Zastanawiam się nad tym. Znalazłem ten uszczelniacz i zamówiłem ale rozbiorę jeszcze pompę i ocenie stan w srodku.
Mam problem ze złożeniem całości.
Łożyska wrzuciłem kartery bez problemu.
Potem trochę podgrzałem łożyska (ale niedużo) a wal na całą noc do zamrażarki.
I nie chciało wejść... Nie chcę bić w wal bo coś skrzywię.
Jak do tego podejść?
-- 07 mar 2020, 18:45 --
Udało się złożyć.
Za slabo grzalem. Obejrzałem fajny filmik pod tytułem "zanim zepsuejsz" i z radami trgo gościa (mega filmik) bez problemy udało się złożyć kartery.
Silnik prawie gotowy.
Trochę poczytałem i wychodzi na to że te gilery wychodziły z gaźnikami 12 albo 17.5. I ludzie piszą że zmiana na 17.5 jest polecana.
Co sądzisz? Jest sens? Skuter nigdy nie był jakiś mocny i może zmiana gaźnika trochę by pomogła?
Widzę na allegro mnóstwo replik dellorto. Ma to sens?
-- 07 mar 2020, 18:57 --
Widzę gaźnik dellorto 17.5 na allegro ale on ma inne wejścia niż mój...
Wiesz może czy były jakieś różnice w okablowaniu i jak to że sobą pogodzić?
-- 07 mar 2020, 19:45 --
https://allegro.pl/oferta/gaznik-dellor ... 8851270992Tnę gaźnik ma dwa wejścia których mój gaźnik nie ma. Chodzi o te dwa od góry małe.
Czy to przypadkiem nie są od płynu chłodniczego? U mnie jest to inaczej rozwiązane.
-- 16 mar 2020, 12:42 --
A tak dodam jeśli kogoś to interesuje chociaż wygląda że nie
Skuter odpalony. Silnik gada bez problemów, wszystko wydaje się być ok.
W międzyczasie dojechał gaźnik dellorto phva 17.5 za 49 pln.
Póki co runner przejechał z 500 metrów i niestety pojawiły się wycieki (w sumie pewnie dawno były, ale teraz skuter jest czysty i je widać).
Także jestem na etapie wymiany wszystkich przewodów paliwowo/olejowych w Runnerce (okazało się również, że ten mały zbiornik podciśnieniowy paliwa jest pęknięty więc go zakleiłem - nowy, o zgrozo, na mielochu około 200 pln
).