|
Dzisiaj jest 04 maja 2024, 12:19
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Factory2015
|
: 11 lut 2017, 12:59 |
|
Rejestracja: 10 lut 2017, 23:39 Posty: 6
Pojazd: Aprilia Sr 50 Factory
Imię: Mateusz
|
Witam! Jestem posiadaczem Aprili Sr 50 Factory (Gaźnik).Wostatnim czasie postanowiłem zamontować w moim pojeździe wydech Tecnigas Next R i do tego jeszcze wariator Stage 6 Sport Pro i mam co do tego pytanie czy muszę zmienić dyszę (w gaźniku) jeśli tak to na jaką najlepiej . Bardzo proszę o pomoc.
|
|
Na górę |
|
|
Gummma
|
: 11 lut 2017, 18:00 |
|
****** |
|
Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12 Posty: 3214 Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
|
Przede wszystkim napisz konkretnie jaki masz gaźnik (średnica gardzieli i najlepiej model), jaka dysza w nim obecnie siedzi, jaki masz filtr powietrza (seria czy wymieniałeś na inny), czy usunąłeś blokadę z tłumika itp. Popełniłeś podstawowy błąd wymieniając wariator, bez poprzedniej regulacji serca maszyny. Podstawa to pełna regulacja gaźnika, zapewnienie większej przepustowości filtra powietrza itp. Jeżeli to ogarniesz, że jest rakieta to wtedy zaczynasz gmerać w napędzie. Inaczej nie dojdziesz końca. Takie coś jest dla zaawansowanych speców i wiem, że sam miałbym problem to ogarnąć, bo niestety mam inne obowiązki niż siedzieć dwa tygodnie przy komarku. Więc jeżeli masz seryjny wariator to go przełóż na czas regulacji zasilania silnika, a później baw się z przekładnią CVT.
|
|
Na górę |
|
|
Factory2015
|
: 12 lut 2017, 1:06 |
|
Rejestracja: 10 lut 2017, 23:39 Posty: 6
Pojazd: Aprilia Sr 50 Factory
Imię: Mateusz
|
No ja mam gaźnik Dellorto 17,5 , dysza to 60 , filtr mam orginalny czyli pudełko a blokad z filtra jeszcze nie ruszałem a i blokadę z wydechu wywaliłem ale dziekuje że choć jedna osoba sie odezwała i mnie upomniała .
|
|
Na górę |
|
|
Gummma
|
: 12 lut 2017, 20:46 |
|
****** |
|
Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12 Posty: 3214 Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
|
Na tym secie powinieneś śmiało wyregulować. Pamiętaj, że next-r "ciągnie" rezonans od dołu, więc nie konfiguruj napędu pod wysokie obroty. Co do dyszy głównej to przy tym zestawie powinna być w sam raz, max 65. Nie próbuj przekombinowac tylko reguluj gazior pod to co masz, a będzie dobrze. Później wariator i dobieranie rolek, oraz sprężyny centralnej (dociskowej korektor).
|
|
Na górę |
|
|
Factory2015
|
: 13 lut 2017, 11:19 |
|
Rejestracja: 10 lut 2017, 23:39 Posty: 6
Pojazd: Aprilia Sr 50 Factory
Imię: Mateusz
|
Ok tak zrobię i jeszcze raz bardzo dziękuje za pomoc i za zainteresowanie moim oroblemem. A jakbym wywalił blokady z filtra(zwężka, wąż gumowy i denko w gaźniku ) to wtedy jaka dysza główna byłaby odpowiednia?
|
|
Na górę |
|
|
Gummma
|
: 13 lut 2017, 19:23 |
|
****** |
|
Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12 Posty: 3214 Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
|
To już musisz dobierać metoda prób i błędów. Nikt nie wie ile zwiększy się przepustowość filtra powietrza, gdy wywalisz zwężkę. Ja mam rozwierconą, dysza główna 75 ale gaźnik mam dellorto 16 i cyl 60cc.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|