Dzisiaj jest 24 lis 2024, 22:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2019, 21:55 
*

Rejestracja: 22 cze 2018, 10:19
Posty: 95
Lokalizacja: Dobrzelin City
Pojazd: K2 50 i Rox 100
Imię: Emilian

Ostrzeżenia: 1
od ponad 2 miesiecy walczę z zatarciami cylindra. 2 robiony szlif regulacja gaźnika wszystko jest dobrze tylko jest problem bo jak by nie było silnik się przegrzewa. po 1 chyba nie mam ori tego plastiku co przykrywa wiatrak jest to chyba z 50 ac założone? nie wiem usczelnialem to niby jest ciut lepiej ale no żeby nie liczyć to w ciągu 2 miesiecy wymieniłem 2x set cylinder z allegro oraz robiony 2x szlif z nowymi tlokami fakt z chińskimi ale jakość loteryjna bo raz 2 tygodnie jeździł non stop manetka na full i ani razu nie zgasł a raz po już dotarciu 300km i manetka na full.. cyk zgasł bez możliwości odpalenia. cylinder zdjęty i norma pierścienie się wbily w tłok i już pozamiatane. tyle się sprzętów kiedyś miało wski i gorsze zlomy żaden nigdy się nie zatarl a to raz ze sie szybko grzeje wiatrak dobrze dmucha olej lany mieszanka syntetyczny olej iphona (bez dozownika), a tu takie cyrki że aż mi zbrzydl ten silnik bo więcej go robię niż da się tym gdzieś jechać żeby nie pchać po 3km albo lepiej. dokupić coś do tego graniczy z cudem albo ja nie umiem znaleźć albo nie ma do tego części już sam nie wiem. może ktoś w forum zna namiar na dobrej jakości tłok do tego? jaki powinien być luz montażowy. jaki zamontować ten plastik co przykrywa cylinder? może od czego. innego pasuje? dodam że silnik jest jak nowy. wal nowy nowe łożyska nowy wariator nowy gaźnik tec pro 21mm wydech nowy next r sprzeglo nowe centrala medium rolki 4.3gr moto force. jak ktoś ma jakieś namiary gdzie co. i jak bardzo proszę o kontakt

-- 28 sie 2019, 21:55 --

dodam że jak już dobrze jechał to kilka naście km można było jechać licznikowe 125km i nic się nie działo :p na cylku ori i tłoku z aliexpress. a teraz po dotarciu już 3 mi zgasł ręce opadają.wiatrak nowy też nic nie dal. więc albo te tłoki takie h.... albo ja już nie wiem


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 sie 2019, 22:33 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Musisz mieć oryginalną 100% sprawną obudowę cylka + wiatrak od minarelli 100cc + 100% sprawną obudowę wiatraka. Do tego idealna regulacja gaźnika. Napęd też ma być idealnie dostrojony bo to AC i nie ma "wybacz".
Kto w tych czasach bawi się w szlify..może lipnie zrobiony? Daj komuś innemu teraz i powiedz żeby ustawił o 0,01mm większy luz niż zalecany maksymalny fabryczny. W p/g luz to 0,05-0,06 mm więc w takim wypadku zleciłbym zrobienie 0,07mm i bankowo nie zatarłby się. Ogólnie od 2 lat jeżdżę na AC i jeśli jest dobrze ustawiony squish czy tam stopień sprężania i jesli umie się normalnie jeździć a nie cisnąć maxa to taki sprzęt długo wytrzyma... IGeneralnie nie powinno się jeździć na max gazie większych odcinków, zwłaszcza w takie upały.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2019, 23:03 
*

Rejestracja: 22 cze 2018, 10:19
Posty: 95
Lokalizacja: Dobrzelin City
Pojazd: K2 50 i Rox 100
Imię: Emilian

Ostrzeżenia: 1
luz był zrobiony na 7 potem na 8 setek i nic do nie dało. właśnie szukam ale nie mogę nigdzie znaleźć tej osłony a od 50 ac pasuje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2019, 23:07 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie wiem, ja w minarellkach nie siedzę, raczej inna jest bo cylek większy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2019, 23:11 
*

Rejestracja: 22 cze 2018, 10:19
Posty: 95
Lokalizacja: Dobrzelin City
Pojazd: K2 50 i Rox 100
Imię: Emilian

Ostrzeżenia: 1
wiatrak jest nowy od 100ccm obudowa przerobiona ale widzę fotki w necie i widzę że to całe obudowane jest u mnie dmucha na lewą stronę bo jest taki duży otwór a nic to nie daje. dziwne to jest to gdzie ma dmuchać na dół tym gorącym powietrzem? już myślałem że zamntouje wiatrak elektryczny na 12v bo może ten nie wyrabia. napęd jest dobrze tak myślę bo buta ma dużego chyba ze to tak nie może być i musi być jak seria czyli miękka centrala i rolki seryjne 9gr?

-- 28 sie 2019, 23:11 --

scoot pisze:
Nie wiem, ja w minarellkach nie siedzę, raczej inna jest bo cylek większy.

już Ci powiem że piaggio jest lepiej wykonane on miny ale jak już to mam nie będę szukał. innego a w 2020r już przesiadam się na 4t mi 600ccm bo od tego 100cm.jazda mi zbrzydla skuterem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2019, 23:40 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Tu masz jak wygląda nowa:
https://www.moto.bidoncs.pl/oslona-cyli ... x-100.html
Jak masz wycięte więcej jak 10-20% tego co jest fabrycznie to lepiej zmienić.
Są cylki do tego 120cc, nawet tanio. Jak nie masz to kup świecę 9-tkę i sprawdź squish, zmierz kompresję, bo w tych cylkach to że ma 10-11 bar to oznacza właśnie zatarcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2019, 10:01 
*

Rejestracja: 22 cze 2018, 10:19
Posty: 95
Lokalizacja: Dobrzelin City
Pojazd: K2 50 i Rox 100
Imię: Emilian

Ostrzeżenia: 1
scoot pisze:
Tu masz jak wygląda nowa:
https://www.moto.bidoncs.pl/oslona-cyli ... x-100.html
Jak masz wycięte więcej jak 10-20% tego co jest fabrycznie to lepiej zmienić.
Są cylki do tego 120cc, nawet tanio. Jak nie masz to kup świecę 9-tkę i sprawdź squish, zmierz kompresję, bo w tych cylkach to że ma 10-11 bar to oznacza właśnie zatarcia.

właśnie się dziwię bo kompresja po 3 x jak. mi zgasł o dziwo jest na poziomie 10 bar. najlepsze jest to że ściągnąłem to. i cylek jest cały nie ma rys ale tłok wygląda gorzej jak w starym komarku po 8k przebiegu a ma przejechane 350km. wydaje mi się że ten tłok taka plastelina i nic się na to nie poradzi. a gdzie masz tanio zestaw o którym piszesz? cylinder mam mallosii Racing żeliwo wygląda jak power force. ale tłok nie stety china z aliexpress bo już po szlifie na 52.50mm ta obudowa wygląda jak z 50ccm u mnie dziura jest na wylot że leci i na dół i do góry jak będzie całe zaaloniete to wogole się będzie grzal bo nie będzie gdzie uciekać te gorące powietrze. ty chyba nie jest wina chłodzenia tylko tego h... tłoka z plasteliny. kupiłbym najlepiej cały nowy zestaw ale jakieś dobrej jakości ale nie wiem gdzie jak możesz daj linka jak. piszesz ze tanio. można 120cc dorwać? ale tanio tzn za ile? :)

-- 29 sie 2019, 10:01 --

a świece to ja już nawet irydowa wsadzalem nic to nie daje. świec mam już w kolekcji chyba z 20szt od br6 do 12hs jeden ciort czy ngk czy iskra czy denso jak sia grzal tak dalej grzeje się tak samo. największy but ma na 6 od ngk dziwne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2019, 13:10 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
tu https://allegro.pl/oferta/cylinder-airs ... 7920893656
500pln nie tak dużo
Jaki byłby sens robienia tłoka gów nianego skoro stop alu z krzemem czy samego alu to różnice znikome? Materiał to pewnie 3-5pln, dalsza cena tłoka to obróbka precyzyjna, każdy tłok ma inny wymiar, jeden np. 39,95, inny 39,96 a jeszcze inny 39,92 albo 39,945mm i jak trafisz w chinach na lipny to potem sie zaciera. W ogóle człowiek co robił szlif mierzył tłok? Jak tak to ile wartości wynosiły? Raczej to nie tajemnica, większość dobrych warsztatów pisze na tłoku wymiar, ew. na cylku. Jak na moje to wina zwalonego szlifu i tyle. Też tak myślałem że lipa tłok itd, warto sprawdzić ile koszt stopu kosztuje, nawet jakby było nie 20% a 10% krzemu to taki tłok szybko nie spuchnie jak damy duży luz. Czy 0,06 czy 0,07 to ogromna różnica, nie bez przyczyny na wyścigach ludzie kombinują jak tu ich AC uodpornić aby wygrać. Kup ten cylek, wyreguluj od nowa gazior i napęd, kup osłony oryginalne, dotrzyj na spokojnie 300km chociaż. Ja w swoim rzadko latam więcej jak 1km na max gazie bo wiem czym to się może skończyć. Jakbym miał mhr replice to co innego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2019, 13:34 
*

Rejestracja: 22 cze 2018, 10:19
Posty: 95
Lokalizacja: Dobrzelin City
Pojazd: K2 50 i Rox 100
Imię: Emilian

Ostrzeżenia: 1
scoot pisze:
tu https://allegro.pl/oferta/cylinder-airs ... 7920893656
500pln nie tak dużo
Jaki byłby sens robienia tłoka gów nianego skoro stop alu z krzemem czy samego alu to różnice znikome? Materiał to pewnie 3-5pln, dalsza cena tłoka to obróbka precyzyjna, każdy tłok ma inny wymiar, jeden np. 39,95, inny 39,96 a jeszcze inny 39,92 albo 39,945mm i jak trafisz w chinach na lipny to potem sie zaciera. W ogóle człowiek co robił szlif mierzył tłok? Jak tak to ile wartości wynosiły? Raczej to nie tajemnica, większość dobrych warsztatów pisze na tłoku wymiar, ew. na cylku. Jak na moje to wina zwalonego szlifu i tyle. Też tak myślałem że lipa tłok itd, warto sprawdzić ile koszt stopu kosztuje, nawet jakby było nie 20% a 10% krzemu to taki tłok szybko nie spuchnie jak damy duży luz. Czy 0,06 czy 0,07 to ogromna różnica, nie bez przyczyny na wyścigach ludzie kombinują jak tu ich AC uodpornić aby wygrać. Kup ten cylek, wyreguluj od nowa gazior i napęd, kup osłony oryginalne, dotrzyj na spokojnie 300km chociaż. Ja w swoim rzadko latam więcej jak 1km na max gazie bo wiem czym to się może skończyć. Jakbym miał mhr replice to co innego.

500zl? czy ty oszalales? kolega chinola kupil za 80zl i śmiga już mu pół roku tyle ze ma ori osłony te co ty dałeś to osłony z 50ccm i nie pasują piszą że to od 100 a to od 50 są. 1km jazdy eee to ja rowerem wole. se pojechać jak mam 1km jechać. to ma zapierdalać a nie. porady jak cholera dostałeś od ciebie. ja mam cylinder mallosii za 50zl kupiony plus nowy tłok zs 60zl po szlifie a ty mi o jakiś wymiarach piszesz..i ty naorswiasz i tuningu jesz skutery? chyba jakimś oszolomom które się znają gorzej od ciebie. nie piszesz do kogoś co się nie zna... pytałem o linki bo może ktoś ma do ori części do tego modelu ale jak nie ma to nie ma. jadę jutro kupić nowy motocykl do salony yamaha i problem z głowy. bo oczy mi krwawia jak czytam takie wypociny z d...

-- 29 sie 2019, 13:34 --

temat do zamknięcia bo widzę niczego się nie dowiem tym. bardziej od pseudo naprawiaczy co jeżdżą 1km skuterem chyba po polu i strach żeby się nie rozlecial. to ma zapierdalać a nie. inaczej jaki sens tego że ma taką moc. polecam rower se kupić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2019, 22:24 
*

Rejestracja: 30 lip 2017, 22:36
Posty: 191
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: romet 700
Wypowiem się. Nie ma takiej opcji że na chłodzeniu od 50cc to wyrobi, wentylator od sety jest dwa razy większy od 50cc i komora wokół cylka nie doprowadzi mu takiego chłodzenia. Kompletne osłony są na smugim, sam je tam załatwiałem :p zamów osłony, tłok z czegoś innego niż gówno i do tego wyreguluj porządnie. Jak złożysz dobrze i zapewnisz minimum podstawowej obsługi to nie ma opcji awarii
Ps 500zł to ja dałem za cylek do chiny i to żaden majątek, normalna cena. Zapamiętaj, że oszczędności zawsze wychodzą. Prędzej czy później




_________________

Chyba jedyny romet 700 na tej stronie
https://www.facebook.com/700-Garage-1168788153295820/?modal=admin_todo_tour

http://forum.mieloch.pl/700-garage-t424032.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy