Typowego Polaka, człowieku, typowy Polak jak ty nie ma wykształcenia, po czym to twierdzę? Po JANUSZOWYM podejściu do "tuningu". Wszystko ok, tylko zmień w tym opisie "70" na "50" to powiem "no spoko, dobrze napisane". To jedyne co mi nie pasuje. Bronisz farmazonu, który zasiałeś rękami i nogami. Ten twój opis się przyjmie....ale na gnojkowych grupkach a nie na SZANUJĄCYM SIĘ FORUM
Nie próbowałem bo to kretynizm dwukrotny: 1. Pchanie chiny 70, 2. Pchanie gaźnika 12mm do tego.
Owszem, pchałem chinę do szrotu aby wypchnąć bo i tak gnuj jakiś tego nie doceni, ba, nawet jak człowiek chciał żebym mu zamontował cylek 70 chinę, jednak przed tym od razu mówię że silnik może paść samoistnie bo nic tu nie gra ze sobą, nie wspominając o WYDECHU, przez który wzrasta TEMPERATURA SPALIN, co powoduje puchnięcie. Nie winszuję tym twoim skuterkom długiego żywota i osiągów. To że coś jest chiną nie oznacza, że masz podchodzić inaczej do tego niż w np. minarelli.
Nie polecam tych modyfikacji z pierwszego posta, powody podałem wystarczające.
Edit: autorowi przydałby się poradnik z innego forum: TUNING SKUTERA - to nie takie proste.
Poza tym, sprzeczasz się z moderatorem jako żółtodziób na forum? Pomyśl trochę.