Dzisiaj jest 22 lis 2024, 11:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2018, 15:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2006, 16:48
Posty: 14
Pojazd: Vespa PX
Witajcie. Orientuje się ktoś, co może być przyczyną wyciekającego paliwa z cylindra w Gilerze Runner? Gaźnik wyczyszczony, pływak sprawdzony - szczelny. Membrany przylegają.
Podczas pracy silnika, zbiorniczek widoczny na zdjęciu jest pełny benzyny, po czasie na postoju jest pusty.
Gdzie szukać przyczyny wycieku? Prawdopodobne że paliwo z tego zbiorniczka wraca do baku a nie wycieka? Co mam jeszcze sprawdzić?
Gilera Runner 2002, 50 ccm.

Obrazek

Z góry dziękuję za pomoc.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 maja 2018, 21:11 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
JSM pisze:
Prawdopodobne że paliwo z tego zbiorniczka wraca do baku a nie wycieka?


Mogłoby tak być jedynie w przypadku gdy zbiornik znajdowałby się niżej niż gaźnik. Z drugiej strony byłoby to średnie rozwiązanie bo filtr musiałby się zdążyć szybko napełnić przy każdym starcie silnika.

Paliwo najczęściej ucieka z kranika, łączenia przewodów ,lub samego filtra jeśli mowa o postoju. W przypadku uruchomionego silnika najczęściej może się to zdarzyć ze strony gaźnika (pływak, uszczelka)




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2018, 15:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2006, 16:48
Posty: 14
Pojazd: Vespa PX
Mate57 pisze:
Paliwo najczęściej ucieka z kranika, łączenia przewodów ,lub samego filtra jeśli mowa o postoju. W przypadku uruchomionego silnika najczęściej może się to zdarzyć ze strony gaźnika (pływak, uszczelka)

Problem polega na tym, że po skończonej jeździe, następnego dnia paliwo przecieka. Kolanko wydechowe jest mokre od benzyny i po czasie kapie na podłogę. Nie wycieka kranikiem, czy też gaźnikiem. Ewidentnie widać, że benzyna przelatuje przez cylinder. Membrana do wymiany? Jak rozebrałem, to blaszki przylegały.

@edit:
Czy wlewając paliwo do zaworu membranowego, powinno ono przeciekać, czy blaszki mają odpowiadać za szczelność? Wlałem benzynę i w jednym miejscu paliwo kapie z zaworu. Element do wymiany?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy