Dzisiaj jest 29 mar 2024, 15:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 kwie 2017, 18:46 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Witam od wczoraj mam taki problem ze światłami że świecą ale strasznie słabo że nic nie widać i długie jest przęłączanie świateł z długich np. Jak przygazuje delikatnie sie rozjasniaja ale mało wczoraj tak sie zrobiło ale zgasiłem pozniej odpalilem i było ok a teraz znów słabo działają dodam ze kierunkowskazy i stop działa normalnie .Jeśli ktoś wie jak rozwiązac ten problem prosiłbym o pomoc.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 kwie 2017, 18:49 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zobacz opornik świateł




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2017, 9:00 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Wymieniałem go miesiąc temu ale dobrze sprawdze najgorsze jest rozłożenie plastików w tym romecie ale trudno jak mus to mus postaram sie sprawdzic :)




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2017, 18:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Stop i kierunkowskazy działają dobrze, bo one są zasilane z akumulatora, a światła masz zasilane z cewek statora. Kolega Mate57 dobrze podpowiada. Dzisiejsze części są lipne, więc sam bym od tego zaczął.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2017, 16:36 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Myślicie że 1,5 miesiaca wytrzymał tylko opornik?
TAK apropo jeszcze nie sprawdziłem bo nie moge dostać sie pod te plastiki bo nie wiem jak zdjąc by nnie uszkodzic




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2017, 17:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak trafisz na lipny egzemplarz to całkiem możliwe. Z plastikami sobie poradzisz, zlokalizuj wszystkie śrubki, wykręć je i potem tylko z wyczuciem uwolnij z zaczepów. BTW gdzie u Ciebie usytuowany jest rezystor?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2017, 17:53 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Nad klaksonem na tym zaczepie razem z modułem
Ale dobra odkreciłem i wszystko wygląda ładnie
powpinałem wszystko na wszelki wypadek i nic to wypiałem rezystor i też tak samo chodziły czy bez czy z rezystorem wiec nie wiem co moze być przyczyna.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2017, 21:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Rezystor powinien być dosyć ciepły, nawet bez włączonych świateł (jak silnik pracuje). Szukaj przetartych przewodów, zaśniedziałych styków lub braku dobrego kontaktu na wtyczkach. Może sam przełącznik się wytarł i robi takie cyrki? Warto też zaglądnąć na sam stator, bo jak u siebie kiedyś odkręciłem magneto to się przeraziłem. Wiedz, że tam się potrafi zebrać wiele ostrego syfu z powietrza, uzwojenia cewek masz pokryte specjalnym lakierem, jeżeli się ta powłoka uszkodzi od tarcia piachem to i byle wilgoć zacznie robić zwarcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2017, 15:52 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Postaram sie to ogranąc odpale i poczekam a tak apropo jesli bedzie cieply to co?
tak samo z magnetem raczej pod cewki nie zajrze bo nie mam sciagacza.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2017, 17:01 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
To teoretycznie powinien być sprawny, dodatkowo warto go przemierzyć multimetrem, czy ma właściwą oporność. Co do ściągacza to on jest podstawą, jeżeli chcesz samodzielnie wykonywać naprawy w swoim pojeździe. To nie jest majątek, bo za 20zł idzie go kupić i masz pewność, że nic nie uszkodzisz. Wyobraź sobie, że padnie Ci uszczelniacz i jesteś uziemiony, chcesz wymienić łożyska na wale, czy sam wał i masz to samo. 100% bezpiecznie i przy okazji oczyścisz sobie znajdujący się tam syf, a on nie pomaga w niczym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2017, 17:13 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Sciagacz mam ale nie u siebie.Ale do rzeczy odpalilem skuter i opornik byl zimny za to regulator cieply i w akumulatorze nie wzrastalo napiecie wiec odlaczylem regulator i wszystko sie naprawilo swiatla lepiej swiecily i akumulator zaczal sie ladowac wiec raczej to wina regulatora a jeszcze zauwazylem ze jak jest przymocowany regulator to mam pekniety ten uchwyt i jak sie nim ruszy to iskrzy co to moze znaczyc ? cos z masa?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2017, 17:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Tak, obudowa regulatora jest również masowana. Przede wszystkim to jak zmieniałeś regulator napięcia i założyłeś niekompatybilny z Twoim pojazdem to lepiej kup dedykowany, jeżeli ten jest oryginalny to zrób coś z tym mocowaniem do ramy, bo to musi solidnie trzymać. Zastosuj jakieś podkładki, czy inny patent, bo Ci odpadnie na jakiejś dziurawej drodze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2017, 8:06 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Jeszcze nie kupowalem a to wszystko zostalo po poprzednim wlascicielu ale postaram sie to pospawac i kupic dzis regulator.

-- 06 kwie 2017, 9:06 --

Zauwazylem ze cieknie mi gaznik czy wymiana uszczelki pomoze czy jak? bo tam siedzi 21mm gaznik




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2017, 9:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2017, 13:12
Posty: 1
Pojazd:
Niekoniecznie musi pomóc. Może pływak do wyregulowania?




_________________

Sprawdź czym wypełnić króliczą bruzdę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2017, 19:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zależy skąd cieknie. Jak na łączeniu komory pływaka z korpusem gaźnika to powinno pomóc. Wpierw sprawdź, czy komora pływaka jest prosta. Odkręć ją i połóż na jakiejś szybie, lusterku, czy innej powierzchni, która jest prawie idealnie płaska. Następnie użyj szczelinomierza, jak nie masz to jakąś żyletkę, czy tez cieniutka blaszkę, którą będziesz wsuwał pomiędzy szybkę, a powierzchnię uszczelniającą komory pływakowej. Ważne, by usunąć uszczelkę, bo będą przekłamania, nawet jak jest prosta. Nawet organoleptycznie, pod światło zobaczysz, czy są prześwity.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2017, 9:13 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Okej postaram sie bo po kazdej nocy widac mala plame i caly zapocony jest gaznik i pod i cylinder i wszystko od niego wiec tak średnio.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2017, 18:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Skoro masz cały gaźnik w paliwie to sprawdź w pierwszej kolejności stan i szczelność przewodów paliwowych. Jeżeli nie masz wężyka na króćcu przelewu to nie trzyma Ci zaworek iglicowy lub pływak się wiesza, bądź dziurawy. Na koniec to pozostaje kranik podciśnieniowy, który łatwo jest sprawdzić. Zdejmujesz z gaźnika wężyk podciśnienia i zaciągasz ustami, jak poleci paliwo to masz winowajcę. Z resztą paliwo w większości przypadków leci w raz ze ściągnięciem wężyka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy