czarny,podmienialem na inny gaznik to samo,dysza seryjna od 50.mozliwe zeby byla to wina glowicy,albo elektrycznego ssania?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2016, 20:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Tak to może być wina głowicy.




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2016, 15:24 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
tzn gniazda wypalone czy co?

-- 09 sie 2016, 21:30 --

jutro jeszcze od kolegi wezme gaznik od jego skutera i zobaczymy jak nie odpali dalej to kupie glowice i zobaczymy ale wieksze prawdopodobienstwo wg to gaznik jak nie zatkam palcem tez dziury to odpala i od razu gasnie.jak zatkam odpali dam mu gaz rozpedzi sie i gasnie

-- 10 sie 2016, 16:24 --

kupilem wlasnie glowice cala z walkiem klawiatura swieca zaworami itp.zaloze i powiem czy to byla wina glowicy czy nie i jeszcze ziomek ma pdobic z gaznikiem to sprawdzimy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2016, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Nie zapomnij dotrzeć zaworów ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2016, 21:27 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
no i tak zmienilem glowice ustawilem dotarlem wszystko git odpalam jest ok tylko ostatni problem zostal ze jak chce ruszyc dam mu gaz chociaz do polowy to go dusi i gasnie trzeba tak bardzo powoli dawac gaz potem normalnie jedzie tylko przy ruszaniu tak jest wiec zaprowadzilem go do znajomego mechanika zeby mi wyregulowal wzystko dobrze ogladnal i moze cos z tego bedzie chyba ze jeszcze gaznik do wymiany :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy