Dzisiaj jest 30 lis 2024, 3:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lis 2017, 10:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2015, 23:09
Posty: 356
Lokalizacja: DOLNOŚLĄSKIE LUBIN
Pojazd: Fiat 126p (Żaba)
Imię: Barti
Naped prezentuje się fajnie, powrzucał jakieś zdjęcia scoota :twisted:




_________________

ZNAJDZIESZ MNIE TU!
Facebook Żaba-Fiat 126p Projekt


Fiat 126p 650: 2016-Do końca świata i jeden dzień dłużej
Opel Insignia 2.0 200KM: 2023-?
Peugeot Satelis 125: 2022-?
Opel Insignia 2.0 160KM: 2019-2023
Cpi Popcorn 70: 2017-2019
Router Bassa 50: 2014-2017


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 lis 2017, 11:07 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Bałtosz pisze:
Naped prezentuje się fajnie, powrzucał jakieś zdjęcia scoota :twisted:


Scoot już dłubie do późnej nocy bo konkurencja się trafiła :D




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2017, 15:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2015, 23:09
Posty: 356
Lokalizacja: DOLNOŚLĄSKIE LUBIN
Pojazd: Fiat 126p (Żaba)
Imię: Barti
Viamortis pisze:
Bałtosz pisze:
Naped prezentuje się fajnie, powrzucał jakieś zdjęcia scoota :twisted:


Scoot już dłubie do późnej nocy bo konkurencja się trafiła :D


Nie chodziło mi o Scoota tylko, żebyś powrzucał zdjęcia swojego skutera haha :mrgreen: :P




_________________

ZNAJDZIESZ MNIE TU!
Facebook Żaba-Fiat 126p Projekt


Fiat 126p 650: 2016-Do końca świata i jeden dzień dłużej
Opel Insignia 2.0 200KM: 2023-?
Peugeot Satelis 125: 2022-?
Opel Insignia 2.0 160KM: 2019-2023
Cpi Popcorn 70: 2017-2019
Router Bassa 50: 2014-2017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2017, 19:30 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Bałtosz pisze:
Viamortis pisze:
Bałtosz pisze:
Naped prezentuje się fajnie, powrzucał jakieś zdjęcia scoota :twisted:


Scoot już dłubie do późnej nocy bo konkurencja się trafiła :D


Nie chodziło mi o Scoota tylko, żebyś powrzucał zdjęcia swojego skutera haha :mrgreen: :P



Są przecież trzy strony do tyłu ;)

-- 07 lis 2017, 20:30 --

Jako że juz dosyć mam płytek Membran Malossi ktore praktycznie zawsze odstaja zastanawiam sie nad:

https://sklep.mieloch.pl/szukaj/plytki- ... t&string=Płytki+piaggio&search_top=

Ma ktoś jakieś opinie ? Stosuje używa ?




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2017, 23:43 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ja nie modzę do późnej nocy hah, ostatnio z 2-3km zrobiłem tylko :cool:
Nie chce mi się wyjmować silnika.

No warto te membranki, malossi są kijowe, tak jak mówiłem, w każdej pozycji odstają.... :evil: :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2017, 23:02 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Pogoda ostatnio coraz chłodniejsza. Ale póki sucho można śmigać. Także więc zamówiłem sprzęgło.
Wybór padł na Sprzęgło Stage6 Spor Pro, prawdopodobnie najlepszy wybór do silników P/G. Bardzo dobre wykonanie. Dobrze wyważone Waga podobna do seryjnego, niestety nie wpadłem na pomysł żeby zważyć co zazwyczaj to robię. Ustawienie sprężynek w dwóch poziomach. Założyłem i bajka. Przyspieszenie wzrosło, skuter przyspiesza płynniej, mocniej i dużo lepiej radzi sobie na wyższych obrotach. Teraz nie kończy na 70 a ciągnie dalej do 90 km/h. Zresztą wykresy mówią wszystko :)

Do 70 km/h w 9.5s - było 11s


Powstał muł do 6/7 km/h co widać na drugim wykresie. Prawdopodobnie trzeba przepiać sprężynki wyżej bo czuć że sprzęgło łapie praktycznie od razu tzw 1/4 manetki.

PS: Płytki Membran Athena wydają się dużo lepsze nie są tak wygięte jak Malossiego. Więcej nic nie powiem bo jeszcze nie zamontowałem.

Enjoy:


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2017, 23:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2015, 23:09
Posty: 356
Lokalizacja: DOLNOŚLĄSKIE LUBIN
Pojazd: Fiat 126p (Żaba)
Imię: Barti
Viamortis pisze:
Pogoda ostatnio coraz chłodniejsza. Ale póki sucho można śmigać. Także więc zamówiłem sprzęgło.
Wybór padł na Sprzęgło Stage6 Spor Pro, prawdopodobnie najlepszy wybór do silników P/G. Bardzo dobre wykonanie. Dobrze wyważone Waga podobna do seryjnego, niestety nie wpadłem na pomysł żeby zważyć co zazwyczaj to robię. Ustawienie sprężynek w dwóch poziomach. Założyłem i bajka. Przyspieszenie wzrosło, skuter przyspiesza płynniej, mocniej i dużo lepiej radzi sobie na wyższych obrotach. Teraz nie kończy na 70 a ciągnie dalej do 90 km/h. Zresztą wykresy mówią wszystko :)

Do 70 km/h w 9.5s - było 11s


Powstał muł do 6/7 km/h co widać na drugim wykresie. Prawdopodobnie trzeba przepiać sprężynki wyżej bo czuć że sprzęgło łapie praktycznie od razu tzw 1/4 manetki.

PS: Płytki Membran Athena wydają się dużo lepsze nie są tak wygięte jak Malossiego. Więcej nic nie powiem bo jeszcze nie zamontowałem.

Enjoy:


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Ta tubka po prawej to jakiś klej?




_________________

ZNAJDZIESZ MNIE TU!
Facebook Żaba-Fiat 126p Projekt


Fiat 126p 650: 2016-Do końca świata i jeden dzień dłużej
Opel Insignia 2.0 200KM: 2023-?
Peugeot Satelis 125: 2022-?
Opel Insignia 2.0 160KM: 2019-2023
Cpi Popcorn 70: 2017-2019
Router Bassa 50: 2014-2017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2017, 23:06 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Bałtosz pisze:
Ta tubka po prawej to jakiś klej?


Smar do łożysk, korektora itp.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2017, 23:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2015, 23:09
Posty: 356
Lokalizacja: DOLNOŚLĄSKIE LUBIN
Pojazd: Fiat 126p (Żaba)
Imię: Barti
Viamortis pisze:
Bałtosz pisze:
Ta tubka po prawej to jakiś klej?


Smar do łożysk, korektora itp.


O kurde teraz będę wymieniał.. Dobrze ze zobaczyłem ten post, i oprócz korektora coś jeszcze tym smakujesz?




_________________

ZNAJDZIESZ MNIE TU!
Facebook Żaba-Fiat 126p Projekt


Fiat 126p 650: 2016-Do końca świata i jeden dzień dłużej
Opel Insignia 2.0 200KM: 2023-?
Peugeot Satelis 125: 2022-?
Opel Insignia 2.0 160KM: 2019-2023
Cpi Popcorn 70: 2017-2019
Router Bassa 50: 2014-2017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2017, 23:50 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Hah a jednak :D :D
Widzę 85-86km/h to max już, bez porta to nie robota :cool:
Kręci ci ok 10k rpm na v-max
I tak dobrze jak na 70cc, myślę że słabo wyregulowany sport pro 70 byś objechał.
W sumie się nie dziwię, tyle kasy wpakowane to musi to latać przyzwoicie :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2017, 7:30 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Kasy trochę poszło ale nie na marne. Efekty są. Mój pierwszy w życiu taki tuning. Jak bym sie drugi raz zabierał to by sie mniej wydało. Zostało jeszcze założyć zawór malossiego z płytkami Athena i zrobić Porta, ale to drugie dopiero pod koniec zimy na wiosnę. Wyciągnąłem z cylka max.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2017, 11:31 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Niezaprzeczalnie to max z niego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2017, 13:26 
*

Rejestracja: 09 wrz 2017, 22:58
Posty: 125
Pojazd: Cagiva Mito

Ostrzeżenia: 1
Kurde, jak tak oglądam wasze projekty skuterow, to mysle, że zaraz po MITO wpadnie cos podobnego :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2017, 23:04 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Założyłem nareście zawór Malossiego z płytkami Athena i ? Płytki przylegają dobrze ale dalej są prześwity. Na seryjnym Zaworze tak samo było i z płytkami Malossi i z Athena. Prawdopodobnie taki minimalny prześwit musi być. Athena są proste, nie jak Malossi odgięte w banan.

Płytki Malossi to totalny syf. Wytrzymały tylko 270 km i tak wyglądają po tym przebiegu:

Obrazek


Tutaj Zawór Malossi z płytkami Athena. Nie dokręcałem na chama, jak już był mocniejszy opór odpuściłem mimo tego na dole odstają być może to wina tych dystansów które nie dociskają odpowiednio płytek, może się to ułoży jak by nie patrzeć płytki się odginają do tyłu :) Oceńcie sami.


Obrazek




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2017, 17:57 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie może tak być, będzie zalewał się i za dużo palił. Membranki mają idealnie dolegać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2018, 13:31 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Witam

Jako dawno mnie tu nie było. Dużo się pozmieniało w mechanice. Wpadł nowy Cylek Top Performance Trophy 70, Wariator Stage6 R/T który wniósł bardzo dużo do osiągów. Mity w stylu Nie zakładaj Oversise do seryjnego korektora uważam za obalony w przypadku Silników Piaggio ( wario Malossi Multivar 2000 ma taki sam rozmiar jak R/T). Wariator zamykam do samego końca. Zmieniłem również pasek z Malossiego na Dayco czemu ? ponieważ ten pierwszy ma 727mm długości gdzie oryginalny rozmiar to 732. Malossi dało dobrze ciała i to taka firma.

Wyniki na Wariatorze R/T: Regulacja 6.8g Rolki, Obroty przy przyspieszaniu 9200 rpm trzymał aż do 86 później odpuściłem, bo cylek jeszcze na dotarciu, wiem że licznik nie nadążał :D Można było by dać rolki jeszcze o 0.2g cięższe żeby było stabilne 9k gdzie to było by jeszcze lepsze dla Yasuni R. Ale jesszcze docieram i nie chce go zbytnio przemęczać.

60 km/h - 5.6s
70 km/h - 7.6s - 110 metrów.
80 km/h - 11.8

Jak widać jest to ogromna różnica do poprzedniego wariatora, gdzie 70 łapałem przy 11s. Widać że przy 77 km/h około był wyższy skok na obroty tj. 9400 rmp i z powrotem wyrównanie na 9200 rmp

A o to wgląd na osiągi:
Obrazek
Obrazek




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2018, 16:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Fajnie to idzie :) Nagraj jakiś filmik z przyśpieszenia.
Jaka to apka z tym wykresem prędkości?




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2018, 10:23 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Witam

Jako że nowy cylinderek już można powiedzieć że dotarty, wypadało go przetestować.

Różnica między Top Performacne Trophy a DR Evo jest, szczególnie wyczówalna podczas regulacji, Top KRęci wyższe obroty, osiągi jakie się uzyskuje również są wyższe.

Regulacja:
Squish 0.9
Aluminiowa podkładka pod Cylindrem, miedziana pod głowicą.

Napęd:
Rolki 7g
Sprężyna Zielona Malossi

Gaźnik:
Dysza główna 82, Wolnych 45, iglica opuszczona na sam dół. Filtr seria z kilkoma dziurkami.

Zmieniłem Kit Stage6 R/T na Malossi Mv2000 i talerz hebo, dlaczego ?
Nie przekładał tak jak malossi jak i elastyczność zerowa, bardzo rozrzuca obroty od 8800 - 9900 rpm, nie trzyma ich stale, regulacja nie wnosiła zbyt wiele. Więc wróciłem na Multivara, zmiana na lepsze, płynność napędu i jazda dużo przyjemniejsza. Obroty 9200 stałe nawet nie drgną, przy v-maxie 97 km/h obroty 9550 rpm.

Temperatura silnika również bardzo fajna, stała około 100 stopni, przy sprincie 1KM nie wskoczyła wyżej jak 110. W upalne dni pewnie pójdzie wyżej ale czas pokaże jak narazie rewelacja ;)
Czujnik Stage6, pod świece owinięty dodatkowo izolacją.

Na początku jeżdziłem na 6.8g rolkach, elestyczność idealna, podkręcenie manetki było proporcjonalne do przyspieszenia, było tylko jedno ale, na starcie odczasu do czasu potrafił się poślizgnąć pasek, raz startował na 9700 rmp i koło do góry mimo docisku, raz wył i łapał prawie 10k, postanowiłem dać rolki 7g, obroty na starcie w teorii powinny się uspokoić niestety wynik ten sam. WIęc zmieniłem na Zieloną Malossi ( 37/38kg ) Problem znikł, obroty spadły na starcie do 9600, co do wpływu na jazde nie zauważyłem równiżnicy, może delikatnie mocniejszy z dołu. Jeszcze sprawdze na rolkach 6.8 bo brakuje troszczeczke elastyczność. Ale to już kwestia idywidualna

Osiągi:
80 km/h - 10.2s
70 km/h - 7s
60 km/h - 4.9s
40 km/h - 1.9s

v-max przy mojej wadze 107 kg - 97.3 km/h, osoba lżejsza uzyskała by jeszcze lepsze osiągi. Pomiary robiłem ponownie i się pokrywały, nie wiem na ile program RaceChrono jest rzetelny ale czuć że Zipek rwie mocno.
Spędziłem bardzo dużo na regulacji, obrotmierz robi tu robote. Do sprawdzenia jeszcze został mi Klin wału Topa i Świeca irydowa Denso.
Jeżdże na Oleju Ipon Samurai 2T.

Plany na przyszłość jeszcze są przerobić ZIP'ka na LC,ale lato pokaże czy jest sens :)

Poniżej fotki z czasów i regulacji. Wario zamknięten w 100%.



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

-- 18 mar 2018, 11:21 --

Porcja Fotek:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Zmiany optyczne jakie planuje:
- Uzupełnić przód dodając błotnik nad koło - czeka na montaż
- Czasza od SP - już jest, tylko muszę pomalować
- Nowe naklejki, obecne już zaczynają powoli odchodzić.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2018, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2006, 16:48
Posty: 14
Pojazd: Vespa PX
Fajnie to wygląda. Praktycznie seryjny zewnętrzy wygląd z mocnym "sercem" :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2018, 9:57 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Dzięki, no nie pozorny ale z pazurkiem bez zbędnej wioski :)

Cieplejsze dni można polatać i tego czego się obawiałem +20C na dworze, dłuższa jazda i już czuć utratę mocy szczególnie w górnym zakresie prędkości tj. 60 km/h > niby temperatura większa tylko o 15/20 stopni na czujniku ale odczuwalna utrata mocy motorek ma ciężej tym bardziej że ja swoją wage mam jaką mam. Ciekawe jak będzie w upalne dni, jak będzie jeszcze gorzej = projekt LC wejdzie w życie :D

Na dniach wpadnie do testów wydeszek LeoVince Sito, bardzo zachwalany w silnikach P/G. Na pewno niższe rezo no i cichszy do jazdy :)

-- 19 kwie 2018, 13:06 --

LeoVince Sito już jest miał być test ale niestety ostatnio coś mi psikusy zaczął stroić, mianowicie nie trzyma stałych obrotów podczas przyspieszania, wróciłem na białą malossi sprężyne żeby sprawdzić, jednak to samo, startuje dobrze koło unosi jak powinno ale 9400 trzyma dochodzi do 70/75 i czuć że już obrotów nie przekłada na koło obroty nagle gwałtownie rosną aż do 10300 przy 90 km/h gdzie wcześniej było 9500 rpm tak jak by nagle wychodził z rezonansu. Dziwne zjawisko i chyba nie ja jedyny mam z tym problem ;D Próbowałem zmieniać paski Malossi i Dayco ale to samo. Napęd również przejrzałem ale nie widać nic nie pokojącego.
Postanowiłęm rozebrać cylinder ale wszystko wygląda ok, 700 km przelotu gładz bardzo dobra, tłok również. Odrazu skrobnołem troche wlot od strony wydechu.
Teraz na rolkach 7.2 g i biała malossi kręci 9500 rpm a najciekawsze jest to że na twardszej sprężynie tj. Malossi Green rpmy spadają :D
Stawiałem też na świece Irydową Denso która została załozona, dałem zwykła ale też bez zmian.

Zawór Membranowy Malossi VL 11 został zmieniony na Zwykły, płytki pod wpływem temperatury nie wracają do pierwotnego stanu tylko odstają, przez co przydławia się jak dajemy gwałtownie gazu i leci paliwo do filtra.

Vmax ostał się teraz na 80 km/h dalej to ostre poty, czuć jak kręci na pusto, a nie przyspiesza. Czyżby cięższe rolki chciał jeszcze.

Jakieś wsazówki ?


Wlot przed:

Obrazek

Wlot po:

Obrazek

-- 23 kwie 2018, 10:33 --

Problem rozwiązany, wyczyściłem oraz wyregulowałem na nowo gaźnik, napęd zrobiłem na błysk i wszystko wróciło do normy, roleczki dałem 7.2 Malossiego, Białą malossi zostawiłem. Sportowy przeciwtalerz zastąpił seryjny, zmiana na plus, komfort odpalania z rozrusznika jak i praca napędu na lepsze - prawdopodobnie z tego względu że Talerz Hebo średnicą był mniejszy od Wariatora Malossi. Pasek pracuje cały czas w górnym punkcie co mnie bardzo cieszy. Regulacje uważam na zakończoną, koniec zmian jak narazie. Set w podpisie. V-max rekordowy to 102.4 km/h (GPS) ale to już szkoda mi go bo myślałem że napęd wystrzeli bokiem :D

Tryb przemieszczania - 70 km/h przy 8300/8400 rpm, temperatura nie przekraczała na czujniku 100 stopni przy +21C na dworze.

Widzę że małe zainteresowanie. Stad już raczej postów nie będzie, chyba że jakiś filmik zmajstruje :)

Aktualny Set w podpisie


Oczywiście na prostej drodze.
Obrazek




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy