Dzisiaj jest 18 sty 2025, 10:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2016, 12:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2016, 15:26
Posty: 11
Lokalizacja: Gorzkowice
Pojazd: Zumico Aion
Cześć.
Orientuje się ktoś jaki rozmiar powinna mieć dysza w Zumico Aion. Pytam bo sprawa u mnie wygląda tak, że od kiedy moto był kupiony nie chciał się wkręcić na obroty bo było buu. Dopiero przy śrubce od mieszanki wkreconej na maksa można było dać gazu, ale też nie do końca. Podejrzenie było, że łapie gdzieś lewe powietrze. Silnik został rozebrany, wymienione wszystkie łożyska i simerringi, nowe uszczelki. Mało tego kupiony ori filtr powietrza jakiś chiński jeśli ma to znaczenie i dalej to samo. Nie miałem pewności co do kompletności gaźnika, więc dla pewności zamówiłem nowy. Dalej to samo. Powoli już mi się pomysły kończą :(
W skuterku nie ma tjuninguff. Wydech jest seryjny, gaźnik 18,5 firmy WM jak dobrze pamiętam, cylinder żeliwny 50, air box seryjny. Jedyne co w nim jest zmienione to moduł jakiś taki niebieski.
Jak zatkam mu palcem dopływ powietrza to się wkręca.
Podejrzenie moje jest takie, że za mała dysza. Bo skoro dostaje mniej powietrza do mieszanki to tak jakby dostawał więcej paliwa i w tym kierunku szukam.
Aha w tym nowym gaźniku śrubka od mieszanki też całkiem zakręcona. Mogę ją wykręcać ale tylko na jałowych i wtedy pracuje, każda próba odkręcenia manetki skutkuje tym samym. Buuuu i koniec :evil:
Jak nie dysza to co jeszcze może być ? Doradźcie.
Pozdrawiam

Silnik 1pe40qmb chinarelli
Rocznik 2008
Gaźnik skierowany do przodu




_________________

Im wolniej tym lepiej, bo dłużej mnie widać :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 sie 2016, 6:43 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Post jest w odpowiednim dziale.
Co do problemu to trzeba najpierw sprawdzić czy uszczelniacze na wale są dobre bo to niekoniecznie musi być gaźnik. Dysza w oryginale to bodajże 68.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 6:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2016, 15:26
Posty: 11
Lokalizacja: Gorzkowice
Pojazd: Zumico Aion
Simerringi nowe.
Co jeszcze może powodować takie objawy ? I czy w ogóle gaźnik 18,5 to seria czy powinien być jakiś mniejszy ?




_________________

Im wolniej tym lepiej, bo dłużej mnie widać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 7:30 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
A wydech w jakim jest stanie?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 8:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2016, 15:26
Posty: 11
Lokalizacja: Gorzkowice
Pojazd: Zumico Aion
Wydech seria próbowałem bez kumina na samym kolanku ale dalej to samo. Kolanko byłoby tak zapchane, żeby go trzymało ?




_________________

Im wolniej tym lepiej, bo dłużej mnie widać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 8:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Jaką masz aktualnie dysze? Z tego co pamiętam u mnie seryjnie była 68.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 15:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2016, 15:26
Posty: 11
Lokalizacja: Gorzkowice
Pojazd: Zumico Aion
Nie wiem jaki mam rozmiar dyszy bo ani na tej w starym gaźniku, ani na tej w tym nowym nic nie jest napisane :roll:




_________________

Im wolniej tym lepiej, bo dłużej mnie widać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 15:41 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kup kilka dysz w przedziale 68-75 i reguluj .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2016, 8:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2016, 15:26
Posty: 11
Lokalizacja: Gorzkowice
Pojazd: Zumico Aion
Napisze dla potomnych, bo może kiedyś komuś się przyda. Za kłopoty opisane w pierwszym poście odpowiedzialny był podciśnieniowy kranik paliwa, a właściwie to jego brak ;)
Kranik ten działa też jako "pompa paliwa" i zasysa je ze zbiornika. Widocznie wcześniej miał jakieś niedobory. Z ciekawości podmienie jeszcze dysze na tą seryjną (obecnie 85) i wtedy jeszcze spróbuje go wyregulować.
Pozdrawiam




_________________

Im wolniej tym lepiej, bo dłużej mnie widać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy