Gy6 różnice przedewszystkim zapłon na prąd stały inny cdi i sam stator ale części jak najbardziej zamienne można przełożyć np standardowy stator AC i pod to przerobić elektrykę.
Gaźnik w standardzie mamy bardzo dobrego i trwałego Keihina.
I inne drobne szczegóły np filtr powietrza.
Delikanie inny karter lewy.
Większość jak nie wszystkie części z gy6 są zamienne co nie znaczy że są takie same przez te małe detale silnik w przeciwieństwie do standardowego 139qmb jest bardzo dobry trwały i oszczędny.
Silnik kymco 4t jest z bardzo dobrej jakości materiałów 20tyś robi bez problemów o ile robiliśmy przeglądy i czynności serwisowe według instrukcji.
_________________
ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.
info na :
http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html