Dzisiaj jest 28 lis 2024, 22:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Honda x8r
Post: 16 wrz 2016, 11:05 
*

Rejestracja: 04 wrz 2016, 16:28
Posty: 7
Pojazd: Honda x8r-s
Witam posiadam honde x8r , założylem przedłużke amortyzatora i boje sie ze jak odepne błotnik z tyłu to mnie bedzie chlapało po plecach :/ czy ma ktos z wam tak zrobione i czy was chlapie ?
Mam jeszcze jedno pytanie , jesli mam cylinder 70 malossi sport to czy jak zmienie gaznik na 19mm lub zmienie dysze o 5 wieksza czy skuter zyska na osiągach ?
Moje nastepne pytanie to , dlaczego honda po zalozeniu filtra powietrza stozka gabkowego strasznie muli , jak to naprawic ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: honda x8r
Post: 17 wrz 2016, 8:54 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Nie ten dział.
Gaźnik 19 jest wręcz wymagany przy sporcie żeby go dobrze schłodzić. To tak nie działa że dasz dysze o 5 wieksza i już lecisz o 100kmh szybciej. Najlepiej oddaj komuś skuter do regulacji bo wydaje mi się że nie masz za bardzo pojęcia jak to się robi. Ostatnie pytanie nawet potwierdza moje przypuszczenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: honda x8r
Post: 17 wrz 2016, 13:59 
*

Rejestracja: 04 wrz 2016, 16:28
Posty: 7
Pojazd: Honda x8r-s
4MaticPL pisze:
Nie ten dział.
Gaźnik 19 jest wręcz wymagany przy sporcie żeby go dobrze schłodzić. To tak nie działa że dasz dysze o 5 wieksza i już lecisz o 100kmh szybciej. Najlepiej oddaj komuś skuter do regulacji bo wydaje mi się że nie masz za bardzo pojęcia jak to się robi. Ostatnie pytanie nawet potwierdza moje przypuszczenia.


Gaznik dawalem do regulacji ale to nic nie dalo :-/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: honda x8r
Post: 17 wrz 2016, 15:36 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Czyli ktoś nie potrafił regulować gaźnika. Po zmianie filtra z serii na stożek, co jest bezsensownym pomysłem, trzeba zwiększyć o około 015 dyszę żeby to wgle chodziło.
Na twoim miejscu wróciłbym do normalnego filtra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: honda x8r
Post: 17 wrz 2016, 19:28 
*

Rejestracja: 04 wrz 2016, 16:28
Posty: 7
Pojazd: Honda x8r-s
4MaticPL pisze:
Czyli ktoś nie potrafił regulować gaźnika. Po zmianie filtra z serii na stożek, co jest bezsensownym pomysłem, trzeba zwiększyć o około 015 dyszę żeby to wgle chodziło.
Na twoim miejscu wróciłbym do normalnego filtra.



Wrocilem , ale mam do cb jedno pytanie
Jaki wał polecasz i wariator + sprezyna cetralna i rolki wariatora (zalezy mi na przyspieszeniu nie na v/max'ie
To co mam juz w skuterze to
cylinder malossi 70 motor sport
Sprzeglo stage6
Wydech arrow
I jesli mozna to nie za drogie czesci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: honda x8r
Post: 17 wrz 2016, 20:14 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Gaźnik 19mm
Wał TopRacing evo ng
Warto Malossi Multivara
Rolki 7g
Centralka średnia
Sprzęgło malossi fly i dzwon tec cnc
Pasek dayco

Taki setup da co dobry vmax i przyspieszenie. Oczywiście są to wartości średnie bo każdy skuter reguluje się indywidualnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy