Panowie poradżcie bo szlak mnie trafia.Prawie 2 lata śmigam na tym króćcu:
https://archiwum.allegro.pl/oferta/kroc ... 21373.htmlTeraz dopiero zmieniłem gaznik Dellorto PHVB 19mm na jakiś chinski za 80zł.
Złączka gumowa od tego króćca wytrzymała 18 miesięcy.Przez ten okres silnik zbyt głośno pracował,grzał się też zbyt mocno.Powodem całyczas była ta gumowa złączka top racing.Stopniowo puchła aż w końcu pękła w 3 miejscach.Lewe powietrze to już wiem.Pojechalem do mechanika samochodowego i znalazłem pod wymiar metrowo rurke gumową prawdopodobnie od filtra powietrza z jakiegoś starego auta.Guma wzmocniona jest jakimś materiałem w środku i wydaje się dużo lepsza od tej złączki top racing.Do tego chinskiego gaznika kupilem jakis chinski króciec za 25zł z tworzywa[guma lub plastik] na wcisk.Niestety po krótkiej jezdzie za każdym razem uszczelka tego króćca przepuszcza paliwo.Włożyłem więc stary króciec żeliwny top racing i dociełem gumową złączke z tej rurki od samochodu.REDukcje zrobiłem z lepszej taśmy klejącej.Chiński gaznik śmiga jak trzeba.Obroty bez problemu da się ustawić,co w przeciwieństwie do starego gaznika 19mm było niemożliwe wyregulowanie.Problem niestety jest po przejażdzce.Trzeba odczekac z 10 sekund aby obroty się ustabilizowały lub włączam na pół gwizdka ssanie,wtedy momentalnie obroty schodzą jak trzeba.W chińskim gażniku wstawiona była dysza 85 i na niej od biedy jest miare dobrze.Na dyszy 75 i niżej nie ma szans na płynna jazde[braki paliwa].Natomiast na dyszy 95 jest prawie idealnie ale czuć że dysza 100 do 110 byłaby w sam raz.Takie efekty są w gorące dni.Powodem oczywiście jest lewe powietrze.I tu mam prośbe do uzytkowników.Szukam króćca ssania o mocowaniu gaznika 21-22mm srednica wewn. do minarelli horizontal.Może jescze jakiś silikon poliuretanowy lub coś konkretnego do uszczelnienia zaworuJakaś taśma lub coś innego.