YSN21 więc chyba china ale taki lepszy, kupiłem nowy ale chine i w ogóle obrotów nie trzymał i oba sie przelewały ale problem był w węzyku wymieniłem węzyk i jest ok, w starym gaźniku iglicza była na 3 ząbku więc zmieniłem na 2 i zamieniłem dysze na no-name z nowego gaźnika( organoleptycznie takie same jak i te stare ale może w tym tkwi przyczyna?)po prostu jak skuter jakims cudem odpalił to nie wiedziałem jak sie zabrac do tego jak to ssanie wyregulowac bo zawsze ustawiałem ze jak zaciagam ssanie to sprezyna ma sie cała chowac ale jak odpalił skuter i trzymał obroty to nie wiedziałem czy kręcic ssaniem tą nakretka bo wtedy rosły mu obroty czy też pozniej składem mieszanki, bo powróce może że jak tak ciekł ten gaźnik i z kraników i w ogóle to chodził jak w bajce jeszcze delikatnie podregulowalem wtedy i miał przepiękna reakcje na gaz a odkąd jest suchutki to nie moge dojść do ładu mimo że tylko wymieniłem dysze ale wczesniej i jezdził normalnie, filtr taki sam jaki był i nie moge przywrócic tych ustawień, bo skuter odpalał niby ok ale jak chciałem na hamulcu porzadnie przygazować to on buu i powiedzmy sie chciałem przejechać to po 50m buuu i zgasł i juz nie chciał odpalić jak by sie zalewał tak samo świece wykręcałem i była cała mokra, ale to pod tym drucikiem było brązowe a czytałem że taki kolor jest ok bo spala ale czy to prawda to nie wiem, więc prosiłbym o jakieś rady co do tego ssania jak skontrować tą nakrętka i od czego zacząć regulacje bo co do ssania nie moge znaleść jak ta nakrętka powinna być, zawsze ssanie dokręcałem jak pisałem wyżej i chodził jak burza, i tylko mieszanka kręciłem żeby osiągnał jak najwyższe obroty a teraz to nie działa...

-- 25 lis 2017, 13:49 --
Z dzisiejszym obserwacji wyciągnałem świece i sprawdziłem iskre i jest pomarańczowa i mała, mimo że na kablu jest niebieska na 1cm 1,5 zależy jak kopne, czyściłem świece i niby troche lepiej bo jasno niebieska ale tez pojawiała sie często pomarańczowa tak paluszkiem sprawdziłem miejsce po świecy i coś tam odpycha niby
próbowałem także zwiększyć przerwe na świecy i też nic mimo że wkręciłem i pare razy zakopałem i nic zero reakcji odkręciłem świece a ona juz mokra, może pod cisnieniem gubi ją? niby świeca NGK ale przejechane ma 5,5tyś km a nie wiem jak u poprzedniego właścicielam ,postaram się kupić nową świece i ponowić próbe.
_________________
Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
