Dzisiaj jest 06 lut 2025, 11:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 paź 2016, 10:32 
*

Rejestracja: 24 lip 2016, 21:45
Posty: 28
Pojazd: skuter 89
Witam 2 dni temu wymienilem cylinder z tlokiem dalem tez nowa glowice zawory uszczelniacze nowa swiece niby wszystko jest ok skuter pali od strzala nie gasnie trzyma obroty ale z wydechu zawsze leci taka mgielka nie ma znaczenia czy silnik cieply czy zimny na filmie widac dokladnie temp podczas nagrywania to 8stopni wczesniej mialem taka sama sytuacje na innym cylindrze kupilem nowy i to samo i teraz pytanie czy to tak ma byc czy cos jest nie tak?

Film
https://youtu.be/Ohtygj14jIk


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 paź 2016, 10:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Sporo dymi, nieciekawe.
Odpal silnik, daj mu się rozgrzać, postaw go na stopki centralne i przyłóż do wydechu otwartą dłoń tak żeby dmuchało Ci na nią; możesz dodawać w tym czasie trochę gazu. Jeśli na dłoni zacznie się pojawiać czarny i tłusty nalot, to znaczy że bierze i spala olej. I tu zaczyna się kombinowanie z jakiego powodu: pierścienie puszczają, zawory puszczają... Którędyś bierze olej czyli zdejmowanie głowicy/cylindra i szukanie przyczyny. (upierdliwa robota)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2016, 10:57 
*

Rejestracja: 24 lip 2016, 21:45
Posty: 28
Pojazd: skuter 89
Wczesniej kupilem nowy cylinder i bylo to samo teraz kupilem nowy cylek z glowica i dalej to samo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2016, 11:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Jak wyżej - sprawdź na dłoni czy nie brudzi. To że kupiłeś nowy cylinder i głowicę nie znaczy że wszystko jest dobrze. Nowe głowice - niby z dotartymi zaworami - ZAWSZE są niedotarte. A przecież są nowe. Tylko.... co z tego?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2016, 13:00 
*

Rejestracja: 24 lip 2016, 21:45
Posty: 28
Pojazd: skuter 89
Wiem ze zawory nie sa docierane wiec je dotarlem potem sprawdze czy pali ten olej wieczorem zdejme glowice i zobacze co tam sie dzieje

-- 07 paź 2016, 12:43 --

Ok zrobilem tak jak pisales na dloni robia sie lekkie czarne odpryski to cos jest tluste chyba olej

-- 07 paź 2016, 13:56 --

No i rozebralem cylinder no i tlok caly w oleju a zawory robia teraz chyba z plastiku bo ledwo je wyjelem takie krzywe zrobilem na tym cylu i glowicy moze z 10km (firma moretti od sprzedawcy naprawskuter z allegro)

https://postimg.org/image/43sjzc6tp/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2016, 16:48 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli chcesz mieć coś dobrego i mieć spokój na długi czas to zainwestuj w markowy cylinder typu : http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 4081.bhtml

Testowałem ten cylinder dość długo. Zrobiłem na nim ponad 12 000 km i w czasie całej eksploatacji nie zauważyłem jakiegoś znacznego wyeksploatowania w tym i spadku mocy.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2016, 18:23 
*

Rejestracja: 24 lip 2016, 21:45
Posty: 28
Pojazd: skuter 89
chyba oddam go do serwisu, kupie tego airsala i znowu beda problemy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2016, 22:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Airsal jest dobry, nie będziesz narzekać.
Co do sprzedawcy o którym pisałeś.... ja mam z nim złe doświadczenia. Przerzuciłem się na sklep internetowy (ale nie Allegro) i skończyły się problemy :)
Pryskanie olejem jak sam już zauważyłeś, to np. kłopoty z głowicą. Olej był ciągnięty zaworami (też tak miałem, ale z powodu zużycia prowadnic w głowicy). Nic z tym nie zrobisz, regeneracja głowicy nieopłacalna; zainwestuj w porządną głowicę albo cały zestaw i będziesz miał kłopoty z głowy. A serwis.... hmm... ja wolę sam robić i wiem że mam zrobione dobrze.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2016, 9:49 
*

Rejestracja: 24 lip 2016, 21:45
Posty: 28
Pojazd: skuter 89
Glowica raczej jest dobra zawory po wyjeciu z prowadnic sa suche od srodka, a np jesli na korbowodzie sa delikatne luzy na boki tak po 1mm to moze to byc przyczyna ze olej bierze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2016, 15:56 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Na boki może się ruszać. Byle przód,tył nie było luzów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2016, 16:24 
*

Rejestracja: 24 lip 2016, 21:45
Posty: 28
Pojazd: skuter 89
a nowa glowice jaka byscie mi polecili taka nie za droga




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2016, 17:18 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Z nowymi głowicami jest tak ,że jaką byś nie kupił to należałoby sprawdzić dotarcie zaworów z gniazdami




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2016, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Trochę mnie dziwią Twoje wypowiedzi; albo nie trzymasz się faktów albo coś kręcisz >:-(
Piszesz:
kikac125 pisze:
Glowica raczej jest dobra zawory po wyjeciu z prowadnic sa suche od srodka

...a wyżej sam piszesz:
kikac125 pisze:
No i rozebralem cylinder (...) zawory robia teraz chyba z plastiku bo ledwo je wyjelem takie krzywe

Zdecyduj się: albo wszystko działa poprawnie i wówczas nie wiem po co pytasz (może chcesz sobie popisać?), albo masz problem i szukamy wspólnie jakiegoś rozwiązania. Skoro najpierw napisałeś że zawory są do bani bo krzywe, to teraz same się "naprawiły"???

Zdecyduj się, będziem myśleć dalej, albo ja wysiadam.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2016, 17:54 
*

Rejestracja: 24 lip 2016, 21:45
Posty: 28
Pojazd: skuter 89
w glowicy ktora kupilem razem z cylindrem zawory byly dłuższe niz w starej wiec gdy zdjelem glowice by sprawdzic cylek i tlok to przy okazji sprawdzilem zawory od srodka czy przypadkiem nie sa mokre od oleju były suche lecz pod wpływem temperatury wygiely sie, wiec zamontowalem stare krotsze

-- 10 paź 2016, 18:54 --

rozkrecilem kontrolnie ten cylek i sa jakies przebarwienia przytarty?

https://postimg.org/image/laj1d2q0t/
https://postimg.org/image/mlm77sw8t/
https://postimg.org/image/fky7f0ugt/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy