Dzisiaj jest 21 lis 2024, 12:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2018, 12:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Na chwilę obecną szklanki sa już założone, rozrząd poskładany, nie mam tylko czasu żeby pozakładać paski osprzętu. Cisza w temacie jest spowodowana tym, że zacząłem pracę.
Spytacie dlaczego, po co, jak pracować we wakacje w tym wieku? A no dlatego, że niedawno spełniłem swoje największe marzenie!
Obrazek
Udało mi się zdać prawo jazdy za pierwszym podejściem, za jakieś 2 tygodnie zaczynam poszukiwania motocykla!
Będę wybierać między GPZ 500, Pegaso 650, BMW ST 650, CBR 600 F1 oraz CB500, zobaczymy co uda się ustrzelić.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 sie 2018, 13:43 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 427
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Moje gratulacje :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2018, 16:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Gratki. :)




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2018, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
No więc niestety projekt można uznać za zamknięty.

Po wymianie szklanek, audi zrobiła może 300km i zaczęła znów strasznie kopcić na niebiesko. Kilka dni później przestała odpalać, bo strasznie się zapowietrzała! Zaczęliśmy z tatą wymieniać wszystkie węże paliwowe, zakładaliśmy zaworki zwrotne, niestety bez skutku. Okazało się, że padło uszczelnienie na pompie wtryskowej, od strony ośki która napędza pompę z rozrządu. Koszt regeneracji takiej usterki to kolejne 400-500zł, kupno używanej pompy to loteria. W dodatku pompa wspomagania zaczęła cieknąć! dolewałem 0,5l płynu na dwa dni.

Postanowiłem, że nie ma co dokładać do tego padła bo do zrobienia było jeszcze dość dużo rzeczy. Rozebraliśmy ją z tatą na części, otworzyliśmy serducho i okazało się, że kopciła ponieważ strzelił jeden z kanałów olejowych w głowicy....

To auto naprawdę było dla mnie pechowe. Na chwilę obecną rozglądam się za czymś innym.

Niedługo nowe upy z Hondy CB1 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2018, 19:25 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Czasami tak jest ,że jakaś pierdoła decyduje o całym losie auta :/ No cóż lepiej teraz niż później

Pulsar pisze:
Niedługo nowe upy z Hondy CB1 !


Super "!!"




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 gru 2018, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Żeby nie śmiecić forum kolejnymi tematami postanowiłem stworzyć jeden, wielki, zbiorczy temat mojego całego dorobku.

Dawno nie było żadnego odzewu z mojej strony, jednak nie znaczy to, że totalnie nic się u mnie nie dzieje!
Właśnie okazuje się iż jest bardzo grubo.

CB1 w zaciszu garażu odpoczywa i czeka na zainteresowanie. Spokojnie przyjdzie na nią odpowiedni moment.

Civic'em miałem tylko jeździć a nie inwestować w niego.
Znalazłem jednak pracę, po szkole i w weekendy pracuję na warsztacie samochodowym za dość konkretną stawkę. Pozwoliło mi to trochę rozwinąć skrzydła w swoim garażu.

Najpierw zakupiłem kompletny kit rozrządu z INY, wraz z pompą MEYLE. Na dzień dzisiejszy nadal nie znalazłem czasu aby go założyć. Chociaż planuję się wyrobić przed nowym rokiem!

Później okazyjnie kupiłem Suzuki RMX 50, brak dokumentów, zatarty silnik, wybrakowana rama.
Udało mi się samą ramę zamienić za fajne aluski do Hondy <3 16" ET 35" 7 oraz 7.5j. Przy oponkach 205/45/16 robią się bardzo fajne naciągi. Auto prowadzi się lepiej niż na starych zimówkach 14"
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Żeby nie było, na sezon letni aluski będą zregenerowane! Kompletnie je odmaluję oraz dostaną nowe oponki!

Następnie miałem dwa incydenty na zimówkach, kupiłem więc nowe Dębice Frigo 2. Wleciały one na ori stalówki 175/65/14" Żal mi było katować alumów przez zimę.

Jakoś w między czasie Hania dostała trochę kosmetyków, nowe żarówki od Boscha, ustawienie lamp, nowe podświetlenie wnętrza.
Obrazek

Niedawno zmieniłem w niej sprzęgiełko, tamto było na wykończeniu. Wleciał cały komplet z Luka, cena dość znośna. W ciasnym kanale, przy -5*C na zewnątrz, a w środku około 16-18 udało nam się we dwójkę całość ogarnąć w 5h.

Jakby to było za mało, przy wymianie sprzęgła po prostu rozpadł się przegub zewnętrzny, trzeba było kupić nówkę z Rouville.

Civic dostał okazyjnie kupioną lotkę na klapę, zrzuciłem wredne wygłuszenie maski.
Dokupiłem podłokietnik oraz dwa brakujące drewniane dekory.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przy okazji zmieniłem klocki z przodu, zregenerowałem lewy zacisk. Zakupiłem szczęki na tył ale okazało się iż tylne hamulce były bardzo niedawno robione.
Obrazek

Podregulowałem hamulec ręczny, teraz działa jak igła!

Odmalowałem pokrywę zaworów oraz osłonę kolektora wydechowego.
Obrazek

Z racji iż poprzedni właściciel przez ponad 100k km nie zaglądał do silnika, z łaski swojej i dbałości o dupowóz wyregulowałem Hance zawory, były bardzo ciasno pasowane.

To co zostało do zrobienia przy niej:
Po montażu lotki, siłowniki w ogóle nie trzymają klapy bagażnika.
Wymiana świec, kabli oraz kopułki zapłonowej.
Prawdopodobnie wleci kolektor wydechowy 4-2-1 oraz jakiś fajny dolot, na razie brak konkretnych planów.
Gdyby się udało chciałbym zmienić fotele na coś konkretniejszego oraz wrzucić jakiegoś gwincika.


Ostatnio zmieniony 17 gru 2018, 22:05 przez Pulsar, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 gru 2018, 21:49 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Kurczę jak na Hondę bardzo zadbane to auto. W szoku jestem :D Szerokości :)

Proponuję jakieś wygłuszenie dać pod maskę. Odzieli to temperaturę silnika jak i ciszej będzie.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 gru 2018, 21:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
#Edit
Co do wygłuszenia to wiem, wiem....
Po jego zdjęciu zrobiło się strasznie głośno w środku, jednak dopóki nie dopadnę jakiegoś zadnabego wygłuszenia to nie zmieni się nic w temacie.
Na razie w zimie nie ma obaw o przegrzanie, w tak krótkim okresie nie odparzy lakieru.

Mate57 pisze:
Kurczę jak na Hondę bardzo zadbane to auto. W szoku jestem :D Szerokości :)


Dzięki! Lubię dbać o to co mam!
Nie ukrywam też, iż udało się kupić bardzo zdrowy egzemplarz. Aktualnie Hani pyknęło na liczniku 310500km i bierze tylko jakieś 100ml na tysiąc kilometrów.

Jakby się dało to prosiłbym Cię o przeniesienie moich wszystkich tematów do tego jednego.

Nie bez powodu założyłem ten wątek, w starym wątku o Audi 80!!!

Uwaga, uwaga ! szykuje się mała niespodzianka.

Nigdy nie ukrywałem swojej miłości do Audi. Nawet mając dwie Hondy na stanie, cały czas myślałem o czterech pierścieniach.

Więc parę dni temu do mojego garażu trafiło coś wyjątkowego!

Audi 80 B4 w Sedanie !
Jest to edycja limitowana Design edition, powstało ich bardzo mało. Były produkowane wyłącznie na Francję.
Silnik napędzający tą budę to pancerne 1.9TDI 1z na osprzęcie Pierburga! Generujące oszałamiające 90 koni.
Obrazek
Obrazek

Wyjątkowość tego samochodu leży w skrzyni biegów!
Mianowicie jest ona automatyczna... tak, tak, wiem automat tylko dla dziadków !
Otóż mnie akurat urzekła ta fura!

Samochód udało się kupić za kwotę poniżej tysiąca złotych.

Lakier nie jest w najlepszym stanie, cały dach jest matowy, są male ogniska rdzy, prawy błotnik jest do wymiany.

Wymiany wymagały również tylne lampy, ale z nimi poradziłem sobie nader szybko, ponieważ w domu miałem już ładny komplet.
Docelowo wlecą lampy colour edioton, tak jak w oryginalne design edition.

Na wyposażeniu znajduje się:
Full opcja głośnikowa czyli 2 przód, 2 tył oraz 2 syczki. Dodatkowo w tylnej półce są dołożone 2 głośniki, a w bagażniku są kable pod wzmacniacz.
Poliftowe wnętrze z drewnianymi dekorami.
Lampki w rączkach pasażerów.
Licznik z obrotomierzem co w TDI jest bardzo rzadkim zjawiskiem.
KLIMATYZACJA manualna, co prawda do przejrzenia, ale jest!
Ori 5 aluminiowych felg 15"
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Audiczkę kupiłem z padniętą turbiną, po przejechaniu do domu olej aż wylewał się z lampy!
Okazało się, że w silniku jest 5.5l oleju!!! a wchodzi tam tylko 3.5l
Z tego powodu zniszczyło uszczelnienia na turbinie, ta plując taką ilością oleju wyrwała czujnik doładowania i zarzygała pół komory silnika.
Na całe szczęście dostałem do auta, świeżo zregenerowaną turbinkę, pozostaje ją tylko przełożyć!
Co nie jest łatwe z racji obecności klimatyzacji! Teraz pod kolektorami jest bardzo ciasno i trzeba kombinować żeby to wszystko odkręcić.
Obrazek

Podobno stała ona 7 lat pod drzewem, więc w środku jest trochę wody oraz wilgoci. Na spokojnie pomagam jej się wysuszyć w garażu.

Na chwilę obecną chciałbym ją przywrócić do oryginału Design Edition - jest ich cholernie mało i rzadko są spotykane.
Później będziemy myśleć o jakimś konkretnym tuningu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2018, 1:24 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jakbyś to audi zrobił do ładnego stanu to za kilka lat mógłbyś przy sprzedaży sporo zyskać $$




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2019, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Proszę się nie śmiać!
Jestem mirek handlarz i tyle :mrgreen: w tyłku się przewraca od dobrobytu...

Design edition szybko zakończył u mnie swoją karierę, zaraz po wymianie turbosprężarki padła skrzynia biegów.

Następnie udało mi się zakupić srebrnego sedana z silnikiem 2.6 V6 ABC 150km za parę złotych.
Pojeździłem kilka dni, miał padniętą uszczelkę pod lewą głowicą, kończyło się OC oraz butla LPG.
Rozebrałem go na części i dość mocno udało się na nim zarobić.

Dzięki temu właśnie spełniły się moje największe marzenia.
Do kolorowy garage zawitała prawdziwa perełka która śniła mi się po nocach. Jestem szczęśliwy, że w tak młodym wieku udaje mi się spełniać coraz to nowsze marzenia.
Panie i Panowie.... przestawiam Wam przepiękną oraz ponadczasową AUDI COUPE !

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Od kiedy tylko zobaczyłem ten model na żywo, zakochałem się w nim! Poprzysiągłem sobie iż pewnego dnia takowa będzie stała u mnie w garażu.

Przez ostatni miesiąc miałem w planach zmienić samochód. Honda jest w porządku ale to jednak nie to czego oczekuję od dupowozu, jest zbyt pospolita i nudna.

Miałem na oku kilka Coupet ale wszystkie w chorych cenach. Tą udało mi się wypatrzeć na olx'ie. Zaraz jak tylko przeczytałem telefon, zadzwoniłem do sprzedającego i umówiłem się jeszcze na ten sam dzień.

Tak oto stałem się posiadaczem czegoś bardzo rzadko spotykanego na naszych drogach.

Audi Coupe 8B 1994 rok z silnikiem 2.0 16V ACE 140km LPG na Blosie.
Samochód wymaga konkretnego dopieszczenia min:
Ogarnięcie silnika oraz zemsty Boscha (wtrysk mechaniczny)
Doprowadzenie blacharki do porządnego stanu
Malowanie na kolor NardoGrey lub jakiś biały
Wymiana blendy oraz tylnych lamp
Wymiana przewodów paliwowych
Wymiana tłumika
Wymiana osłony lewewgo przegubu zew.
Zajęcie się wnętrzem bo jest strasznie zagnojona
Wrzucenie jakichś konkretnych felg
Wywalenie badziewnych poszerzeń nadkoli
SWAP na 2.2/2.3 R5 (Przepiękny dźwięk silnika)

Z większością planu zamierzam uporać się do końca wakacji tego roku. Jak na razie budżet oraz plany pozwalają mi na takie wnioski.

Wyposażenie:
LPG II generacji na Blosie
Klimatyzacja manualna
Odłączany ABS
Skórzana tapicerka
Zespolone reflektory
Zamek centralny z pilota wraz z alarmem
Sportowa końcówka wydechu Ulter
Obniżone zawieszenie przód 40mm tył 60mm (prześwit 10cm)
Dwa komplety alufelg ori 15" oraz 16" 9 J Borbet A
Wyprowadzona wiązka pod nagłośnienie
Bezramkowe szyby - coś pięknego

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Prace nad samochodem ruszyły już pełną parą, na razie trwa nierówna walka z wtryskiem oraz gazem.
Silnik jest w świetnej kondycji, sprzęgło, rozrząd i bardzo dużo innych rzeczy wymieniał właściciel do 30 tysięcy wstecz.

Jest to mój pierwszy samochód który sprawia tyle radości i uśmiechu na twarzy. W dodatku naprawdę przykuwa spojrzenia innych. Mało kto wie w ogóle o istnieniu takiego modelu z gamy Audi.

W najbliższych dniach kolejne upy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2019, 10:10 
*

Rejestracja: 14 lut 2019, 14:44
Posty: 17
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd: BOOSTER
audi fajne tylko troche dojechane
trzymam kciuki za renowacje mialem taka z silnikiem 7a 169km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2019, 21:20 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Ta lotka z tyłu to oryginał ,czy ktoś miał fantazję? :D




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2019, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Sebekk pisze:
audi fajne tylko troche dojechane
trzymam kciuki za renowacje mialem taka z silnikiem 7a 169km

Auto jest strasznie zagnojone, na pewno gdybym miał liczyć swoje i znajomych rbh które zostaną włożone w ten samochód to będzie to konkretna sumka. Jednak zupełnie inaczej jeździ się autem własnoręcznie "zbudowanym" a inaczej autem gotowym. W przypadku tego pierwszego banan nie schodzi z ryja nigdy. No takim 7a w swojej bym nie pogardził. Może uda się niedługo wyrwać jakiegoś SWAPA.

Mate57 pisze:
Ta lotka z tyłu to oryginał ,czy ktoś miał fantazję? :D

Oryginał, Audi Coupe miało klapę tylną z tworzywa odlaną razem ze spojlerem, jest to nierozłączna całość samochodu. Mam na oku jeszcze dodatkową lotkę, według mnie dodaje ona temu pojazdowi jeszcze większego uroku. W przyszłym tygodniu pojadę do gościa odebrać ją to pochwalę się co z tego wyjdzie.


Zaraz po zakupie wziąłem samochód do pracy i obejrzałem go sobie od spodu. Na pewno do wymiany jak najszybciej będą przewody paliwowe oraz wydech końcowy. Później trzeba będzie się zająć wyciekami z układu wspomagania.

Na początek wleciał sprawdzony Valvo 10w40 zamiast syfiastego Castrola Magnatica. Do tego Audiczka dostała standardowy komplet filtrów: powietrza, kabinowy oraz oleju.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Chwilę później dekapitacji zostały poddane napierdzielające łączniki stabilizatora L/P.

Obrazek
Obrazek

Następnie z kumplem ogarnęliśmy fotele i ich prowadnice. Były one wsadzone na sztukę i po prostu zblokowane w jednej pozycji. Było troszkę kombinacji, ale ostatecznie mając na wzór fotele z rozbiórki innych 80-tek udało się doprowadzić wszystko do ładu.

Kolejno Audi trafiło do speca od mechanicznego wtrysku. Udało mu się w miarę ją ogarnąć poprzez doszczelnienie dziurawego jak sito dolotu. Na początku potrafiła bardzo falować na gazie oraz benzynie, nie zależnie od tego czy silnik był zimny, czy też ciepły. Zdarzało się jej nawet zgasnąć przy dojeżdżaniu do skrzyżowania.
Poprawienie szczelności dolotu sprawiło iż Audi faluje tylko na zimnym silniku ale w zakresie takim, że nie gaśnie.
Obrazek

Dodatkowo dokupiłem do Coupety komplet lamp na tył z przedlifta (pomarańczowe kierunkowskazy zamiast czerwonych) ale docelowo będą poliftowe, do całości doszła blenda pod rejestrację. Udało mi się też dostać cały zderzak na tył ponieważ mój jest pęknięty oraz końcówkę wydechu bo aktualny ULTER w środku jest ultra dziurawy.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Któregoś dnia naszła mnie wizja zrzucenia tych plastikowych poszerzeń nadkoli... Gdybym dopadł tego który to zakładał to normalnie bym udusił. Nie mam za złe tych dwóch dziur w prawym błotniku zalanych klejem na gorąco... nie mam za złe tych poobijanych rantów błotników z pęcherzami... mam za złe że ktoś to kleił KLEJEJM DO SZYB!
Jak w lakierniczym spytałem o jakiś zmywacz to chłopaki mówili, że współczują teraz to ściągać. Na wszystkie cztery nadkola poświęciłem około 4 godzin aby częściowo zdjąć to cholerstwo.

Audi we wakacje będzie malowana więc na razie zrobiłem kilka zaprawek, aby dalej nie gniła.
Obrazek
Obrazek

Myślałem iż przyczyną falowania obrotów może być czujnik temperatury znajdujący się na głowicy więc go wymieniłem. Dostęp był bardzo ciężki ale ostatecznie udało się dojść do ładu. Niestety nie przyniosło to oczekiwanych zmian.
Obrazek
Obrazek

Nie świeciły mi podświetlenie tablicy oraz tylna prawa pozycja. Winnymi okazały się być luźne kostki oraz spalony bezpiecznik.
Obrazek

Dobrze jest mieć jakieś zapasy części, wymieniłem dzięki temu zalane wygłuszenie podłogi. Jak zrobi się cieplej to zajmę się tym z przodu. Korzystając z okazji wyprałem sobie dywan który był nieziemsko zagnojony.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Coupeta posiada szyby w prądzie, u kierowcy nie dało się opuścić szyby pasażera. Szybka podmiana panelu pomogła pozbyć się problemu. Korzystając kolejny raz z swoich zapasów części, zmieniłem pompkę centralnego zamka znajdującą się w bagażniku. Tamta poprzez nieszczelność po prostu nie otwierała bagażnika.

W środku zmian doczekał się też podziurawiony mieszek, gałka z odwrotnymi biegami oraz przeniosłem sobie w lepsze miejsce przełącznik od gazu. Przeniesione zostało też z widoku pewne zabezpieczenie antykradzieżowe.
W niedługim czasie chciałbym dopaść tunel i wyrzucić zabezpieczenie skrzyni biegów. Może i potrafi spełnić swoje zadanie, ale bardzo mi szpeci wnętrze.

Na swoją kolej czekają poduszki mcphersona. Nie mam weny żeby się za nie zabrać. W niedługim czasie muszę też zmienić klocki z tyłu oraz wyżej wspomniane przewody paliwowe.
Obrazek

Wakacje już tuż tuż więc pasuje się zastanowić nad malowaniem.
Cały czas w głowie biją mi się trzy pomysły:
Żółty
Obrazek
Niebieski
Obrazek
Nardo Grey
Obrazek

Na tą chwilę to tyle co dzieje się z dupowozem. Jest to mój pierwszy pojazd( no może poza CB-1) który sprawia, że uśmiech towarzyszy mi w każdym momencie jazdy. Lubię kiedy ludzie zwracają uwagę na mnie, Audi to bardzo ułatwia. W dodatku fajnie oglądać miny gościu w nowszych furach których stary gruchot objeżdża z palcem w tyłku. Jestem zakochany w tym samochodzie i z całą pewnością mogę stwierdzić, iż kolejny raz moje marzenia się realizują.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2019, 21:34 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Pulsar pisze:
Jestem zakochany w tym samochodzie


Mi się też bardzo podoba. Nie jest to zwykłe Audi jak większość na ulicy i też w tym tkwi cała magia




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2019, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Mate57 pisze:
Pulsar pisze:
Jestem zakochany w tym samochodzie


Mi się też bardzo podoba. Nie jest to zwykłe Audi jak większość na ulicy i też w tym tkwi cała magia


W mojej najbliższej okolicy (30km) wiem o jednym egzemplarzu który jest na pewno i jeszcze dwa miesiące temu był jeden ale został sprzedany.
Od zawsze czułem, że nie będę jeździć czymś pospolitym. W mojej klasie jest 6 golfów czwórek i 4 A3-ki , nie raz na parkingu trzeba się naprawdę mocno zastanowić kogo zastawiam albo na drodze komu
macham. A tak to jak ktoś widzi na drodze coupete to od razu wie, że tylko jeden popapraniec w okolicy taką ma :mrgreen:

Jedyne auto które może dorównać urokowi Audi Coupe to VW Corrado tylko, że ich ceny są jeszcze bardziej chore niż Audi. Za Audi do odbudowy/zrobioną trzeba dać 2.5/12 tysięcy (nie mówię o wersji Quatrro bo to osobna bajka) ceny corrado zaczynają się od 10 tysięcy.

A może pomożesz z wyborem koloru? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2019, 16:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Dla mnie zdecydowanie najlepiej prezentuję się Nardo Grey.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2020, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2014, 21:57
Posty: 86
Lokalizacja: Okolice Wadowic
Pojazd: Honda CB1 400cc R4
Imię: Damian
Nie lubię aktualizować tematu po tak długiej przerwie....
Ciężko sobie wszystko dokładnie przypomnieć.
Postaram się jednak zdać Wam rzetelną relację z placu boju nad odgruzowaniem Coupety.

Audi jako tako, sama od siebie nie daje się specjalnie mocno we znaki. To lata zaniedbań poprzednich właścicieli odciskają swoje piętno na tym wszystkim co teraz robię.

Przed jakimikolwiek zmianami po poprzednim up'ie udało się strzelić małą sesyjkę zdjęciową.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wspawałem wydech zakupiony razem z lampami. Ponieważ ultera zgubiłem dwa razy! Niestety jest zbyt długi i dość komicznie to wygląda. Jak tylko uda mi się kupić inną końcówkę to niezwłocznie to zmienię.
Obrazek

Dość często przeglądam OLX'a w poszukiwaniu części - których jednym słowem potrzebuję jeszcze od groma do Audicy. Pewnego dnia natrafiłem na ogłoszenie sprzedaży błotnika, a na zdjęciach było całe auto. Miało ono na sobie coś dość unikalnego oraz niespotykanego. Zarazem pragnę dodać iż jest to kontrowersyjny temat, i najważniejsze jest to, że mi się podoba.

Napisałem do Pana i pojawił się pozytywny odzew, część ze zdjęcia jest dostępna! Dwa tygodnie trwało zanim zgraliśmy się czasem i tak oto pojechałem ze znajomym 60km po spoiler!
Obrazek

Na miejscu okazało się, że Pan posiada dużą skarbnicę części do coupe, w bardzo przystępnych cenach.
Udało mi się więc zakupić spoiler za 150zł, alufelgi 17" do lekkiego podprostowania jedna za 100zł :shock: :twisted: oraz za 50zł silniczki do regulacji wysokości świateł, półkę pod kierownicę, zaczepy do tylnej półki w bagażniku oraz tunel pod zegary.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Audi była tak niska, że ciężko było przejechać przez próg zwalniający. Dużo jeżdzę po drogach szutrowych oraz leśnych więc kilka razy oberwałem wydech. Miałem też stracha o przegnite i pocące się przewody paliwowe.
Udało mi się za darmo wyrwać Dunlopy Sportmaxx 225/45/17 dość młode, na sezon jeszcze spokojnie starczą.
Dokupiłem pierścienie centrujące do alufelg, pod prostowałem tą jedną w pracy i wrzuciłem je ostatecznie na samochód.
W końcu samochód się podniósł dość konkretnie i nawet głupie wsiadanie oraz wysiadanie jest dużo łatwiejsze niż wcześniej.
Obrazek

Przy okazji chciałem zerknąć na stan przewodów paliwowych.... i je rozerwałem. Dwa dni starałem się sztukować to jakoś żeby nie ciekło, niestety nic z tego. Trzeba było zakupić 10 metrów miedzi.
Z braku czasu na chwilę obecną zrobiłem półtora metrowe reperaturki w miejscach gdzie była rzeźnia. Jak zrobi się trochę luźniej z czasem to pociągnę całe nowe przewody.
Obrazek
Obrazek

Naturalne środowisko Audi :roll:
Obrazek

Chciałem zerwać carbon z dekorów, niestety pod nim ukazały mi się dekory z dziurami na głośniki...
Dekory z pewnością zostaną wymienione na te oryginalne ciemne, kategorycznie nie drewniane.
Obrazek

Na początku tego tygodnia zabrałem się za wymianę poduszek McPhersona. Były one już totalnie wybite. Przy okazji na samochód wleciały końcówki drążków kierowniczych z Lemfordera, osłona zewnętrznego przegubu lewego, tuleje tylnej belki z Meyl'a, klocki hamulcowe przód oraz tył, tarcze hamulcowe na tył, łączka wydechu między katalizatorem a tłumikiem środkowym. Tarcze przednie zostały przetoczone, ponieważ posiadałem dwa ładne komplety, to bez sensu było kupować nówki.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Tulejki belki tylnej to była najgorsza dotychczas robota przy Audi. Nie dość ze w sklepie pomylili tuleje z tymi z B4, to jeszcze ich ściąganie trwało kilka godzin. Jedyny słuszny sposób to brzeszczot oraz przecinak, mozolna i trudna praca na kobyłkach.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wczoraj pojechałem na geometrię 3D. Panowie ustawili mi zbieżność oraz kąty zawieszenia. Na chwilę obecną auto w końcu prowadzi się bajecznie. Nie lata po drodze, nie skacze w zakrętach, nie ściąga też na każdą możliwą stronę przy hamowaniu.
Obrazek

Audiczka dostała również porządne mycie oraz zabezpieczenie tego poniszczonego lakieru woskiem. (Mycie ręczne, pod domem ale zdjęcia jako takiego nie miałem)
Obrazek

Mam naszykowane zestawy naprawcze zacisków tylnych.
Zostały mi też jedne dość fajne zaciski z V'ki, jak będę mieć czas to zregeneruję je i wrzucę na auto. Bo u mnie nie podoba mi się sprawa ręcznego, dość ciężko odbija.

Niedługo biorę się za ogarnianie wnętrza, i kwestii mechanicznej.
Niedużo brakło a kilkadni temu już przywiózłbym do domu 1.8T AJL 180km. Postanowiłem jednak poczekać jeszcze trochę.
Chodzi mi też po głowie zakup pełnego pakietu ospojlerowania z Reigera, tak żeby nie było smutno spoilerowi. Do wzięcia są nakładi na progi, zderzak przedni oraz zderzak tylni. Cena to niecałe 500zł, ale jest dość daleko jechać po to.

Jeżeli ktoś byłby ciekawy - prowadzę sobie kosztorys napraw. Na chwilę obecną już wiem że bardziej opłacało się kupić gotowy samochód - jednak jaka w tym zabawa? Otóż żadna! nie żałuję decyzji o ratowaniu tego gruza.

-- 22 lis 2020, 23:05 --

Bardzo długi czas szukałem samochodu który będzie mi odpowiadać. W ciągu 2 lat od zdania kategorii B, miałem 7 samochodów :D Po coupecie były jeszcze dwa które poszły w świat.

Aktualnie od prawie roku śmigam czymś cholernie ciekawym, niespotykanym i wyjątkowym nawet na skalę kraju.
Audi 90 B4 CS prościutko z Kanady. W całym kraju jest około 10 Audi 90 B4, a wersja CS na Kanadę gości tylko u mnie na podwórku. Jest cholernie bogato doposażona, posiada silnik 2.8V6 AAH, automatyczną skrzynie, lakier biała perła, klimatronik, skóra, tempomat, elektryczny fotel, szyberdach. Bardzo dużo jeszcze można wymieniać, różnic pomiędzy zwykłą 80-tką jest multum. Posiadam do niej jeszcze oryginalne zderzaki USA z odbojami które na wiosnę będą już siedziały na samochodzie. Jeżeli ktoś chce zobaczyć więcej o samochodzie to podeślę link do projektu.
Obrazek
Obrazek

Drugim pojazdem na stanie jest Honda CBR 600 F3 1998 ostatni rok produkcji tego modelu, tzw. polift. Całkiem niedawno ją kupiłem praktycznie 5 km od domu. Trzeba będzie zrobić jej sprzęgło, oponki i pomalować w jakiś ciekawszy kolor a nie czarny mat. Motocykl bardzo przyjemny, łatwy do opanowania i nie narwany. Silnik posiada moc 105 koni, ale oddaje ją bardzo liniowo i łagodnie.
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2020, 22:16 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Fajne auto, aż się prosi bardziej przyciemnić tylne lampy. Dobrze, że z Kanady a nie tych cholernych Niemiec, gdzie 99% aut jest cofniętych albo po strzale (mój przypadek) ...
W ścigaczach nie siedzę to się nie wypowiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy