|
Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 17:42
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
alalala
|
: 01 lut 2017, 23:12 |
|
Rejestracja: 31 sty 2017, 22:21 Posty: 2
Pojazd: malaguti xsm
|
Witajcie, jestem nowy ale postaram się wam w miarę dokladnie opisać mój problem i liczę na waszą pomoc. Otóż niedawno kupiłem Malaguti xsm 50 na cylindrze "Maliny" niby 90cc, gaznik dellorto 19 mm , dysza 110 ,krociec polini filtr stozkowy i nowe membrany.Poprzedni właściciel założył tam wydech od tzr. Problem polega na tym że jak kope starter to leje się paliwo z cylindra do tlumnika , obojetne czy na ciepłym czy zimnym silniku. Malaga odpala bez ssania przy temperaturze 0 stopni. Świeca jest czarna i zalana . Gdy przychodzę po nocy to pod motorkiem jest plama paliwa (kranik podcisnieniowy trzyma) Czyżby za duża dysza ?ale dlaczego zalewa też jak Moto stoi ? Mam też drugi problem , po nocy jak chce odpalić nie można ruszyc kopka . Dopiero jak wrzucę bieg i pulchne kawałek, to kopka normalnie działa .
|
|
Na górę |
|
|
robdk
|
: 02 lut 2017, 7:47 |
|
Stróż Forum |
|
Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15 Posty: 2090 Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
|
Co do paliwa to zakładam, że poziom w gaźniku jest za wysoki i dodatkowo może nie trzymać zaworek iglicowy. Ze względu na zastosowany stożek, ktoś nie mógł wyregulować i jest ustawiona mieszanka na bardzo bogato. Do przejrzenia gaźnik, zawór membranowy i dobra regulacja. Możliwe, że trzeba by obkleić w części filtr by zwiększyć podciśnienie by można było dokonać prawidłowej regulacji. Osobiście uważam, że przy tej konfiguracji to i seryjny filtr by dał rade po wyjęciu zwężki.
_________________ POZDR robdk Mój kanał Motogaraż robdk
|
|
Na górę |
|
|
alalala
|
: 02 lut 2017, 14:16 |
|
Rejestracja: 31 sty 2017, 22:21 Posty: 2
Pojazd: malaguti xsm
|
Nie mam seryjnego filtra, poprzedni właściciel założy stożek i tak zostało. A co poziomu paliwa , to gdyby był za wysoki to nie powinno pluć do filtra , a nie do wydechu ?
|
|
Na górę |
|
|
robdk
|
: 02 lut 2017, 18:18 |
|
Stróż Forum |
|
Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15 Posty: 2090 Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
|
Jak jest gaźnik pod kątem w stronę cylindra to benzyna ścieknie do cylindra a w zasadzie do skrzyni korbowej, Do filtra pluje niekoniecznie jak jest za wysoki poziom a gdy nie trzyma zawór membranowy i wsteczne powietrze wpycha rozpylone paliw do filtra, częsta przypadłość starszych 2t bez zaworu.
_________________ POZDR robdk Mój kanał Motogaraż robdk
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|