Dzisiaj jest 22 lis 2024, 11:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lis 2018, 13:39 
*

Rejestracja: 08 gru 2014, 19:53
Posty: 56
Pojazd: Gilera Runner
Witam, Mam problem ze swoim runnerem. Cylek 70 cc, gaźnik 17,5 , dysza 72, ssanie ręczne, iglica opuszczona na drugi ząbek od góry.

Problem polega na tym , że kopci, przerywa i pluje olejem z wydechu. Po przegazowaniu jest lepiej, ale jak pochodzi na wolnych obrotach to znowu nie może wkręcić się na obroty, przerywa, kopci itd..a na koniec uszkadza świece i nie ma iskry ( świeca nowa, przejechane 5 km ). Od czego mogła paść ? od ciągłego zalewania ? próbowałem regulować tak ,żeby dać mniej paliwa a więcej powietrza to ma odczuwalnie mniejszą moc i do tego muła, a kopcić dalej kopci.. jakieś sugestie ? pompka oleju, zawór membranowy, jakieś przebicie ?

Dodam, że palenie świecy juz wcześniej występowało po remoncie silnika. Świeca potrafiła paść po 60 km jazdy..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lis 2018, 14:32 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Spróbuj nalać czystego paliwa i zrobić samemu mieszankę dolewając odpowiednią ilość oleju

Co do świecy może być dobrana nieprawidłowa ciepłota. Jakie oznaczenie ma świeca?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2018, 15:01 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
Może świeca się kończy ja tak miałem na ciepłocie 7 kiedyś racje ma tu mate57 a do mojego powinna być 9 ciepłota ma spore znaczenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2018, 16:01 
*

Rejestracja: 08 gru 2014, 19:53
Posty: 56
Pojazd: Gilera Runner
Świeca br9xi irydówka, ale teraz mam br9es i wcześniej jeździłem na takiej i tak samo jest. Wstawiam tu filmik:

https://youtu.be/1XXqBewtPuo

Może tak kopcić z innego powodu niż zaduża dawka oleju ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2018, 16:18 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Mm ładna pro replica - kiedyś taką miałem....

On zalewa i nie spala, dysza o jakieś 5 jednostek za duża albo iskrownik padnięty jak przerywa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2018, 20:45 
*

Rejestracja: 08 gru 2014, 19:53
Posty: 56
Pojazd: Gilera Runner
Dysza nie jest duża jak na pełnego sporta, około 72 jest,a do serii idzie 65, można spróbować. Jak się przegazuje to jest prawie normalnie, tzn nie przerywa i nie kopci, ale jak pochodzi na wolnych obrotach pare minut to znów to samo. Tak jakby nie przepalał całego paliwa.

Da się sprawdzić ten iskrownik lub jakość iskry ? Pali ładnie, nawet przy takiej pogodzie podnosze ssanie,pare kopnięć i łapie. SSanie moge wyłączyć po 30 s i obroty utrzymuje.

Co do replicy, fajny wydech, mam go od nowości, 5 rok leci. Teraz jaki wydech masz ? czy już skuta nie posiadasz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2018, 22:30 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Mam replice też od nowości. Kiedyś w zimę pluł tak samo i była to wina iskrownika bo odcinał zapłon jak na full gaz się trzymało. Na śniegu to najlepiej widać. On ci przerywa że aż słychać, wina świecy/regulacji gaźnika lub iskrownika. Sprawdź też membranki czy nie przepuszczają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2018, 22:52 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
Mi też padała ciągle świeca ale tearz solidnie wyregulowałem i jest pięknie już z 3 tyś obrotów jak sie da max gaz nie ma muła. Myślę że teraz nie będą padać te świece. Zobacz membranki czy nie mają prześwitów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lis 2018, 10:23 
*

Rejestracja: 08 gru 2014, 19:53
Posty: 56
Pojazd: Gilera Runner
Siemanko Panowie, Jak wypiąć przewód wysokiego napięcia z modułu ? jego się wyciąga czy nakrętke trzeba zdjąć i wyjdzie ?

https://gmoto.pl/cewko-modul-cewka-piag ... 76503.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lis 2018, 19:41 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jest wkręcany na gwint




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2019, 12:20 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
wiezx ze stary temat ale moze autor rozwiazal problem i sie podzieli z nami ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2019, 14:13 
*

Rejestracja: 08 gru 2014, 19:53
Posty: 56
Pojazd: Gilera Runner
Jeszcze walcze. Planuje kupić nowy moduł i fajkę, ewentualnie nowy stator. Może ktoś coś poleci bo są różne opcje. Moja gilera runner jest z 98 r, ma dwie tarcze hamulcowe.

Jeszcze pytanko, gdzie może występować ewentualnne przebicie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy