Dzisiaj jest 01 mar 2025, 8:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lis 2009, 14:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 20:31
Posty: 22
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Pojazd:
Siema :mrgreen: Mam sende R z 00roku. Wymieniłem króciec na nowy Top Racinga, musiałem go troche przerobic zeby było ok. Wiem ze mam tłok powoli do wymiany ale nie wydaje mi sie zeby to była jego wina. Jak wcisne sprzęgło albo na luzie przewaznie senda sie sama wkreca na wysokie obroty :shock: :/ . Czasami ma przebłyski i ma normalne, ale mało kiedy. Wiecie może czego to jest wina? :?


Ostatnio zmieniony 20 lis 2009, 14:37 przez bezioo, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 21:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
pokombinuj z ustawieniem wolnych obrotow, ale w sensie wszystkich elementów od których one zależą. od regulacji gaźnika, położenia iglicy, przez linkę gazu, do pompki oleju (jeśli masz jeszcze nieodłączony dozownik).
pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 13:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 20:31
Posty: 22
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Pojazd:
dozownik podłączony:) możliwe ze to bedzie pompka bo zauwazyłem dzisiaj ze mi olej z niej kapie ;/ co to mogło sie stac? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 13:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
nie zrozumiałeś (albo ja się źle wyraziłem): linka gazu idzie od manetki gazu i rozdziela sie w takim specjalnym trójniku (gdzies na wysokości baku) na dwie: do gaźnika i do pompki oleju. W sumie sa to trzy oddzielne linki. Konstrukcja tłoczka który jest w tym trójniku raczej wyklucza to, żeby któraś linka się zawiesiła i nie odbiła do końca po puszczeniu manetki, ale wyroby rodzimych producentów sa różnej jakości, i warto sprawdzić i to. zresztą całą linkę powinieneś sprawdzić, może na któryms fragmencie pęka i się np o pancerz zapiera i nie cofa. ale nie można tego jednoznacznie określić i równie dobrz można wskazać na regulacje gaźnika.

co do pompki oleju. może jest już wypracowana, może szlag jasny trafił uszczelkę... może tego trochę być. najlepiej jest dać nową uszczelkę i wyjąć tryb napędzający. Trzeba wtedy robić mieszankę do baku a nie lać samą PB, ale warto. Napisałem nawet mały tutek jak to uczynić, dla tych co zaczynają swoją przygode z motoryzacją. jest podpięty w tym dziale.

pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 16:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
MVP pisze:
nie zrozumiałeś (albo ja się źle wyraziłem): linka gazu idzie od manetki gazu i rozdziela sie w takim specjalnym trójniku (gdzies na wysokości baku) na dwie: do gaźnika i do pompki oleju. W sumie sa to trzy oddzielne linki. Konstrukcja tłoczka który jest w tym trójniku raczej wyklucza to, żeby któraś linka się zawiesiła i nie odbiła do końca po puszczeniu manetki, ale wyroby rodzimych producentów sa różnej jakości, i warto sprawdzić i to. zresztą całą linkę powinieneś sprawdzić, może na któryms fragmencie pęka i się np o pancerz zapiera i nie cofa. ale nie można tego jednoznacznie określić i równie dobrz można wskazać na regulacje gaźnika.

co do pompki oleju. może jest już wypracowana, może szlag jasny trafił uszczelkę... może tego trochę być. najlepiej jest dać nową uszczelkę i wyjąć tryb napędzający. Trzeba wtedy robić mieszankę do baku a nie lać samą PB, ale warto. Napisałem nawet mały tutek jak to uczynić, dla tych co zaczynają swoją przygode z motoryzacją. jest podpięty w tym dziale.

pozdrawiam.











Miałem podobny problem w skuterze własnie na tym trójniku. Pękł mi w środku ten plastik i przez to cały czas wchodził na wysokie obroty.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 16:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 20:31
Posty: 22
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Pojazd:
problem rozwiązany. Poprostu mam takiego mechanika co dal mi motor rozlegulowany a mial byc wyregulowany :/ Na gaźniku wystarczylo ustawic, a olej sie lał bo oczywiscie "mechanik" nie założył wężyka co idzie do krócca i olej sie lał ale nie miał gdzie :) Załozylem ten kabelek i powinno byc. Jutro rano zobacze czy coś upuściło sie. Dzięki za pomoc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 18:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
Mam pytanko o ten trójnik czy on jest potrzebny w sqterqgdy zdjąłem pojemnik oleju?




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 21:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
no jasne że nie, jeśli wymontowałeś pojemnik na olej do mieszanki, to pewnie też odłączyłeś pompkę oleju (tak zrobiłeś, prawda?? bo jak nie to ją zatarłeś już pewnie...) a więc linka gazu pociąga tylko przepustnicę w gaźniku. ja dorobiłem linke w zakładzie, jednolitą bez trójnika - taka jak w każdym normalnym motorze, od manetki do gaźnika. Polecam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 23:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
Zlałem to nic nie odłączałem jeśli i tak nie bd jej używać to może się zatrzeć xD
ale czy to coś polepsza czy coś? prędkość przyśpieszenie?




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2009, 0:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
:shock: dobre... co daje... pisałem o tym tyle razy. czuje sie jak bym zawracał kijem wisłę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2009, 6:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
;( bo mi się wydaje że to chyba nic mi nie pomoże....ale pytam bo napisałeś
MVP pisze:
Polecam.
co wygląda jakbyś był zadowolony a jeśli nic by nie dało to byś chyba nie był happy.... :P




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2009, 12:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
No to napisze ci przyjacielu łopatologicznie: pompka oleju po jakims czasie się zużywa, prawda? to raz. dwa: zawsze możesz trafić na sytuację, że akurat wystąpi jej awaria i na przykład nowo wyremontowany silniczek szlag trafi, bo bez oleju się zatrze. no a trzy: jak masz jakieś tuningowe podzespoły, jak na przykład większy gaźnik (może być że tylko gaźnik, i juz wtedy powinno się odłączyć) to pompka podaje zbyt mało oleju w stosunku do ilości mieszanki jaką podaje gaźnik do cylindra, więc sie przyciera (silnik). a cztery: jaką mamy gwarancję, że w momencie zakupu pompka w naszym silniku działa jak powinna i wszystko jest tak, jak założył producent? przeciez zatarcie najczęściej dostrzega się kiedy jest juz za późno.

Dlatego lepiej odłączyć to badziewie dla kaleków i mieć spokój.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2009, 14:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:22
Posty: 284
Pojazd:
Nie zrozumieliśmy się :P ja mam to odłączone ... tylko pytałem czy gdy zdejmę trójnik i założę jedną jednolitą linkę od manetki bezpośrednio do gaźnika czy skuter zachowuje się jakoś inaczej czy coś w tym stylu.... :?:




_________________

CEZAR :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2009, 15:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
aha, nie no to sory, przepraszam. jak jest tak jak mówisz, czyli pojedyncza linka, no to jest lepiej tylko w takim sensie, że linka lepiej odbija, no i w ogóle nie ma balaganu i nie wygląda na druciarstwo. no a na osiągi to przecież sama linka nie wpływa.
pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2009, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2008, 19:28
Posty: 100
Pojazd:
cezar2244 pisze:
Nie zrozumieliśmy się :P ja mam to odłączone ... tylko pytałem czy gdy zdejmę trójnik i założę jedną jednolitą linkę od manetki bezpośrednio do gaźnika czy skuter zachowuje się jakoś inaczej czy coś w tym stylu.... :?:



Lepiej to zostawić bo linka w skuterze jest dość długa i zawsze przyda się jeszcze jedna sprężyna która odciąga manetke do pozycji 0 po puszczeniu jej :D



Są 2 opcje:
lewe powietrze-eliminujemy bo nowy króciec
przepustnica nie zawsze odbija: więc albo linka postrzębipona, uszkodzony rollgaz lub prowadnica przepustnicy:D tyle w temacie




_________________

Derbi Senda 70 (Mk)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14936




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy