Dzisiaj jest 25 lis 2024, 1:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 paź 2018, 16:47 
*

Rejestracja: 23 lut 2015, 19:12
Posty: 4
Pojazd: Aprilia sr50 ditech
Imię: Paweł
Witam posiadam apke ditech 99r. przerobioną na gaźnik, coś słabo ciśnie max 75. poza tym na wydechu posiadam zwężkę. od czego zacząć tuning? co radzicie? przejechane 20000km.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 cze 2020, 23:32 
*

Rejestracja: 22 wrz 2019, 20:07
Posty: 8
Lokalizacja: Holandia
Pojazd: Aprilia SR AC 1998
Imię: Damian
odświeżam,mam to samo co ty, 75km/h i ledwo co,podałby jakiś fachowiec dobry tuning tak do 1500 zł byłbym wdzięczny :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2020, 23:48 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Stage6 streetrace+stage6 pro replica+gaźnik 19 lub 21+membrana sport+graty regulacyjne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2020, 18:18 
*

Rejestracja: 22 wrz 2019, 20:07
Posty: 8
Lokalizacja: Holandia
Pojazd: Aprilia SR AC 1998
Imię: Damian
dzięki za zainteresowanie :) raczej nie będę zmieniał cylindra tak od razu,najpierw wszystko dopasuje żeby współgrało dopiero zmiana cylka,raczej myślałem o jakimś wariatorze,membrana, gażnik-- będę wdzięczny za sugestie od experta 600 zł :P
A jak już planuje tuning to przeróbka z AC na LC nie jest priorytetem? dodam że plastiki są w opłakanym stanie i chłodzenie napewno nie działa tak jak powinno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2020, 18:31 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Trzeba było pisać że chcesz przy 50 zostać, ułatwiłoby to sprawę. Etapy tuningu opisywane były przez właściciela forum w jednym z działów - polecam tam poczytać. Wątek o sportowych wydechach poruszany był w dziale 'zrób to sam'. Gaźnik jeśli masz 17,5 to nie ma potrzeby zmiany. Membranę zmienia się przy grubszym tuningu a nie w serii.
To jakie masz plastiki zbytnio nic nie wnosi. Jak silnik morini to lepiej od razu przemyśl czy warto w to pakować, bo części drogie, mało dostępne i potem nie sprzedaż tego jak np. z silnikiem p/g lub minarelli. Do tego ten silnik ma masę ograniczeń konstrukcyjnych w porównaniu np. z p/g.
Czy przerabiać z AC na LC ? - jak wyżej. Dla mnie silnik morini nie istnieje, jeśli minarelli to z miejsca bym przerabiał, jeśli p/g to szukaj silnika najlepiej i zmieniaj bo tylko tak się da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2020, 16:49 
*

Rejestracja: 22 wrz 2019, 20:07
Posty: 8
Lokalizacja: Holandia
Pojazd: Aprilia SR AC 1998
Imię: Damian
"ZD4R LY" takie mam oznaczenie na blaszce,czyli silnik minarelli hor
scoot pisze:
Etapy tuningu opisywane były przez właściciela forum w jednym z działów

Wiem wiem przeglądałem wszystko tutaj,tyle tego było że wprawiło mnie to w zakłopotanie,jedni piszą że tak i tak,a następny jeszcze inaczej.wole bezpośrednie info od eksperta na konkretny model.
scoot pisze:
Membranę zmienia się przy grubszym tuningu a nie w serii

muszę wymienić zarówno króciec,rozkręcałem ostatnio i prześwit jest jak cholera,mało tego podczas jazdy odkręciły się śrubki i blaszka wpadła do środka i się cała starła,ale chyba miałem farta bo dalej chodzi i pali od strzała,rozkręciłem i wsadziłem magnes i powybierałem wszystkie opiłki.
scoot pisze:
To jakie masz plastiki zbytnio nic nie wnosi.

te dwa wloty powietrza z przodu po bokach w ogóle ich nie mam tylko jest zaklejone taśmą he
scoot pisze:
jeśli minarelli to z miejsca bym przerabiał, jeśli p/g to szukaj silnika najlepiej i zmieniaj bo tylko tak się da.

doradzisz jakiś zestawik w rozsądnej cenie ?

-- 12 cze 2020, 16:16 --

brak sugestii ?

-- 15 cze 2020, 16:49 --

dziękuje za rady :))) kupiłem właśnie skurwiony wariator i simeringi poszły,najpierw wykazuje zainteresowanie a teraz parówa nie odpisuje.fachowcy :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy