Przede wszystkim sprawdziłbym czy do gaźnika cały czas dostarczana jest odpowiednia ilość paliwa czyli:
-Sprawdź szczelność podciśnienia jeśli masz kranik podciśnieniowy.
-Sprawdź drożność odpowietrznika baku, ewentualnie powiększ go lekko np wiertłem o rozmiarze 1 lub 2.
- Sprawdź i oczyść filtr paliwa w baku przy kraniku oraz drugiego na wężyku jeśli taki masz.
-Sprawdź drożność kranika oraz jego funkcjonowanie.
- Sprawdź drożność przewodów paliwowych.
- Sprawdź czy pływak przesuwa się w górę i w dół absolutnie bez żadnych oporów.
- Sprawdź drożność i funkcjonowanie zaworu pływaka.
- Sprawdź i ewentualnie wyreguluj wysokość paliwa w komorze pływakowej.
Ewentualnie to może też być wina nieszczelności i łapania lewego powietrza lub słabej iskry.
Może być tak że na niższych obrotach układ zapłonowy funkcjonuje dobrze czyli daje dobrą silną niebieską iskrę natomiast przy wyższych obrotach już nie daje rady. Możesz wymienić też świecę jeśli dawno nie wymieniałeś (15zł).
Łatwiej byłoby Ci pomóc jakbyś napisał, co dokładnie oznacza wyremontowanie silnika w tym przypadku oraz jak regulowałeś gaźnik.