Dzisiaj jest 26 lis 2024, 0:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 wrz 2017, 17:31 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 16:39
Posty: 13
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Siemka . ktoś mi podpowie jakie mogłyby być dobre rolki przy moim secie ?

Cylek seria
gaźnik dellorto 17.5
krócieć tec odblokowany
filtr stożkowy
wydech stage6 pro replica
rolki wariatora narazie 5.0

Właśnie jutro chcem założyć Hebo NG ale zastanawiam się jakie dać rolki . Zakładam też jutro sprzęgło Malossi MHR delta clutch i mam w nim białe sprężynki podejdzie to wszystko ? Bo białe to są chyba twarde sprężynki . Kupiłem też dziś cylinder Malossi MHR Team 50cc LC i wał TEC EVO Racing z łożyskami NTN i chciałbym to złożyć w jakąś spójną całość .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 wrz 2017, 17:52 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
KrisuAvatar pisze:
Cylek seria
gaźnik dellorto 17.5
krócieć tec odblokowany
filtr stożkowy
wydech stage6 pro replica

Powodzenia z regulacją przy tym filtrze powietrza.
KrisuAvatar pisze:
Właśnie jutro chcem założyć Hebo NG ale zastanawiam się jakie dać rolki . Zakładam też jutro sprzęgło Malossi MHR delta clutch i mam w nim białe sprężynki podejdzie to wszystko ?

Przy każdej konfiguracji wyjdzie co innego.
KrisuAvatar pisze:
Kupiłem też dziś cylinder Malossi MHR Team 50cc LC

Patrz wyżej. Albo zakładasz klamoty i regulujesz albo weź kredyt w banku na rolki i sprężyny centralne, bo trochę tego uzbierasz.
BTW twardością sprężynek decydujesz przy jakich obrotach "łapie" sprzęgło odśrodkowe, a skoro masz pro replice to raczej seryjne lub troszkę twardsze (wyjdzie w praniu).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2017, 18:06 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 16:39
Posty: 13
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
No powiem ci ku mojemu ździwieniu że wyregulowałem z ciężkim trudem ale pali na dotyk zimny ciepły o każdej porze . leci z 65-70 ale jakby coś go blokowało czuje że bez problemu więcej wyciśnie ale silnik sie domaga a obroty sie nie wkręcają wysoko bo słysze jak silnik chodzi że obroty ma gdzieś 8000 maks . A jakie byś rolki polecił ? wiem że sprężynki złe że seryjne ale dlatego kupiłem sprzęgło lepsze i odrazu sprężynki zmienić na inne tylko nie jestem pewien jakie , spróbuje zobaczyć jak na białych będzie latał i potem założe seryjne bo widzę ludzie tak jak i ty mowią że seryjne dobre by były raczej .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2017, 18:13 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Przy tym wydechu to bardziej w stronę miękkich bym się skłaniał tak jak piszą przedmówcy.
Rolki możesz spróbować dać ciut lżejsze to mu powinno trochę podnieść obroty. Najlepiej jakbyś miał kilka gramatur albo rolki testowe.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2017, 19:15 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
KrisuAvatar pisze:
No powiem ci ku mojemu ździwieniu że wyregulowałem z ciężkim trudem ale pali na dotyk zimny ciepły o każdej porze . leci z 65-70 ale jakby coś go blokowało czuje że bez problemu więcej wyciśnie ale silnik sie domaga a obroty sie nie wkręcają wysoko bo słysze jak silnik chodzi że obroty ma gdzieś 8000 maks .

Przy zakładaniu nowego KIT'a wyzeruj licznik przebiegu dziennego lub zapisz sobie z ogólnego. Po tej Twojej regulacji obliczysz sobie jakie masz spalanie (nie zdziw się). Wiem, że ten cylek "chce" wyprzedzić światło, wiem... Kupiłem drugi jak poprzedni padł i do teraz nie wiem co chciał. Przy 8 200rpm miałem v-max 75km/h i tyle.
Mate57 pisze:
Najlepiej jakbyś miał kilka gramatur albo rolki testowe.

Albo:
Gummma pisze:
Albo zakładasz klamoty i regulujesz albo weź kredyt w banku na rolki i sprężyny centralne, bo trochę tego uzbierasz.

Podtrzymuję to co napisałem. Jak Ktoś pragnie weryfikacji to posiadam te dwa zestawy, wraz z opakowaniami, podajta tylko jakiś darmowy hosting zdjęć, który jeszcze działa albo swój adres to wyśle kurierem.
BTW to jest niby 62cc, pierścienie tłokowe wykonane z kupy, tłok z kupy z domieszką amelinium, sam cylinder to już zależy jak się trafi. Przy każdym demontażu wymieniam uszczelki i łożysko igiełkowe, zabezpieczenia sworznia tłoka, czystość chirurgiczna, olej Motul710, docieranie z dużym rozmysłem i w jesienno-zimowej porze roku (przeważnie tak mi padał "koszmar").
Edit:
Po jakiego ciula potrzebujesz pustych obrotów? Ten tłumik wpada w rezonans strumieniowy od samego dołu. Silniki nie zużywają się od prędkości tylko od obrotów w jakich pracują.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2017, 22:00 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ale o co chodzi z tym 62cc? :D :D on ma serię przecież...

Nikt ci nie wywróży jakie rolki, na pewno lżejsze niż seryjne - to jest pewne. Tak jak wyżej, kup zestaw testowych rolek 4-6g i sprawdzaj na jakich najlepiej ciągnie.
A ten mhr team to chyba od czapy tu...do niego potrzeba wydechu typu polini evo 50/ mhr team 50 lub skrócić pro replice kilka cm. Co do obrotów, to jeśli dałbyś leo zx-a to prawie na pewno miałbyś większą max moc ale przy niższych rpm, na replicy kręci ci rpm, ale efektywność silnika jest niska, moc niższa niż na zx. To jest wydech midrace a nie sport jak next-r czy zx. Popatrz na wykresy na necie...Nawet w 70cc sportowych replica nie wypada za dobrze, ona jest po prostu 'zrąbana'. Drugi raz bym jej nie kupił...

Daj mu dyszę 75+, dotąd zwiększaj aż na max gaz będzie przerywać, potem cofasz kilka jednostek do tyłu i masz git. 8000rpm to ZA MAŁO. podciągnij o 500-1000. Ustaw start na 6-6,5k rpm.

Wał zakładaj, HPC daje trochę mocy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2017, 16:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
scoot pisze:
Ale o co chodzi z tym 62cc? :D :D on ma serię przecież...

Sorka, odpisywałem na kilka postów jednocześnie i pomyliłem najwidoczniej zakładki. Mój błąd :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy