Dzisiaj jest 11 lut 2025, 17:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lis 2009, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2009, 20:47
Posty: 16
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Witam wszystkich.
Otóż zadano mi pytanie czy jest jakaś różnica między cylindrami do wersji gaźnikowej/ wtryskowej. Myślałem że są takie same jednak poczytałem i straciłem troche na swojej pewności. Czy ktoś orientuje się jak to jest?


Pozdrawiam Aerox777




_________________

"Proste są dla szybki samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae

Aprilia Mojito Custom 125
Yamaha Aerox 70 cm3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 19:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Lepiej wziasc na gaznik poniewaz technika wtryskowa w skuterach nie jest jeszcze zbytnio zaawansowana i lubi sie psuc. W gazniku nie ma sie co zepsuc. A po za tym na gazniku wieksza moc wyciagasz, lecz wiecej paliwa spalasz :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2009, 20:47
Posty: 16
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Given: Starasz się nabić posta czy nie zrozumiałeś pytania? :shock:




_________________

"Proste są dla szybki samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae

Aprilia Mojito Custom 125
Yamaha Aerox 70 cm3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 21:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Wiem że głowica jest inna na 100% ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 21:33 
Zbanowany

Rejestracja: 27 wrz 2009, 12:35
Posty: 161
Lokalizacja: Powiat PGO
Pojazd:
Głowica jest na 1000000000% inna ponieważ di-tech ma cięgą świece.Także di-tech jest bardziej awaryjny od gaznika ponieważ jak nalejesz hu****go paliwa to będą problemy.I ten komputer który wyświetla nam dane mrugając lub swiecąc diodą w liczniku.Na jakimś forum czytałem dokładny rozpis ile mrugnięć co oznacza i jak rozpoznać co siadło ale niepamientam dokładnie gdzie.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=279750#279750




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2009, 20:47
Posty: 16
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
bart111: Jesteś już drugim który nie rozumie!

Zapytałem się jakie są różnice a nie pytałem o wady i zalety wersji na wtrysku. Dodałem nawet że zostałem zapytany.

Pure Jet to nie Di Tech


PROSZE O CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM




_________________

"Proste są dla szybki samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae

Aprilia Mojito Custom 125
Yamaha Aerox 70 cm3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2009, 15:25 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 14:50
Posty: 90
Pojazd:
Cylinder jest taki sam ale roznia sie glowica.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2009, 16:58 
Zbanowany

Rejestracja: 27 wrz 2009, 12:35
Posty: 161
Lokalizacja: Powiat PGO
Pojazd:
Ja mowiłem co jest inne.Różni sie głowicą,wtrysk zamiast gaznika,bardziej skąplikowana elektryka,inny licznik,inny plastik pod kierownice i coś napewno jeszcze ale tylko o tym wiem.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=279750#279750




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 0:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2009, 20:47
Posty: 16
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Kolego po raz kolejny pisze że chodziło mi o sam cylinder. Nigdy nie bierz oponenta za "głupszego" niż ty.
Naprawdę mam spora wiedze o skuterach ale Pure Jet napawa mnie strachem... Jestem w kropce jeśli chodzi o ten silnik (A raczej zastosowanego w nim wtrysku paliwa).

Ale dziękuje wszystkim za odpowiedzi :)




_________________

"Proste są dla szybki samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae

Aprilia Mojito Custom 125
Yamaha Aerox 70 cm3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 11:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
To wkoncu nie iwem o co ci chodzi...

BTW nigdy nie nabijam sobie postow od tak, zawsze probuje pomoc.

Np jak bys mial wtrysk w Minarelli Horizontal, otwor na krociec w karterze musialby zostac usuniety, poniewaz mieszanka wtryskiwana jest od gory/boku poprzez wtrysk.
Roznice w skuterach ggaznik/wtrysk sa takie ze na wtrysku jest mniejsze spalanie lecz tez mniejsza moc oraz wieksza awaryjnosc. W gazniku masz wieksza moc ale tez znowu wieksze spalanie (~0,5l). Acha wtryski w skuterach naprawde lubia sie psuc. Jesli nalejesz np benzyne do karnistra a tam ebdzie syf a ten syf dostanie sie do gaznika bedziesz mial problemy :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 12:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2009, 20:47
Posty: 16
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Wytłumacze najprościej jak się da :)
Pewna osoba poprosiła mnie o pomoc w doborze cylindra do SR Pure Jet. Chcąc jej pomóc poszukałem danych w internecie ale są pewne nie zgodności co do tego czy Cylinder od wersji gaźnikowej będzie pasował. Postawiłem sprawe jasno. Odpowiecie? :)


BTW: Czy któryś z was miał kiedykolwiek skuter na wtrysku że tak mówi? Czy powtarzacie opinie innych?
Zapoznałem się troszke z mechaniką Di Techa który rzekomo taaaaaaaak się psuje i powiem wam że trzeba być strasznie ostrożnym przy naprawach.




_________________

"Proste są dla szybki samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae

Aprilia Mojito Custom 125
Yamaha Aerox 70 cm3


Ostatnio zmieniony 20 lis 2009, 12:06 przez Aerox777, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 12:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Given, jak się dostanie do gaźnika we wtrysku? xd

ja mam pure jeta i nie wiem gdzie ta awaryjność... jeżdżę moim już od wakacji i (odpukać) działa jak nowy. A z mocą seryjnego do gaźnika to nie powiedziałbym, że jest słabszy :P z miejsca do 40km/h cbf 125 ma problemy :D o aeroxie już nie wspomnę. Jeśli chodzi o tuning to na pewno przy gaźniku wtrysk nie ma szans ale jeśli produkowali by do wtrysków tyyyle cylindrów i np. lepszych wtryskiwaczy to gaźnik zostałby wyparty już dawno, tak jak w samochodach ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 12:25 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Wtrysk ma zalety,jest dynamiczniejszy,a mniej spala.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 12:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Aerox777 pisze:
Wytłumacze najprościej jak się da :)
Pewna osoba poprosiła mnie o pomoc w doborze cylindra do SR Pure Jet. Chcąc jej pomóc poszukałem danych w internecie ale są pewne nie zgodności co do tego czy Cylinder od wersji gaźnikowej będzie pasował. Postawiłem sprawe jasno. Odpowiecie? :)


BTW: Czy któryś z was miał kiedykolwiek skuter na wtrysku że tak mówi? Czy powtarzacie opinie innych?
Zapoznałem się troszke z mechaniką Di Techa który rzekomo taaaaaaaak się psuje i powiem wam że trzeba być strasznie ostrożnym przy naprawach.



Nie nie bedzie pasowal :p




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy