Gummma pisze:
6.2bar to nie jest jeszcze najgorzej. Przy dużo mniejszej kompresji dało się jeździć chociaż te 40km/h. Mokra świeca to problem z przepalaniem paliwa, najczęściej jest to przyczyna zapłonu. Przeglądnij wszystko od A do Z, nie obejdzie się bez ściągnięcia magneta. Możesz się też przyglądnąć ssaniu (jak masz automatyczne i padło to zalewa silnik). Pomiar kompresji robimy na zimnym i ciepłym silniku przy w pełni otwartej przepustnicy. Może to też być zapchany syfem gaźnik, na zimnym dostaje paliwo ze ssania, a później kupa. Takie sprawy warto co jakiś czas ogarniać i w pierwszej kolejności zaglądnąłbym do filtra powietrza, jak znajdziesz w nim piasek to wydzieraj gaźnik, rozbebeszaj na części pierwsze do tego popryskaj jego korpus jakimś środkiem czyszczącym przeznaczonym do tego celu, a następnie przedmuchaj kompresorem z odpowiednią końcówka (do przedmuchiwania rzecz jasna). Jeżeli nie masz dostępu do kompresora to zawsze możesz kupić sprężone powietrze w puszce ale moim zdaniem się nie opłaca, bo to około 30zł, a za tą cenę mam dwie puchy czyścika do gaziorów.
Ssanie mam ręczne, sprawdzę wszystko jeszcze raz, przedmucham kompresorem i zobaczymy.
-- 11 lip 2017, 13:55 --
Czy za duża ilość oleju w paliwie może powodować takie atrakcje?