Dzisiaj jest 22 sty 2025, 7:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 sie 2016, 6:55 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Ja dobrze o tym wiem że nowe głowice trzeba dotrzeć

Niewiem czy jest sens ich docierania skoro one już mają znaczny przebieg...

Druga sprawa

Jak to możliwe aby zawór miał widoczną szczelinę którą widać i paliwo lałoby się ciurkiem jakby była założona

Najlepsze jest to że ktoś na takiej głowicy jeździł

Pierwszy raz widzę takie coś na oczy...to się nazywa wypalony zawór?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 sie 2016, 12:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Spróbuj dotrzeć. Jeśli się nie uda, to będziesz wiedział że głowica jest out.
Szczeliny nie ma prawa być widać. Albo wypalone gniazdo, albo sprawdź czy grzybek zaworu nie jest skrzywiony.
Jak widzisz szczelinę, to ten "ktoś" nie mógł jeździć, bo to po prostu niemożliwe. Fizyki się nie oszuka.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2016, 20:42 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Tak te zawór był skrzywiony

Dotarcie pomogło i jest lepiej i większa kompresja(wiem bo rozrusznik ciężej przekręca) ale oleju ubywa nadal

Zamówiłem zestaw naprawczy głowicy i będę go docierał aby mieć głowicę na zapas i wymienię uszczelniacze w obecnej głowicy




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2016, 21:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Sprawdź - jak możesz - jakie ciśnienie masz w cylindrze. Powinno być 10,5 bar. Wtedy będziesz wiedział najpewniej czy już jest ok czy jeszcze nie.
Uszczelniacze zawsze warto wymienić. Koszt to złotówki, a mogą pomóc. Jest jeszcze taka opcja, że masz zawór wytarty w prowadnicy i się kiwa na boki. Wówczas uszczelniacz może nie pomóc tylko wymiana głowicy na nową. Ja u siebie tak miałem; zawór miał luzy boczne w prowadzeniu i nic z tym nie dało się zrobić. Taniej wyszła nowa głowica niż bawienie się w wymianę prowadnic.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2016, 21:22 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Niemam niestety czym sprawdzić

Postęp jest ale odpalanie z gazem pozostało

Zamówiłem też nowy filtr powietrza tak dla pewności,pierścienie nowe też przyjdą

Po niedzieli to dostanę i dam znać jak postępy

Swoja drogą to są jaja z tym odpalaniem bo głowica teraz jest dobra,gaźnik nowy,ssania sprawdzane z 3

Nigdy tak nie miałem na mniejszym cylu 47mm ale mniejsza moc jest wtedy

Będę nadal kombinował,może włożę inny cyl(chiński) 50mm aby sprawdzić czy jest tak samo

Zrobię 2 głowicę(mniejszą,normalne zawory) i będę testował




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy