Dzisiaj jest 25 lis 2024, 0:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sty 2020, 23:04 
*

Rejestracja: 29 sty 2020, 22:27
Posty: 1
Pojazd: Gilera Runner sp 50
Witam posiadam gilere Runner sp50 z 2008 r mam go bardzo długo jakieś z 8 lat
Po latach chce zrobić z niej totalny pocisk w planie chciałem wymienić cylinder kit malossi mhr team2 70cc lub Pololini tej samej klasy (nie chce przeróbek typu rozwiercania karterow)wał korbowy malossi mhr gaźnik 21-28 mm nie wiem jaki potrzebuje porady chciałbym zostawić oryginalny filtr jeśli jest możliwe i chce wymienić w sumie cała przekładnię korektor momentu wariator i sprzęgło najlepiej komplet malossi lub Polini tez potrzebuje rady ( nie ryzgnujac z rozruchu elektrycznego i bez przerabiania pokrywy przekładni) przekładnię pierwotna pewnie tez muszę wymienić i czy wydech yasuni będzie dobry do tego cylka jeśli potrzebuje wymienić jeszcze jakieś części proszę pisać kiedyś się tym interesowałem za małolata teraz nie pamietam połowy rzeczy chciałbym żeby wszytko miało ręce i nogi i z sobą fajnie współgrało i oczywiście wytrzymało te obciążenia pozdrawiam czekam na wasze sugestie i podpowiedzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 sty 2020, 23:31 
*

Rejestracja: 11 sty 2020, 21:18
Posty: 42
Pojazd: Piaggio Zip SP
Ja też bym zostawił box filtr, w hard tuning raczej stożek by się przydał, jest możliwość jeśli gaznik ma te same mocowanie krućca dolotowego. Rozmiarem gaźnika głównie kieruj się zapotrzebowaniem cylindra na paliwo i jego mocy, zawsze można regulowac dyszami więc przeskok z 26mm na 28mm nie da dużo tylko paliwo będzie leciało jak woda. Jeśli chcesz używać rozrusznika zostaw fabryczny przeciwtalerz, i tak dużo nie wnosi do osiągów. Co do napędów polecam Malossi lub stage6, polini nie używałem, nie używam i nie będę używał. Przy mocnej jednosce wymień przełożenia na prędkość. Sam mam Polini przełożenia. Co do wydechu zależy od modelu cylindra. I oczywiście na końcu regulacja napędu i dyszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2020, 23:40 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie rób 2x tego samego tematu w różnych działach. Proszę również używać interpunkcji bo tragicznie się to czyta.
Jeśli chcesz pocisk, to rozumiem że masz przede wszystkim środki na to, tj. pare tysięcy pln jako absolutne minimum na tego typu klasę. Cylindry typu mhr team wymagają przeróbki karterów, wręcz jest to podstawowe działanie przy montażu. Do tego wymagają wału HPC o odpowiednim skoku i dł. korby. Kolejny nieodłączny jest zapłon typu selletra/PVL/S6R/T, dalej napęd Overrange eliminujący rozrusznik bo to pojazd na tor a nie po bułki. Wydechów yasuni jest masa, ogólnie z MHR team 70 wg. testów HK dobrze wypadał C20, aczkolwiek 2-3KM gorzej niż ich własny wydech. Gaźnik minimum te 26 mm PWK + króciec 26mm + zawór MHR/Vforce. Do tego stożek bo na PWK nie ma serii filtra. Jak chcesz żeby to miało ręce i nogi to trzeba robić zgodnie ze sztuką, a nie na skróty. Potem są niby hajedny a dobry sport je objeżdża (realia w PL).
Jak wyżej, dodaj przełożenia, minimum 11/1 jak 13 cal koła, lub 9/1 jak 10 cal koła. Dodaj też czas i kasę na regulację, bo w PL raczej mało osób by potrafiło taki silnik wyregulować prawidłowo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2020, 19:36 
*

Rejestracja: 11 sty 2020, 21:18
Posty: 42
Pojazd: Piaggio Zip SP
Jak chcesz mam na sprzedasz wariator malossi mhr la furia rossa, jest to jeden z najlepszych wario.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy