Witam
Jako że nowy cylinderek już można powiedzieć że dotarty, wypadało go przetestować.
Różnica między Top Performacne Trophy a DR Evo jest, szczególnie wyczówalna podczas regulacji, Top KRęci wyższe obroty, osiągi jakie się uzyskuje również są wyższe.
Regulacja:
Squish 0.9
Aluminiowa podkładka pod Cylindrem, miedziana pod głowicą.
Napęd:
Rolki 7g
Sprężyna Zielona Malossi
Gaźnik:
Dysza główna 82, Wolnych 45, iglica opuszczona na sam dół. Filtr seria z kilkoma dziurkami.
Zmieniłem Kit Stage6 R/T na Malossi Mv2000 i talerz hebo, dlaczego ?
Nie przekładał tak jak malossi jak i elastyczność zerowa, bardzo rozrzuca obroty od 8800 - 9900 rpm, nie trzyma ich stale, regulacja nie wnosiła zbyt wiele. Więc wróciłem na Multivara, zmiana na lepsze, płynność napędu i jazda dużo przyjemniejsza. Obroty 9200 stałe nawet nie drgną, przy v-maxie 97 km/h obroty 9550 rpm.
Temperatura silnika również bardzo fajna, stała około 100 stopni, przy sprincie 1KM nie wskoczyła wyżej jak 110. W upalne dni pewnie pójdzie wyżej ale czas pokaże jak narazie rewelacja ;)
Czujnik Stage6, pod świece owinięty dodatkowo izolacją.
Na początku jeżdziłem na 6.8g rolkach, elestyczność idealna, podkręcenie manetki było proporcjonalne do przyspieszenia, było tylko jedno ale, na starcie odczasu do czasu potrafił się poślizgnąć pasek, raz startował na 9700 rmp i koło do góry mimo docisku, raz wył i łapał prawie 10k, postanowiłem dać rolki 7g, obroty na starcie w teorii powinny się uspokoić niestety wynik ten sam. WIęc zmieniłem na Zieloną Malossi ( 37/38kg ) Problem znikł, obroty spadły na starcie do 9600, co do wpływu na jazde nie zauważyłem równiżnicy, może delikatnie mocniejszy z dołu. Jeszcze sprawdze na rolkach 6.8 bo brakuje troszczeczke elastyczność. Ale to już kwestia idywidualna
Osiągi:
80 km/h - 10.2s
70 km/h - 7s
60 km/h - 4.9s
40 km/h - 1.9s
v-max przy mojej wadze 107 kg - 97.3 km/h, osoba lżejsza uzyskała by jeszcze lepsze osiągi. Pomiary robiłem ponownie i się pokrywały, nie wiem na ile program RaceChrono jest rzetelny ale czuć że Zipek rwie mocno.
Spędziłem bardzo dużo na regulacji, obrotmierz robi tu robote. Do sprawdzenia jeszcze został mi Klin wału Topa i Świeca irydowa Denso.
Jeżdże na Oleju Ipon Samurai 2T.
Plany na przyszłość jeszcze są przerobić ZIP'ka na LC,ale lato pokaże czy jest sens
Poniżej fotki z czasów i regulacji. Wario zamknięten w 100%.
-- 18 mar 2018, 11:21 --
Porcja Fotek:
Zmiany optyczne jakie planuje:
- Uzupełnić przód dodając błotnik nad koło - czeka na montaż
- Czasza od SP - już jest, tylko muszę pomalować
- Nowe naklejki, obecne już zaczynają powoli odchodzić.