Dzisiaj jest 29 lis 2024, 10:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 mar 2017, 20:31 
*

Rejestracja: 24 mar 2017, 21:51
Posty: 11
Pojazd: Wsk125/Gilera70/Gb110
Witam mój problem polaga na tym ze skuter pali tylko na wiertarke ,i odpala tylko wtedy gdy na gazniku zakrecone są obie srubki regulacyjne.jest to 2t piaggio/gilerra


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 mar 2017, 16:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jaki masz przebieg na tym cylindrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2017, 20:09 
*

Rejestracja: 24 mar 2017, 21:51
Posty: 11
Pojazd: Wsk125/Gilera70/Gb110
Gummma pisze:
Jaki masz przebieg na tym cylindrze?

Nowy tłok+cylinder nowe uszczelniacze na wale i łożyska.na starym zestawie było to samo ,dlatego wymieniłem bo myślałem ze jest zużyty i przez to tak sie dzieje .ale wymiana nie pomogła :[




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2017, 16:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Weź strzykawkę i podlej paliwa bezpośrednio do cylindra, tak z 1cm3zakręć świecę i próbuj odpalić. Często od strony elektryki dzieją się takie rzeczy, świeca, fajka, przewód, WN, cewka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2017, 22:07 
*

Rejestracja: 24 mar 2017, 21:51
Posty: 11
Pojazd: Wsk125/Gilera70/Gb110
Gummma pisze:
Weź strzykawkę i podlej paliwa bezpośrednio do cylindra, tak z 1cm3zakręć świecę i próbuj odpalić. Często od strony elektryki dzieją się takie rzeczy, świeca, fajka, przewód, WN, cewka.

po podlaniu pod swiece też pali tylko na wiertarke .wezne sie za elektryke i bede informowal co i jak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2017, 16:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wpierw sprawdź kolor iskry, kolor prawdę Ci powie. Jeżeli jest błękitny lub wpadający w fiolet to masz najlepszą iskrę. Jeżeli jest srebrno biała to cewka zapłonowa dogorywa, jeżeli zalatuje żółcią to już jej koniec. W pierwszej kolejności wymień świecę zapłonową i jeżeli odpali bez problemu to pasuje zrobić na nowej świecy kilka kilometrów przebiegu, by ją wygrzać (tak, nową świecę zapłonową da się popsuć odpalając i po chwili gasząc pojazd).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy