Dzisiaj jest 01 gru 2024, 19:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2017, 15:26 
*

Rejestracja: 08 cze 2017, 21:18
Posty: 3
Pojazd: Gilera Stalker 01.r
Witam. Ostatnio jadąc moją Gilerą Stalker usłyszałem dziwny trzask w silniku, a skuter stracił moc. Kopka chodzi lekko, jakby nie mial kompresji, ale kompresja jest. Nie wiem co to może być za usterka. Liczę na pomoc z waszej strony :)

-- 09 cze 2017, 16:26 --

Refreshuje :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 cze 2017, 16:04 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
A co tu wróżki na forum? Kompresja jest? Ile bar w takim razie? Co my mamy za ciebie dochodzić co padło? Napisz co sprawdziłeś bo lista rzeczy, które mogą być winne jest długa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2017, 17:45 
*

Rejestracja: 08 cze 2017, 21:18
Posty: 3
Pojazd: Gilera Stalker 01.r
Sprawdziłem gaźnik, cylinder, a moje głowne podejrzenie pada na wał. Z tego co wiem to coś takiego to oznaka emerytury łożysk na wale, lecz chcialem sie upewnić a w tym jestem zielony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2017, 18:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Odkręć pokrywę przekładni i osłonę wentylatora (z tym sobie poradzisz i nic nie zepsujesz), następnie poruszaj energicznie za wariator i z drugiej strony za wentylator. Jeżeli będą jakiekolwiek luzy to łożyska na wale lub sam wał korbowy stracił życie. To mogło być również łożysko igiełkowe na sworzniu tłoka. Jeżeli jest kompresja (nie wiem czym to mierzyłeś), a padło coś w skrzyni korbowej to i tak czeka Ciebie rozbebeszanie silnika. Skoro stracił moc, a odpala to typuję w ciemno że to kwestia pęknięcia pierścienia lub wypadło zabezpieczenie sworznia tłoka. Osobiście odkręciłbym głowicę i zdjął cylinder do oględzin organoleptycznych. BTW tam są cztery nakrętki, które odkręcisz kluczem nasadkowym "10".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2017, 15:11 
*

Rejestracja: 08 cze 2017, 21:18
Posty: 3
Pojazd: Gilera Stalker 01.r
Dzisiaj się za to wezme, lecz sęk w tym że nie odpala. Nie dodałem tego w poście




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2017, 20:40 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Pewnie zatarty, na 95%. Albo zły montaż albo zmęczenie materiału, albo niewłaściwy użytek. Zdejmuj głowicę i się pochwal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy