Dzisiaj jest 29 lis 2024, 20:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lis 2016, 8:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Mam junaka rs 125 wszyscy mówią że leci ponad 100 a mój tylko 90 na kazdym biegu wyciagam do 8k i potem dojdzie do 90 i ma ciezko jest lekki wiatr w twarz ale nie powinno to sprawiać kłopotu mechanicy za dobrze sie nie znaja na regulacji. Wiem że w zippie vz4 fabrycznie była za mała dysza ale nwm jak tu. I musze odpalać przy takiej pogodzie na ssaniu jak postoi ze 3-4h i z rana pochodzi z 1-2 na ssaniu wyłączam to się przylewa troche musze przejechac pare set metrów az zlapie temp. NWm dobra regulacja wymiana swiecy. Docierałem go jezdzac 65-70 na odcinkach max 15-20km. Od czasu do czasu jak był tylko ciepły przeciagalem do 80 teraz ma zrobione 950 i jezdze bardziej normalnie 70-80 paliwo dobrej jakosci z orlena


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lis 2016, 14:36 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Pewnie to nie 125 a realne 110cc jak to w chinach bywa, do tego mogą być blokady w gaźniku czy module. Sprawdź na wolnym czy się wkręci na ok 10000rpm, jak tak to blokada cdi odpada. W danych tech. napisane jest 95km/h zapewne przy idealnej pogodzie i odpowiedniej masie kierowcy. 8,75KM (przy 7977 RPM), MASA WŁASNA: 126 KG - taka moc nie może pozwalać na ponad 90km/h realne przy takiej masie pojazdu i tak niskich obrotach :) Port głowicy, wydech spawak, większy gaźnik, ostrzejszy wałek rozrządu i powinien od razu latać tylko czy jest sens topić w tym kasę? Bo chyba nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2016, 10:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Raczej 125cc na głowicy tak pisze dodam że po wyłączeniu ssania dławi się jeszcze przez chwilę jazdy może regulacja gaźnika potrzebna. Jest to jeden z lepiej wykonanych junakow. Wkręcać się boję go tak mocno raz wcisnalwm manetke na full to raczej na luzie było 10k bo wszystko zabrzeczalo dodam że ważę 100kg więc moto nie ma tak lekko ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2016, 11:55 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
To wszystko jasne, masa ciała zaniża osiągi, jak silnik zimny to normalne że się chwile dławi, iglicę możnaby podnieść o ząbek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy