Wpierw powinieneś się pozbyć całego oleju z zbiorniczka,musisz odłączyć kabelek na gaźniku, następnie zdejmujesz plastik (lewy podłoga), prowadząc się kabelkiem trafisz na pompkę oleju, która jest zamocowana do ramy, odłączasz pompkę zdejmujesz. Osobiście nie widziałem sensu demontażu zbiornika oleju, tylko to co nadmieniłem wyżej, ale jeżeli już chcesz zdejmować to musisz: otworzyć kufer odkręcasz trzy nakrętki dwie zlokalizowane po bokach w schowku na kask a ostatnia na samym dole schowka, kufer powinien bez przeszkód dać się wyciągnąć do góry, teraz masz na widoku zbiorniczek oleju odkręcasz demontujesz.
Pozdrawiam
_________________ Wał korbowy:Carenzi Racing Cylinder: Barikit 50cc Iron Wydech: Leo Vince TTWariator: Polini speed controlRolki: 5,2gPasek: Polini KevlarSprzęgło: Motoforce Evolution Sprężynki: Niebieskie Sprężyna centralna: Żółta Tłok: Barikit 40mm Przebieg: 25643Km V-max:93km/h
|