Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 3:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2017, 18:51 
*

Rejestracja: 11 maja 2017, 19:55
Posty: 9
Pojazd: Jet Force 50 TSDI
Witam , przerobiłem swoje jeta na gaźnik i po odpaleniu i dodaniu gazu skuter sie dusi ledwo sie koło kręci , nie może wejść na obroty może lewe powietrze nie mam pojęcia.
Gaźnik dellorto 17.5 + stożek dysza 83
pompa podciśnienia
zwarłem przewody od przepustnicy 2i3 a 1 i 4 zailozowałem osobno.
zmieniłem świece na nówkę .
w kompresorze wyciągnąłem kółko i złożyłem bez, zamiast tego co się wężyk do kompresora wkłada wkręciłem śrubkę, poizolowałem kostki od wtrysków, pompy paliwa i zatkałem otwór po pompie paliwa w baku
Ktoś może mi doradzić co sprawdzić czego to może być przyczyna ?

-- 06 cze 2017, 19:51 --

Dostałem wiadomość od osoby która wykonała taką przeróbkę i napisała mi że przerabiała coś w elektryce oraz przepustnica została bo bez tego skuter bedzie chodzil w trybie awaryjnym i max da sie go wtedy wkrecic do 3 tys obrotow .

No to jak to w końcu jest na forum pisali że przepustnice wywalamy a w elektryce zwieramy tylko piny 2i3
może ktoś jest w kujawsko-pomorskiego co potrafi to ogarnąć ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy