Dzisiaj jest 18 sty 2025, 10:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sie 2016, 9:48 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Zależy jak mocne to są rysy. Kompresja jest ? Chociaż wątpie żeby w wydech przez to strzelało.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 wrz 2016, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Są to przetarcia nie duże, kompresja w kopce co prawda jest ale nie za duża. Kolega kiedyś przepizdował mi skuter na zimnym silniku i się zatarł z powodu pęknięcia pierścienia i przy próbie odpalania ostro kichał z wydechu

-- 30 sie 2016, 15:12 --

Dodatkowo gdy kupywałem tłok naraku spojrzałem tylko na sworzeń 12mm a tłok był przeznaczony do peugeota

-- 02 wrz 2016, 22:02 --

Nowy cylinder rozwiązał problem. Temat do zamknięcia. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi w temacie.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy