Do stuntu wg mnie najlepszy oryginalny aerox
uderzasz w zadupek i dzida ale
Malossi 70cc i wariator malossi
oryginalny tłumnik lub gianelli czy leo vince zx ale jest reguła
kolektor wydechowy pod cylindrem musi być zagięty tak samo jak w oryginale
(nie prosto do komory rezonu rozprężeń)
namawiam cię weź 70cc podd seryjny wydech
będzie ci komfortowo cyrklować
aa przekrzyw sobie gaźnik na dolotowym bo w pionie pływaki zamykają dopływ paliwa do komory
NIC WIĘCEJ żadnych niestandardowych gaźników i zbędnych dupereli
zaoszczędź kasiore na późniejsze wydatki
stelaż musi mieć podporę o stelaż tablicy rejestracyjnej i uszy
do kupienia będzie też opona tylna nowa ! i pompuj 3 bary
będziesz cieszył wysoką kulturą pracy setupu bez martwego ciągu jak to w 2T jest
oryginalny filr powietrza ! i będziesz mieć wydajnosc i 3L wachy na 100km
upewnij się że mieszanka zawiera dużo paliwa bo może wypalić dziure w tłoku
oryginalny wał styknie, weź koniecznie membrany węglowe malossi ! oryginał metale pękają
jazda na kole 70kmh dzięki temu zestawieniu będziesz z łatwością dozował mocą silnika
nie brym-brym-brym_brym tylko brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
uważajcie na krawężniki z tym tłumnikiem
*poniżej przedstawiam model idealnego wydechu bez dziury mocy 5000-7900RPM