Dzisiaj jest 25 lis 2024, 17:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 paź 2017, 20:04 
*

Rejestracja: 19 paź 2017, 19:41
Posty: 2
Pojazd: Piaggio Liberty
Witam Wszystkich Forumowiczów
Otóż W ostatnim czasie do swojego Piaggio Liberty 50 2t Zakupiłem Wydech Giannelli Extra V2 Titanium Ze sklepu Internetowego o to ten:
https://sklep.mieloch.pl/czesci-do-skut ... LIBERTY_50

Sprawa wygląda tak na serii bez zawirowywacza spalin skuter miał moc bez problemu zapinałem nim 70km/h Cylinder to Airsal 50 rolki 6g reszta wszystko seria po założeniu nowego wydechu skuter w ogóle nie ma siły ruszyć kompresja jest napędem się bawiłem zakładałem sprzęgło z twardą centralką to było jeszcze gorzej kompresja jest, Gaźniki nie zatkany co może być nie tak ?
Z moich podejrzeń coś jest nie tak z tym wydechem tak jak by nie tlumił spalin czekam na waszą pomoc bo już skończyły mi się wszystkie pomysły. Pozdrawiam ! :/ :/ :/ :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 paź 2017, 20:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W pierwszej kolejności to dostosuj mieszankę paliwo-powietrze do zasilenia cylindra. Nawet nie regulowałeś gaźnika? Zmieniłeś charakterystykę pracy silnika 2T i nie oczekuj cudów, bo tam nie czuwa komputer tylko Ty. Opisz krok po kroku co się dzieje, na stopce centralnej kreci obroty? Nie może Ciebie uciągnąć i się dławi? Opisz szczegóły co było robione, co się dzieje w danych warunkach, itp.
Edit: Zapomniałem dodać, że praktycznie każdy tłumik do 2T ma zastosowaną blokadę przepływu spalin (homologacja) i raczej trzeba zacząć od jej usunięcia. Jak jest w tym tłumiku to nie wiem, bo go nigdy nie miałem i miał nie będę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2017, 7:28 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Gummma, też miałem właśnie pisać o blokadzie, ze pewnie nie zdjęta.
A jest to w tym wydechu zwężka na wejściu.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2017, 17:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
robdk Dobrze wiedzieć, ponoć niektóre mają w dyfuzorze blokadę (na bank większe pojemności 2T mają dwa katalizatory). Lata temu jak kupowałem pierwszego sporta (next-r) to nie miał zwężki, nie było nawet żadnego śladu po spawkach, a homologację drogową ma nacechowaną na dyfuzorze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2017, 19:19 
*

Rejestracja: 19 paź 2017, 19:41
Posty: 2
Pojazd: Piaggio Liberty
Panowie Problem rozwiązany problem był z ta zwężką,blokadą wydech bajka osiągi nie porównywalne do serii Wielkie dzięki za pomoc temat do zamknięcia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy