Dzisiaj jest 26 lis 2024, 4:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2017, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
problem polega na tym że 1 wchodzi normalnie luz też ale reszta biegów graniczy z cudem słychać uderzenie podczas wrzucania ale bieg jak by się i tak nie wrzuca bo nie jedzie ale gdy wrzucam biegi powyżej 1 bez sprzęgła podczas jazdy to wchodzą normalnie pomocy regulowałem już sprzęgło ale bez efektów spróbuję jeszcze raz dziś
dodam że jestem prawie pewien że to nie sprzęgło bo podczas puszczania sprzęgła muszę trzymać dźwignię do góry i wchodzą wtedy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 mar 2017, 15:28 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zacznij od zmiany położenia dźwigni na wieloklinie.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2017, 15:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
zabardzo nie mam tam pola do popisu bo chciałem dać sobie niżej dodam że pacjent to zipp pro 50 przeróbka na 110 (któryś poprzedni właściciel to zrobił ale nie wiem ile to tak jeździło ja wymieniałem głowice bo gniazdo się rozleciało i była dziura) przebieg ok 35k km więc to na pewno coś ze skrzynią ale wolę się upewnić zanim zacznę rozpoławiać bo chce mi się to robić jak....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2017, 15:53 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
jak nie ustawisz jak fabryka zrobiła to będą kłopoty z wrzucaniem biegów.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2017, 16:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
domyślam się ale nie aż tak, spuściłem olej i moim oczom ukazał się mały urwany element nie jest to na pewno ząb trybu ciężko mi go opisać ale może znajdę jakieś zdjęcie w internecie od jakiej części to może być

-- 21 mar 2017, 17:14 --

czarny scenariusz spełniony na sam początek sezonu.... najprawdopodobniej jest to kawałek z wałka zdawczego skrzyni a skoro już rozbiórka czeka można tam wrzucić jakąś inaczej ze stopniowaną skrzynie biegów ? albo czy trzeba wymienić coś jeszcze skoro już tam będę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2017, 17:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie wiem jak dokładnie wygląda od środka skrzynia w Twoim pojeździe ale ta na pewno nie jest przystosowana do zmiany biegów bez sprzęgła. Raczej rozsypie Ci si się przy takich praktykach. Najczęściej w biegówkach padają synchronizatory (wodziki), wystarczy, że się przytrą do pewnego stopnia i są takie efekty, że biegi nie chcą wskakiwać lub wyskakują po najechaniu na jakiś wertep. Co wymienić? To zobaczysz po rozbebeszeniu silnika, a tak co warto wymienić to na pewno wszelakie łożyska i uszczelniacze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy