Dzisiaj jest 28 lis 2024, 19:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2018, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2017, 19:57
Posty: 7
Pojazd: Piaggio Zip 4t
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy montaż cylindra https://sklep.mieloch.pl/produkt/cylind ... gIEKPD_BwE w moim piaggio poprawi znacząco osiągi. Jeśli ktoś miał taki set to niech się wypowie. Interesuje mnie również to że w aukcji pisze iż głowica z 50cc oryginalna pasuje, myślicie że zda rezultat w 80cc? Za pomoc z góry dziękuje :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 cze 2018, 21:04 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Oryginalna głowica będzie pasować - potwierdzam. Wiele kluczowych producentów w tym np. Airsal stosuje takie rozwiązanie. Co do osiągów jak najbardziej wzrosną ,lecz uzyskanie pełnej mocy wiąże się ze zmianą także innych podzespołów.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2018, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2017, 19:57
Posty: 7
Pojazd: Piaggio Zip 4t
Mate57 pisze:
Oryginalna głowica będzie pasować - potwierdzam. Wiele kluczowych producentów w tym np. Airsal stosuje takie rozwiązanie. Co do osiągów jak najbardziej wzrosną ,lecz uzyskanie pełnej mocy wiąże się ze zmianą także innych podzespołów.


Czyli nie muszę się bać że głowica przegrzeje mi cylinder :ups: . Wiesz może jaki jest rozmiar sworznia jest w tym piaggio, bo nigdzie nie moge znalesc, nawet na aukcjach patrzylem i tam też o tym nie wspominają. :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2018, 21:49 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jaki jest sens robienia tuningu z SERYJNĄ głowicą? To tak jakby do 2.0 dać głowicę od 1.4.... Seryjna głowica jest do serii, tuningowa do większych pojemności. Nie wykorzystasz mocy cylka na fabrycznej, chyba że oddasz do powiększania zaworów i kanałów oraz dasz większy króciec i gaźnik. Takie wymienianie samego cylka g. daje i nie jest tuningiem. Zyskasz z 20-30% mocy zamiast 60.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2018, 11:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2017, 19:57
Posty: 7
Pojazd: Piaggio Zip 4t
scoot pisze:
Jaki jest sens robienia tuningu z SERYJNĄ głowicą? To tak jakby do 2.0 dać głowicę od 1.4.... Seryjna głowica jest do serii, tuningowa do większych pojemności. Nie wykorzystasz mocy cylka na fabrycznej, chyba że oddasz do powiększania zaworów i kanałów oraz dasz większy króciec i gaźnik. Takie wymienianie samego cylka g. daje i nie jest tuningiem. Zyskasz z 20-30% mocy zamiast 60.


Też mi się wydawało ze seria głowica może być za mała, ale w sumie to nw czy w ogóle są większe głowice do tego skutera. Zostaje chyba tylko porting :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2018, 16:17 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Są większe na bank, np. od naraku. W serii wydechowy ma 19mm? Tam chyba 24mm albo jakoś tak, chociaż taniej wyjdzie oddać do porta i sami obliczą i dobiorą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy