Za niedługo wstawie fimik.Kończą mi się pomysły.Łożyska uszczelniacze tylnego napędu wymienione z PPL(C4) na KOYO(C3).Teraz nowy korektor,sprzęgło,dzwon.Dzwon przy pełnym gazie raczej nie zwichrowany.Korektor delikatne troszkie,ale praktyczne niezauważalnie,natomiast sprzęgło na wolnych jakby za bardzo w boki bije.Nowe rolki Athena 5,5 grama poprawiły konkretnie przyśpieszenie na każdej prędkości.
-- 02 sie 2019, 6:19 --
Panowie wyszło na to że mam jednak zwichrowany wał sprzęgła w miejscu łożyska korektora.
Oryginalnie mam przełożenia skośne 13/52-13 i 42 na kole.Wychodzi niecałe 13 obr.dzwonu na obrót koła.Najtańsza z nowych opcja to:
https://sklep.mieloch.pl/produkt/przekl ... zoQAvD_BwEZ tym wałkiem sprzęgła wychodzi 15/50-13 i 42 na zębatce koła.Razem około 11,2 obrotu dzwonu na 1 obrót koła.I tu moje pytanie.Czy na kompletnej seri jest sens zmieniać,czy nie będzie zbyt dużego muła przy starcie?Dodam że teraz jest prawie idealnie na rolkach 5,5 grama i fioletowej sprężynie centralnej.Pozdrawiam.