axterr pisze:
1. Sprawdzałem na postoju, jak pasek idzie na górę i idzie do samej góry.
2. Start mam "tak ujdzie", bo mam twarde sprezynki sprzegla i rusza mi z wysokich obrotów, gdzies od 10-15 km/h.
3. Sprawdzałem na rolkach 10g, bo ów takie miałem to słabo osiągał prędkość maksymalną od 0 i z górki szedł 77 km/h , a przy obecnych rolkach, które mam czyli (6,3 polini) szedł 85 z górki. (przy dobrym nachyleniu 87-88)
Wymieniałem teraz sprężyne dociskową na Stage6 medium, wraz z tym siedzi wario Top Racing sv1, rolki tak jak pisalem wyzej 6,3 i jakos bez zmian to idzie... Myślicie, że regulacja rolkami sama juz tylko tu pomoze? dac mu lzejsze???
Trzeba było tak od początku. Jeżeli zbiera się do 88 nawet (z góry) to raczej nie problem ograniczeń napędu - przynajmniej do tych 90 - np. braku bieżni wariatora.
Przy rolkach 10g najwyraźniej wystąpiło duże przekroczenie momentu obrotowego (na wariatorze pasek za wysoko, nie wchodził na odpowiednie obroty) i stąd tylko 77.
Ja bym spróbował rolki o 1g, albo i 0.5, mniejsze i większe i jeżeli nie widać specjalnie różnicy w v-max to szukał raczej mocy w silniku niż grzebał w napędzie. Można jeszcze podejrzewać tego TopRacinga o charakterystykę (łuki bieżni) wariatora, ale to trzeba by pożyczyć od kogoś inny wariator i sprawdzać.
No i można jeszcze próbować dać słabszą (ta którą założyłeś teraz jest słabsza?) sprężynę korektora (niewdzięczna robota) - wtedy wyczujemy czy korektor za bardzo nie powoduje strat mocy (gdyby sprężyna pomogła -wtedy koniecznie rolkami trzeba będzie znowu się bawić). Nie wiem co tam masz na warsztacie, bo rzucać pomysłami to sobie można, ale jak masz kupować dodatkowe graty tylko do sprawdzania to ja bym już to odpuścił.
Ile ważysz? (bo to wydaje się ważne przy doradzaniu sprężyn korektora)
Bo j.w. jeżeli z dobrej górki nie ma siły wkręcić paska wyżej na rolkach 10g, to dla mnie po prostu jest to zwykły brak mocy w silniku, ...albo bardzo wąski zakres momentu obrotowego vs obroty (czyli koszmar dobierania napędu do charakterystyki silnika).