|
Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 12:17
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
iGORE
|
: 07 lis 2018, 14:24 |
|
Rejestracja: 07 lis 2018, 14:15 Posty: 1 Lokalizacja: Gdynia
Pojazd: Peugeout Speedfight
|
Cześć. Jestem świeżo po wymianie tłoku w moim SF2. Po odpowietrzeniu układu i zalaniu płynu na max próbuję docierać tłok, ale temperatura chłodnicy jest strasznie wysoka. Czy to normalne? Czy nie zatrę w ten sposób tłoku lub cylindra? Z góry dzięki za poświecony czas, pozdrawiam.
_________________ autostryjska.pl
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 07 lis 2018, 18:37 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8330 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
Nie patrz na temperaturę chłodnicy tylko temperaturę cylindra
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|