Dzisiaj jest 25 lis 2024, 22:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 mar 2017, 18:29 
*

Rejestracja: 20 mar 2017, 16:28
Posty: 3
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Pojazd: Piaggio nrg mc2 96’
Imię: Mateusz
Witam jestem tu nowy i mam pytanie co zrobić bo mam skuter Zipp triad 2 swapped piaggio zip 2 50 2t AC i po wymianie wydechu seryjnego (leciał 70 km/h pod góre) na leovince touring (leci 80-90km/h pod góre zależy jakie wiatry XD) i po jego wymianie dziwne anomalie się dzieją mianowicie skuter sie strasznie grzeje i ma muła a zamiast takich bardzo niskich obrt ma takie wyższe na zimnym niema problemu leci jak trzaa i przyśpiesza konkretnie jak na serie 50 baaa nawet kolega co ma peugeota speeda 2 na malossi sport 70 sie traci :P ale po zagrzaniu (tak około 500-1000m) no kłopot no i pytanie co zrobić w tej sytuacji? :/ z góry dziękuję :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 mar 2017, 18:35 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Używaj znaków interpunkcyjnych bo aż oczy bolą od tego zlepku słów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2017, 18:44 
*

Rejestracja: 20 mar 2017, 16:28
Posty: 3
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Pojazd: Piaggio nrg mc2 96’
Imię: Mateusz
Dobra przepraszam pisałem na szybko XD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2017, 19:02 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Po prostu ciężko zrozumieć co masz na myśli pisząc. Zrozumiałem tylko że ci się grzeje (nie wiadomo kiedy i ile stopni ma) i ma muła - też nie wiadomo kiedy go ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2017, 19:34 
*

Rejestracja: 20 mar 2017, 16:28
Posty: 3
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Pojazd: Piaggio nrg mc2 96’
Imię: Mateusz
chodzi o to że po wymianie wydechu ma power ale to na zimnym silniku ale gdy sie zagrzeje nie ma siły trzeba go rozchulać by leciał a cylinder niestety ac ale jak go sie chce dotknąć to gorętszy w luj niż na poprzednim wydechu nwm z czym to jest zwiazane i właśnie do tego zmierzam. W czym rzecz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2017, 19:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Prawdopodobny brak gruntownej regulacji gaźnika itp. Domyślam się, że gaźnik nawet nie dotknięty po wymianie tłumika, a kolor elektrod świecy rudy lub biały.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2017, 21:09 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jeszcze trochę i na zimnym (ssanie) nie będzie leciał a nawet nie odpali bo zatrze się tłok. Tak jak Gummma sugeruje - regulacja gaźnika się kłania.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2017, 23:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2017, 21:15
Posty: 29
Pojazd: Aprilia SR 50 Factory
Mam podobny problem mianowicie posiadam Aprilia SR 50 Factory z 2005 roku wtrysk i po zakupieniu wyczynowego wydechu Stage6 Pro Replica skuter ma od razu muła po za tym strzela z tego wydechu strasznie startuje praktycznie brak mocy po odpaleniu chodzi normalnie lecz po dodaniu gazu nie wkręca się na obroty tak jak powinien. Po przełożeniu na wydech seryjny problem znika.
Nie wiem czy to jest przez to że skuter jest na wtrysku a nie na gaźniku czy jakiś inny problem?
Proszę o jaką kolwiek poradę lub wskazuwkę co jest nie tak będę ogromnie wdzięczny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy