Dzisiaj jest 22 lis 2024, 11:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2018, 13:50 
*

Rejestracja: 20 kwie 2018, 13:49
Posty: 22
Pojazd: Gilera Runner 70 SP
Witam,

z powodu temp. i braku dostatecznego smarowania miałem problem ze sworzniem i tłokiem w tym zestawie cylindra i stanął mi na drodze. Okazało się, że tłok spuchł i zblokował się, pozostawiając ciut aluminium na gładzi cylindra. Tłok do wymiany. Cylinder do szlifu papierem wodnym 2000, aby pozbyć się resztek aluminium. Pytanie, czy tłok dokupić ten, co był w zestawie z cylindrem?

https://sklep.mieloch.pl/produkt/tlok-k ... io-lc.html

Bo widzę jest też tłok 48mm w ofercie, ale majster mierzył i mój ma 47,5 (czyli najpewniej 47,6 margines błędu) i 47,6 dostałem w zestawie. Majster mówił, że wystarczy z zestawu czyli 47,6, ale chce się upewnić :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy