Witam was wszystkich dawno mnie tutaj nie było i mowie z góry ze będzie trochę duzo czytania
miałem po remoncie Aprilie sr z 50 na 70 był robiony przez mielochów oczywiście juz tam wszystkie dotarcia był regulowany w serwisie(mieloch) świeca kawa z mlekiem igiełka wszystko bylo ok, przyszła zima skuterek stał w garazu gdy robiło sie ciepło jeździłem do pracy zrobiłem nią tak plus minus 500km i zaczęły sie problemy ze świeca oczywiście brak iskry swieca czarniejsza od murzyna i mokra oczyściwszy kopiłem sobie 3 kolejne takie same(ten symbol wypisany na świecy) jakie miałem po remoncie wiec wyczyściłem gaźnik filtr powietrza ( zwykły nie stożkowy) zanim udało mi sie znaleźne ile obrotów muszę odkręcić spaliłem dwie kolejne w tym czasie (w ciagu 5 dni) jak juz siwca dostała kawa z mlekiem nie miałem świec wiec pożyczyłem sobie od Mojego ojca samochodową po przejechaniu na full obrotach jakies 10 km i stopiło mi świece wiec pojechał znowu kupic takie jakie powinny byc swieca kawa z mlekiem po rozgrzaniu po przejechaniu stoje na swiatła daje pełną obroty i po chwili czuje ze moj skuter słabnie tak to wygląda jak by dostawał duzo powietrza mniej bezyny puściłem manetka dodalem gazy i bylo znowu ok dojechałem do garazu patrze swieca kawa z mlekiem wiec pytanie do was
co moze byc przyczyną ciągłego przepalania swiec i dlaczego spadają mi obroty mimo tego ze świeca jest idealna ? mam 2 podejrzenia miałem benzye 95 w baniaku stała mi rok czasu wiec podejrzewam ze straciła swoje wartości dlatego tez sie tak dzieje ze traci obroty i znowu wchodzi w obroty lub moduł
sory za lekturę ale staram sie opisac wszystko zebyscie zrozumieli dokladnie pierwsza swieca okopcona i mokra
kolejna swieca przy drugiej regulacji
stopiona świeca samochodowa co pisalem wyzej
i ostania i i obecna regulacja przy jakiej zostałem jest taka
i ostanie pytanie czy swieca tez moze byc okopcona i mokra jesli powiedzmy linka od regulacji mieszanki jest za bardzo naciągnięta? i dostaje więcej oleju mniej paliwa sory wielkie za duzo czytania