Dzisiaj jest 01 lis 2024, 3:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 maja 2018, 9:38 
*

Rejestracja: 20 maja 2018, 8:00
Posty: 8
Pojazd: Piaggio NRG MC2 LC
Imię: Bartek
Witam ! Niedawno kupiłem NRG`TE w kiepskim stanie jak i wizualny tak i mechanicznym.
Był wstawiony jakis chinski Kit 80 ktory sie zatrzymal po jakis 2 tyg razem z wałem. Plastiki połamane część śrub pogubił i zastąpił blacho-wkretami części w ogóle brakowało ogólnie zaniedbany i wieś-tuning. Wiec stwierdziłem ze go odratuje i sie nim zaopiekuje. Chciałbym uzyskać pomoc w kilku kwestiach. Jakie cześci beda pasowac to mojego dziadka czy to musza byc czesci "STARY TYP " czy niekoniecznie . Aktualnie siedzi taki setup :

KIT POLINI SPORT 70CC
Wał: TOP RACING RACE HQ,
ŁOŻYSKA WAŁU I USZCZELNIACZE RMS TEFLON
Wydech Next-r (nowy)
Wariator jakis Polini (do wymiany)
Przeciwtalerz stock z ukręconymi zębami (wałek nie sciety)
Gaźnik Dellorto 17,5 dysza głowna 72 (juz tak było) jaką dać dysze wolnych ?
Centralka stage6 medium (juz była)
Co do sprężyn sprzęgła to nie mam info ale tez można zmienić.
co do sprzęgła wiem ze coś musi być krzywe bo dzwon chodzi jakby był zwichrowany i słychać jakieś stuki od strony napędu. Skuter startuje z dość wysokich obrotów.

NRG jest aktualnie na dotarciu. Chciałbym wymienić cały napęd na taki co będzie robił robotę z tym cylindrem. wiec pytanie brzmi.

Jaki wariator + przeciwtalerz do tego pasek sprężyny sprzęgła, centralka i dzwon. Dodam ze jezdze nim codziennie do pracy przez całe miasto. Nie musi być to jakiś HIGH-end`owy napęd. Wyczytałem ze za dość rozsądne pieniądze jest taki zestaw:

https://sklep.mieloch.pl/produkt/wariat ... y-typ.html

Co o tym myślicie? Co dalej dokupić. Chciałbym już część zamówić dzisiaj bądź jutro resztę w nastepny weekend


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 maja 2018, 11:14 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Masz kupę roboty przed sobą. Też ratowałem Nrg ale rok starsze i mc1. Stan miał podobny do twojego. Co do cyla to pomiar kompresji czeka, chyba że na bank zatarty. Wariator kupujesz do starego typu jak masz napęd na pas 17.5mm i do nowego jak masz 18.5mm. Można rozróżnić po rolkach - stary typ ma 16x13. Pas nowy to podstawa, mam firmy motoforce i jest w miarę spoko. Sprzęgło/talerze jak krzywe albo z wżerami to wymiana na używkę w fajnym stanie, sprężynki polini zielone. Jak dzwon krzywy albo zjarany to wymiana na używkę. Przeciwtalerz nowy kup bo cena niska chyba że z wariatorem będzie. Komplet rolek testowych do regulacji pewnie też potrzebny. Obczaj uszczelniacze i zawór membranowy także.
Miłego ratowania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2018, 11:36 
*

Rejestracja: 20 maja 2018, 8:00
Posty: 8
Pojazd: Piaggio NRG MC2 LC
Imię: Bartek
To co napisalem to juz siedzi (NOWE) czyli polini + wał i łozyska i uszczelniacze itp


https://sklep.mieloch.pl/produkt/cylind ... io-lc.html

https://sklep.mieloch.pl/produkt/wal-ko ... aggio.html

https://sklep.mieloch.pl/produkt/lozysk ... aggio.html

teraz czas na przeniesienie napędu bo jest w opłakanym stanie (pasek nowy no name ) 788x17x28

a i wariator jest teraz z rolkami 16x13 mierzylem wczoraj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2018, 12:05 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
To chyba nie od tego pas bo fabryczny ma 804x17.5 jeśli masz tam koła 13 cal. W sumie napisałem wyżej odnośnie napędu. Jakie części wpakujesz to już od środków zależy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2018, 9:50 
*

Rejestracja: 20 maja 2018, 8:00
Posty: 8
Pojazd: Piaggio NRG MC2 LC
Imię: Bartek
Witam ponowie !

Skonczyłem odbudowe NRG `ty pod względem mechaniki . Potrzebuje pomocy z regulacją i chciałbym w przyszłości zamontować jakis stożek.Zakładałem ostatnio jakis z stozek z "airboxem" to piaggio ładnie sie zbiera pracuje równo. W trakcie jazdy do około ~~80 % manetki wszystko jest ok jak odkrece do jakiegoś momentu to robie "BUUUUU" i gdy odrobine odpuszcze to spowrotem idzie. Czy jest to wina dyszy głównej i jaką dać dysze wolnych obrotów ? I co z rolkami i sprzegłem ?Czy byscie cos zmienili ?

Obecnie siedza Takie częsci :

Cyl :KIT POLINI SPORT 70CC (Nowe 700 km docierania )
Wał: TOP RACING RACE HQ, (nowy)
ŁOŻYSKA WAŁU I USZCZELNIACZE RMS TEFLON (nowe)
Wydech Next-r (nowy)
Wariator TOP RACING SV1 (nowe)
Rolki 5 g (nowe)
Przeciwtalerz RMS (nowy)
Gaźnik Dellorto 17,5 dysza głowna 72 (nie znam przeszłosci )
Centralka stage6 medium (nowe)
Sprzegło Stage6 SPORT PRO(nowe)
Sprężyny Stage6 Hard (nowe)
Dzwon P/G (kupiony uzywany orginał)
Zawór membranowy P/G (ale wymienione płytki na polini z zestawu )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2018, 11:08 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ewidentnie wina dyszy, kup 77, 80, 85 i reguluj. Kiepawy ten wydech w 50tce a co mówić 70.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2018, 15:54 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
scoot pisze:
Ewidentnie wina dyszy, kup 77, 80, 85 i reguluj. Kiepawy ten wydech w 50tce a co mówić 70.


niestety sie nie zgodze
mam ten wydech w zipie II -70cm i jest bdb
bez porownania z fabrycznym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2018, 19:16 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Masz małe wymagania najwidoczniej :)
Sito plus jest z nim porównywalny.
Budowa next-r również kiepawa 2 stożki, walec i rura 30cm wygięta. Zacznijcie wymagać więcej od 70tek bo potem 50tką objeżdżam te sqtery :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy