Dzisiaj jest 26 lis 2024, 20:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lis 2016, 21:12 
*

Rejestracja: 30 sty 2015, 13:22
Posty: 52
Pojazd:
Siemanko ziomeczki, mam taki problem z moją danką. Kupiłem ją niedawno, wyjeżdżam polatać trochę i nagle mi gaśnie i nie chce zapalić. Na liczniku pół zbiorniika paliwa, olej jest. O co chodzi. Patrze do baku a tam sucho.
Zalałem paliwa i na liczniku pokazało cały bak. Ogarniacie o co może chodzić ? Z góry dzięki :*


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 lis 2016, 22:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Z tego co piszesz paliwo ci ucieka gdzieś, sprawdź węże oraz czy pływak się nie zawiesił.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2016, 17:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
nikodem239 pisze:
tego co piszesz paliwo ci ucieka gdzieś


Chyba, bardziej obstawiałbym, że je wyjeździł a pływak się zacina lub wskaźnik oszukuje. Mało sprecyzowany post autora :?




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2016, 17:50 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Rozbójnik pisze:
Patrze do baku a tam sucho


Świeciłeś latarką do środka? Może paliwo było na dnie jeszcze? Jeśli licznik pokazuje błędne wartości to zazwyczaj wariuje pływak w zbiorniku.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2016, 17:39 
*

Rejestracja: 30 sty 2015, 13:22
Posty: 52
Pojazd:
Czytając inne posty użytkowników zauważyłem, że gdy mieli problem z pływakiem to ciekła im benzyna z końcówki wydechu. U mnie również zauważyłem ten problem. Jeśli ktoś nie zrozumiał postu to napiszę jeszcze raz: po prostu skuter pokazuję, że jest paliwo a w rzeczywistości go nie ma. Po tym jak mi zgasł zalałem paliwo i normalnie odpalił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2016, 17:49 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Mylisz najprawdopodobniej pojęcia w postach. Są dwa pływaki. Jeden jest w zbiorniku paliwa. Informuje o ilości paliwa w zbiorniku. Drugi pływak znajduje się na samym dnie gaźnika. Jego rola znowu jest taka ,że z biegiem podnoszenia się poziomu paliwa w komorze popycha zawór iglicowy ,który z kolei zamyka komorę uniemożliwiając wyciek paliwa.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2016, 12:22 
*

Rejestracja: 30 sty 2015, 13:22
Posty: 52
Pojazd:
Ok, myślałem, że ma to jakiś związek w takim razie przepraszam za wprowadzanie w błąd. Więc chodzi o pływak znajdujący się w zbiorniku paliwa. Mam jeszcze jedno pytanie do was, otóż nie mogę odkrecic srub od pokrywy przekladni. Są tak zapieczone, że złamałem klucz oczkowy. Próbowałem nasadkowym i ani drgnie. Popsikałem Wd40, spróbowałem za kilka minut. Jedna sruba sie odkrecila, reszta nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2016, 18:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Co do wskaźnika paliwa to mógł również wyzionąć ducha rezystor w tym całym "mechaniźmie" mierzącym poziom paliwa. Sprawa śrub to raczej pozostaje metoda "na uderzenie", czyli dobierasz sobie jakiś kawałek stalowego pręta o średnicy około 8mm, do tego młotek o wadze przynajmniej 1kg. Kawałek pręta (może być np. jakaś śruba) przystawiasz do łba zapieczonej śrubki i bijesz młotkiem, tak ze trzy razy, po czym powinna odpuścić. Na temat metody podgrzewania to sobie daruj, bo i tak łby śrub są w większości schowane. I tak ode mnie to wykosztuj się na normalny zestaw kluczy nasadowych z grzechotkami i innymi przydatnymi bajerami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy