Dzisiaj jest 01 gru 2024, 2:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2017, 15:26 
*

Rejestracja: 17 maja 2015, 18:48
Posty: 45
Pojazd: Romet 747 2t
Witam mam gaźnik dellorto 21 + stożek dysza 95 ,dysza wolncyh 50 iglica na przedostatnim ząbku na dole (dużo paliwa ) i moto strasznie przerywa ,zmieniłem świece i dalej to samo ,świeca ma kolor brązowy w jaką dysze mniej więcej celować bo ta wydaje mi sie na za dużą . aktualny set
:airsal sport 70
dellorto 21
stożek air box
wydech tecnigas g bo (8-13)
Pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 sie 2017, 18:18 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
zalewa go... zmień ząbek na przedostatni ale od góry, ja miałem to samo u siebie




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2017, 20:23 
*

Rejestracja: 17 maja 2015, 18:48
Posty: 45
Pojazd: Romet 747 2t
ok Dzięki wielkie :D!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2017, 20:24 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
Ząbek zawsze na środku iglicy, jeżeli jest w innym miejscu to są problemy z regulacją biegu jałowego.

Jak jest za mało, za dużo paliwa to korygujesz to wielkością dyszy i tyle.

Jak przerywa przy całym gazie, to za duża dysza, a jak buczy , albo zamula to za mała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2017, 7:59 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
sikormen94, co ma iglica do biegu jałowego? Iglica jest takim samym elementem regulacyjnym jak dysza główna a nawet czasem ważniejszym. Dysza główna określa ci max wydatek paliwa a iglica steruje dawką w zależności od położenia przepustnicy. Od wolnych obrotów masz wydzielony układ w gaźniku.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2017, 23:27 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
No to sobie daj iglice na samą góre i wyreguluj bieg jałowy tak, żeby silnik pracował stabilnie na takich samocych obrotach odrazu po odpaleniu, jak i po rozgrzaniu powodzenia.

Na obrotach jałowych, paliwo jest również zasysane dyszą główną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy