Dzisiaj jest 28 lis 2024, 17:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dobór części
Post: 01 lis 2019, 14:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2019, 21:55
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox // Derbi Senda
Witam, planuje składać powoli roxa przez zimę na tych częściach:

wydech: Polinii for race 4
Cyl: Polini for race 70cc
gaźnik: stage6 R/T 26mm
wario: malossi multivar
sprzęgło: Torque Control Mk2
wał top racing evo ng
Króciec+membrana: stage6 NBR MkII
świeca irydowa
dzwon: STAGE6 WING COOLER R/T
Przełożenia seryjne
łożyska C4
Max port cylka + dopasowanie do karteru

Czy muszę zmienić zapłon na jakiś malossi MHR? Czy mogę pozostawić seryjny. Chciałbym jakieś 16/17KM ale nie wiem, czy to jest realne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 lis 2019, 19:17 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Gaźnik 26 za duży, nawet jak cylek po porcie, nie osiągniesz parametrów 70 r/t czy evo. 24 gaźnik będzie lepszym wyborem. Z 4race 70 osiągniesz te +-16-18KM, na więcej nie ma opcji. Zapłon sportowy konieczny, bo po pierwsze, te 13-14k rpm w które pewnie będziesz celować, ciężko osiągnąć na fabrycznym, a raczej to nie wykonalne. Po drugie będzie problem z wkręcaniem w rezo bo taki cylek poniżej ~10k jest martwy. Tak to ok jest. Napisz jak zrobisz cylek/kartery bo ciekaw jestem wyników, mało kto takie modyfikacje przeprowadza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2019, 9:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2019, 21:55
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox // Derbi Senda
A ten cylek nie osiągnął by maks mocy czyli seryjne 11.5KM przy 10k RPM? On jest żeliwny

Ciekawi mnie to jakby zachował się przy 14/15k obrotów, pewnie przy żeliwie bardzo dużo ciepelka by się wytwarzało i pompa elektryczna musiałby wejść? Alu by lepiej ciepłem sobie radzilo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2019, 12:23 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Wg. wykresów S-A max 10PS na kole na AC, w LC pewnie te 11 będzie. Na pewno takie obroty znacznie by osłabiły cylek, pierścienie by ciągle zjadało, chłodzenie trzeba poprawiać...Już przy 13k by się grzał masakrycznie. Takie cylki nie żyją długo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2019, 13:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2019, 21:55
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox // Derbi Senda
Czyli żeliwo miałoby sens ale seryjnje, a do porta i flow rozglądać się tylko za dobrym alu?

Stage6 mkII + R1200

Jakby to miało się do żywności tych dwóch cylindrów, gdyby to porównać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2019, 14:13 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ja nie wiem do czego ci zestaw, może lecisz na drag race albo ścigasz się w scooterpower/EST itd. Jak tylko latasz po mieście to celuj w 12k rpm, coś koło racinga. Żeliwo dobre bo szlif można zrobić, alu dobre jak tanio kupione i potem nie żal. R1200 spoko jest ale zapłon to wypadałoby zmienić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2019, 15:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2019, 21:55
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox // Derbi Senda
Nic z tych rzeczy, głównie po okolicy. Chciałem coś co będzie wytrzymałe i miało więcej kopa niż typowa 70, a i temat ciekawy więc pytam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2019, 18:36 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
To dobre plany masz i zamiary bo typowa 70tka jest słaba :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2019, 14:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2019, 21:55
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox // Derbi Senda
Może odejdę od pomysłu z żeliwem a spróbuję coś zmienić

Wał top racing high-tech 12mm
Cyl stage6 mkII port+flow
wydech c21/20?/roost rs5/r1200 przemawia za mną c20 z racji lepszego dołu
Wario stage6 r/t oversize
Zapłon stage6 r/t

Pasuje zmienić korektor na stage6 oversize?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2019, 16:10 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Taki zestaw to na tor dobry a przecież nie planujesz torować. Jak chcesz tylko mieć lepszy sprzęt niż typowa 70tka to uwierz dużo nie trzeba. Sam 50tką gnoiłem rskę 70 czy 80cc i sporo różnicy nie było. Jakieś dr evo dysponuje +- 9 koniami, sam Sport pro 70 z pro replicą wygeneruje 11-12 i to przy normalnych obrotach. Zawsze możesz lekko zmodzić sportpro pod c16 i na serii zapłonie to będzie fajnie latać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2019, 12:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2019, 21:55
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox // Derbi Senda
Cześć, aby nie robić nowego tematu napiszę tutaj.

Czy ktoś może mi powiedzieć coś na temat tego zestawu?

https://sklep.mieloch.pl/produkt/cylind ... li-lc.html

Prócz tego że top generalnie robi w porządku cylindry
Miał ktoś styczność z tym cylindrem? Lub z cylindrami tej firmy? Moc ponad 20 koni to bazowa moc?

Udało mi się dorwać C21 w idealnym stanie bez wgniotek w dobrych pieniądzach, wiec na tym wydechu będzie pracować cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2019, 19:02 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Wg. MXS:
Cylek to słabszy hajend, 18-20PS, podobna moc do niemodzonego MHR team 70. Pewnie korygując okna pod hajenda i z wydechem typu roost sprint/HK/RiD a nie oklepany yasuni, które dobre było 10 lat temu, spokojnie da się wyciągnąć więcej. Nie spodziewałbym się cudów bo nikt nie używa go na wyścigach, cena też sporo mówi, taki hajend dla biedniejszych. Raczej nie znajdziesz info o nim nawet na zagranicznych stronach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2019, 22:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2019, 21:55
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox // Derbi Senda
Roost spoko, ale ciężko dostępny w Polsce, trzeba by było w Niemczech patrzeć chyba że się mylę

A gdyby wymienić sam moduł CDI? Wtedy teoretycznie bedzie się kręcił już do 20k zmienić cewkę na 30000 i świece irydowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2019, 16:22 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Słuchaj, jakby te części wszędzie były dostępne, to wyścigi nie miałyby sensu bo każdy by pakował to samo, a tak to widać kto stara się bardziej. Na jakimś c21/c30 nigdy nie osiągniesz rezultatów jak na wydechu za 1500pln. Chyba już lepsze R1400 by było. Wszystkie części na Scooter-attack lub Maxiscoot znajdziesz. Co ci po obrotach jak nie wykręcisz ich? Cały zapłon R/T albo MHR jest potrzebny i tyle, tzw. innerrotor.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2019, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2019, 21:55
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox // Derbi Senda
Na tą chwilę stoję przed wyborem cylindra, chciałem staga mkII racinga, ale znalazłem wiele nieprzychylnych komentarzy na jego temat, głównie takich, że to już nie to kiedy produkcję przejął stage, a nie jak wcześniej athena, generalnie słaba wytrzymałość poruszane były tez kwestie nicasilu 0.23 athena 0.17 stage. A kusi strasznie bo osiągi ma super. Rozumiem, że jest wysilony

Selekcji tłoka jest na pewno kilka, odpowiednie dotarcie dobry olej jakiś ipone samourai

Czy jest to możliwe, aby zrobić nim 4k co sezon? Zmienić tłok z pierścieniem i znowu 4k? Kwesti zagrzania przed jazdą poruszać nie ma co, bo to oczywiste, a i też nie mam zamiaru na nim zamulać, tylko wykorzystywać jego zalety

Szkoda, że tylko scoot się produkuje, z góry dzięki za czas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy