Dzisiaj jest 03 gru 2024, 18:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lis 2016, 18:44 
*

Rejestracja: 26 wrz 2016, 20:41
Posty: 5
Pojazd: Yamaha X-City 125
Siema.
Słuchajcie miałem już temat o luzach zaworowych. Ustawiłem na 0.10 ssący 0.10 wydechowy i dalej coś nie gra . Dźwięk w filmiku w linku. Sprawa wygląda tak silnik był rozbierany, bo łożysko na wale było zniszczone (spowodowane prawdopodobnie nie zmienianiem oleju), i wszystko w środku wygląda dobrze. Mam dwa a w zasadzie trzy dylematy. 1. nie jest skręcony napęd i czy to może coś dać że wał nie jest na tyle ściśnięty ? 2. Nie mam pojęcia jakie orginalnie stosowane były luzy zaworowe bo z tego co słychać po przyłożeniu stetoskopu słychać stukanie bardziej w górnej części (układ korbowo-tłokowy, głowica) 3. tata podsunął mi przypadek zbyt cienkiej uszczelki pod głowicą ponoć zdarzały sie takie przypadki no i powodowało to stuki w zawory.
Ok myśle że po krótce wyjaśniłem o co chodzi i proszę o pomoc.
Dla ułatwienia te same silniki były wsadzane do gamy X od Yamahy bo na 100% wiem że Yamaha X-Max 125 ma to samo więc jak ktoś ma to może mi pomoże
Z góry dzięki wielkie.

Link
https://youtu.be/QBKoOQ89Pmo


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy