Dzisiaj jest 26 lis 2024, 6:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 paź 2016, 19:28 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
Witam !
Proszę Was o propozycje jaki najlepiej kupić cylinder z tłokiem 70cc do Gilery Runner LC aby był jak najbardziej trwały , wytrzymały..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 paź 2016, 19:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Napiszę jeszcze raz. :D Malossi Sport, Polini Sport, Top Performances Black Trophy. Zaproponowałbym Airsala Sporta, ale wydechowe do P/G w tym cylindrze to jakaś kpina.




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2016, 21:03 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
OK, dzięki ! :)
Tak więc Malossi i Polini dostępne ale Trophy nie za bardzo więc Malossi czy Polini? cenowo prawie identycznie...
http://allegro.pl/cylinder-kit-polini-sport-70cc-gilera-piaggio-lc-i6492973406.html

http://allegro.pl/cylinder-kit-malossi-sport-70cc-gilera-piaggio-lc-i6356604821.html

i dlaczego akurat ten? może doświadczenie/praktyka ? bo ja w ogóle nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie.. pierwszy raz musze wymienić bo po przejechaniu na serii 30tyś słabnie... wymiana pierścieni mało co dała i itak po 5tyś znacznie słabszy znowu...

Dodam, że będzie też zakładane nowe sprzegło Polini 3g cośtam i Wariator Polini Sport jakieśtam a wydech będzie LeoVince ZX...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2016, 21:23 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Czy doświadczenie ? , mam malossi + leo zx od kilku lat ponad 20 tyś km , do codziennej jazdy świetny zestaw , każdy cylinder idzie zajechać ten cylinder też ale jak przed jazdą zagrzejesz trochę i pużniej nie pałujesz jak debil to tylko lać paliwo i śmigać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2016, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Miałem Malossiego Sporta, cylek wytrzymały, nie bez powodu używany w stuncie.
15 tyś ok zrobione i powiem tak, że przy normalnej jeździe co 20 tyś tłok z pierścieniami wymieniać przy dobrym oleju i odpowiedniej regulacji gaźnika. :) a jeśli już tak dokładniej to szlif + nowy tłok z pierścieniami.
Spadło może 0.2-0.3 bara kompresji. Mało odczuwalne. Do jazdy codziennej lepszych nie ma.
Do ZX'a dobrze się zgrają.
A Polini to Polini, nie trzeba opisywać :wink:
Top Performances Black Trophy

A i polecam do nich gaźnik 17.5-19 :P




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2016, 23:01 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
O, super wypowiedzi, dzięki za zainteresowanie i pomoc ! :)
Malossi wygrywa... choć jak rozumieć "A Polini to Polini, nie trzeba opisywać " ? Czyli jednak bardziej polecasz Polini ? bo tak to zabrzmiało... O i widzę znalazłes tego Trophy black - tylko o nim jeszcze nigdy nie słyszałem nawet.. 100zł droższy - czy warto ? Czy jednak mimo Polini i Trophy brać wychwalany Malossi ?
Gazior mam oryginalny Dellorto 17,5 i niezbyt chce go zmieniać na 19 bo znowu koszta... a i obawiam się, że palił by wtedy jednak trochę więcej...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2016, 23:10 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie ma potrzeby zmiany gaźnika, bez problemu ogarnie żeliwnego sporta 70 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2016, 18:16 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
HuBBaN odpowiesz mi na pytanka z poprzedniego posta? bo jeszcze tylko na to czekam i decyduje :)

jarek2176 a Ty masz Malossi własnie tego 70cc Sporta ? na jakim setupie go masz ? i w jakiej "maszynce" ? :) jakie osiagi na tym ? ... Ja na serii mialem max 84km/h to mysle ze na tym pod 100wkę podejde po wymianie wario,sprzegla i wydechu jeszcze...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2016, 18:43 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
No ten 70 cc :D + lv zx, wario malossi + przeciwtalerz naraku v2 ,gażnik 17,5 , sprzęgło komplet naraku black , talerz korektora motorforce racing i inne duperele , kymco s9 LC , 100 da radę bez cudowania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2016, 19:29 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
jarek2176 no to spoksik bo widze wagowo mamy tak samo ponad 100kg skuter :P a jeszcze powiedz mi do jakich obrotow max Ci sie kreci ten cylek ? bo czytalem ze Malossi jest wysokoobrotowy i lubi przedzial 11-13tys obr a to chyba troche duzo bo teraz na serii mam max 10,5tys i juz myslalem ze to jest duuzo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2016, 19:36 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
nie prawda , w kymco i zx zaczyna ładnie ciągnąć od 7,5 tyś powyżej 10,5 tyś to już męczenie cylindra i nic nie daje , może w P/G jest innaczej może ktoś silnikiem P/G się jeszcze wypowie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2016, 19:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Nie spotkałem się z żeby Polini zawiodło przez np. wadliwe tłoki. Mam sentyment do tej firmy :P Malossi też Ci posłuży. Moje Kymco na Tecnigasie RS2, który wyrabia do 10 tyś na Malossim powyżej 8.1-8.2k rpm nie opłacało się kręcić. Może do 9tyś spróbuj. Malossi Sport wcale nie lubi wysokich obrotów, zresztą jak większość żeliwniaków dwupierścieniowych. Jeśli poczujesz że nic się nie zmienia tylko kręci martwe obroty to wróć na te najniższe " najmocniejsze " :)
Cylinder Topa ma tłok Asso, a on ma lepsze renomy niż np. Vertex, ale ile ludzi tyle ocen :P
Jak widzisz jest pokryty molibdenem czyli tak jak napisali mniejsze tarcie.

A gaźnik myślałem, że masz seryjny, ale zapomniałem że Gilera jest wersją SP :P Czyli ze spokojem ładuj :) Do jazdy codziennej lepszego zestawu nie ma. Co weźmiesz na pewno się nie zawiedziesz.




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2016, 22:19 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
no to mi dales wyczerpującą odpowiedz... wczesniej przyznam sie ze znajomy mi zachwalal Airsala i ze tylko aluminiowy nie ma co w ciezkie zeliwo sie teraz pakowac... WY oczywiscie myslicie zupelnie na odwrot ? i ten caly nicasil na Airsalu to wielkie G ? :)
Jeszcze tylko to jak to jest z ta wysokościa obrotów? to w żadnym wypadku nie zalezy od tego czy wezme Polini czy Malosi ? tylko od wydechu i wario ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2016, 23:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
To pierwsze zdanie to ironia? :p
Airsal wcale nie jest gó****. Sam miałem i mam. Jak ktoś umie składać i dba o oleje i dobrą proporcje paliwo-powietrze. Ale ja bym w P/G nie brał bo wydechowe to chyba seryjne jest większe. Polini Malossi są podobnie strojone, a Top nie wiem, może być ciut wyżej ale niewiele.




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2016, 23:49 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Top performances trophy 70 ma z 1KM więcej niż polini/malossi sport czyli 9-9,5KM, airsala sport nie bierz bo mała moc (8-9KM). Obroty zależą po części od cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2016, 2:09 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
Ironi nie było, tak m isie napisało chyba zle troszke :P
OK, biore Malossi - chyba że znajdę jakąś promocję na Polini gdzieś... jutro przeszukam internety co gdzie i za ile :) Myślicie żeby poczekać z zakupem bo będzie taniej ? sezon się już kończy właściwie... jakieś zimowe promo ? świąteczne ? itak będę to robił lgrudzień/styczeń myślę... no i jeszcze nie wiem czy sam temu podołam - trzeba wyciagać silnik ? bo jak nie to moge spróbować :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2016, 12:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Do zmiany cylka nie trzeba wyciągać silnika :P
Na święta/ mikołajki zawsze coś upustu jest :<




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2016, 15:18 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
no to poczekam chwilkę na jakieś promocje... a macie może jakiś foto poradnik lub Video na youtubie sprawdzony ? wedlug ktorego moglbym sam to sobie wymienić ? bo lubie takie ?zabawy" i narzędzie mam bo napęd sobie robiłem/sprawdzałem po zakupie skutera...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2016, 17:10 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Majk1984 pisze:
a macie może jakiś foto poradnik lub Video na youtubie sprawdzony ? wedlug ktorego moglbym sam to sobie wymienić ?

Jak masz do tego smykałkę to sobie poradzisz bez problemu. Z narzędzi to klucz nasadowy 10 z małą grzechotką, jakieś "płasko szczypce" do zabezpieczeń sworznia tłoka i ewentualnie płaski śrubokręt do podważenia cylka, jakby za mocno przywarł. Najważniejsze to przed demontażem dokładnie oczyścić całą okolicę z syfu. Osobiście używam do tego uniwersalnych czyścików w sprayu i kompresora z końcówką do przedmuchiwania. Wystarczy, że jedno ziarnko piasku wpadnie do skrzyni korbowej i może być lipa z cylkiem. Przed nasunięciem cylindra na tłok posmaruj jego gładź olejem do mieszanki. Głowicę dokręcasz krzyżowo (po przekątnej). Co do "lepszości" Polini od Malossi to nie ma czegoś takiego, bo to dwie konkurujące ze sobą firmy, bardzo dobre z resztą. Z Airsralem bywają kłopoty, bo nadrabianiem grubszą warstwą NiCaSil'u nie zatuszuje się gunwnianego odlewu samego cylindra. Dla ciekawskich jest na YT filmik z ich fabryki, gdzie jakiś pan Fernando Alvaro Juanes nie pofatygował się nawet, by usunąć warstwę tlenków i zanieczyszczeń z powierzchni roztopionego metalu tylko chochlą do formy i gitara. Założę się, że więcej zrobisz km na żeliwnym Malossi, czy Polini, niż na tym przereklamowanym wynalazku. Na koniec to magiczne obroty, na które ma wpływ zarówno tłumik i cylinder (a raczej jego klasa, bo do cylindra dobierasz tłumik o takiej klasie). Klasa sport to nie zakres obrotów 12 000rpm tylko katowanie cylka, z resztą kolega HuBBaN to ładnie opisał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy