Dzisiaj jest 23 lis 2024, 4:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 gru 2016, 22:46 
*

Rejestracja: 18 wrz 2016, 20:29
Posty: 50
Pojazd: Yamaha TZR 2007
Siemanko. Opłaca się pokrywać tłok do cylindra po szlifie powłoką? Co to daje, wady i zalety poproszę.




_________________

Yamaha TZR 50 BLUE WHITE 2007

Cylinder: Polini 80 Porting + frezowanie karterów pod większy cylinder
Gaznik: PWK 24 + Polini Airbox
Wał: Top Racing HQ
Sprzęgło: Polini Evolution
Wydech: Voca Rookie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 gru 2016, 17:52 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Chodzi Ci o Nicasil?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2016, 19:17 
*

Rejestracja: 05 lis 2016, 13:22
Posty: 31
Pojazd: Yamaha TZR 50
Nie o powloke koloru grafitowego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2016, 20:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Niby zmniejsza tarcie na etapie docierania, a znika z tłoka po około 200km przebiegu. Najlepsza powłoka to film olejowy, który smaruje gładź cylindra, tłok i pierścienie tłokowe. Zadbaj o odpowiednie smarowanie i nie pchaj się w głupoty. Oczywiście jakość użytych części silnika ma największy wpływ.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2016, 15:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2016, 12:30
Posty: 3
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd: Yamaha
Imię: Jarek
Nie opłaca się. Tak jak pisze przedmówca, lepiej zainwestuj w dobre smary.




_________________

Wiesz, jak się pozbyć żylaków odbytu? Ja już wiem!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2016, 20:05 
*

Rejestracja: 18 wrz 2016, 20:29
Posty: 50
Pojazd: Yamaha TZR 2007
domin6 pisze:
Nie o powloke koloru grafitowego

Dokładnie o to mi chodziło. Powłoka została naniesiona w jednej z firm zajmującej się serwisem silników 2-suwowych. Ma być żywotniejsza niż powłoka wossnera. Zobaczymy na wiosnę z czym to się je.




_________________

Yamaha TZR 50 BLUE WHITE 2007

Cylinder: Polini 80 Porting + frezowanie karterów pod większy cylinder
Gaznik: PWK 24 + Polini Airbox
Wał: Top Racing HQ
Sprzęgło: Polini Evolution
Wydech: Voca Rookie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2016, 17:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jedyna sensowna powłoka na tłoku i cylindrze to ceramiczna, której używają w motocyklach startujących w rajdzie Paryż-Dakkar.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy